Ja ik zat ook al te kijken maar dat spul hebben we nietquote:Wespen weg, huis in brand
De verwijdering van een wespennest heeft zaterdagavond een woningbrand opgeleverd op het Rietveldplein (Bilgaard) in Leeuwarden. De eigenaar probeerde de wespen weg te branden. Hierdoor vatte het isolatiemateriaal tussen de boeidelen aan de voorzijde vlam. De brandweer verwijderde een deel van de gevel en bluste de brand. De wespen zijn verdwenen
een beetje een rokerige bbq danquote:Op maandag 27 juli 2009 09:41 schreef banananasi het volgende:
Ik ga m'n tuin niet in de fik zetten slimmerds
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:54 schreef bioloogje het volgende:
Er rustig heen wandelen, en dan het bakje weghalen
wtfquote:Op maandag 27 juli 2009 10:10 schreef drumstickNL het volgende:
Bakje suikerwater neerzetten en onder stroom zetten.
Nee hoor, zo agressief zijn die beesten helemaal niet hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef banananasi het volgende:
[..]
wtf![]()
En dat bakje weghalen gaat niet werken, dan ben ik al 20 keer gestoken voordat ik binnen ben
Men neme een lege plastic fles.. Knip daar de bovenkant vanaf, en draai deze omgekeerd de fles in, als een trechter..quote:Op maandag 27 juli 2009 10:08 schreef Sjechov het volgende:
Je kunt beter zo'n gevalletje kopen waar ze in kunnen vliegen, maar niet weer uit.
Kost je 10 eurie, maar dan ben je er ook vanaf.
Overigens is lokken niet zo slim, maar dat ter zijde.
oud maar goud !!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef DCNY het volgende:
[..]
Men neme een lege plastic fles.. Knip daar de bovenkant vanaf, en draai deze omgekeerd de fles in, als een trechter..
Vul de fles met een laagje siroop, en klaar!
De wespen zullen erin vliegen en er niet meer uit komen..
Kost je niks..
1 plastic fles en een beetje siroop. Noem dat maar niksquote:
dat is precies wat ik wilde gaan typenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef DCNY het volgende:
[..]
Men neme een lege plastic fles.. Knip daar de bovenkant vanaf, en draai deze omgekeerd de fles in, als een trechter..
Vul de fles met een laagje siroop, en klaar!
De wespen zullen erin vliegen en er niet meer uit komen..
Kost je niks..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |