quote:Op maandag 27 juli 2009 00:31 schreef DirkZz het volgende:
Idd, coca-cola vanilla was altijd zeer relaxed, zat een lekker na-smaakje aan.
Is Coca Cola Cherry nu ook al verdwenen!? Fuckkkk... dit land gaat echt naar de kloten.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:33 schreef Steven.seagal het volgende:
Coca Cola Vanilla was echt voor bazen Only! Die moet inderdaad echt snel terugkomen. Net zoals coca cola cherry.
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is Coca Cola Cherry nu ook al verdwenen!? Fuckkkk... dit land gaat echt naar de kloten.
Ohhh holy shit jaquote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef Biogarde het volgende:
En gewoon Punica weer overal de schappen in.
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jives, dat waren pas bazenijsjesquote:Op maandag 27 juli 2009 00:39 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
En Camel Full Flavor![]()
En dan OOK nog Indiase aardappelschotel van Aviko u_u![]()
quote:
Punica kun je nog gewoon kopen bij de Dirk (geloof ik)quote:Op maandag 27 juli 2009 00:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jives, dat waren pas bazenijsjes
Vanillacoke is echt stierenzeik, maar Punica moet idd terug in de winkel
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Punica kun je nog gewoon kopen bij de Dirk (geloof ik)
Inderdaad, WinnerTaco. Dat was pas bazenvoedsel.quote:
cherryquote:Op maandag 27 juli 2009 00:33 schreef Steven.seagal het volgende:
Coca Cola Vanilla was echt voor bazen Only! Die moet inderdaad echt snel terugkomen. Net zoals coca cola cherry.
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:50 schreef Slickk het volgende:
En oja, deze ook nog;
[ afbeelding ]
Tegenwoordig hebben ze alleen nog maar Hot&Spicy, Paprika, Naturel en die groene.
Een paar jaar geleden had je ook oranje bussen, speciaal voor een WK/EK ofzo. Die waren ook heerlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:50 schreef Slickk het volgende:
En oja, deze ook nog;
[ afbeelding ]
Tegenwoordig hebben ze alleen nog maar Hot&Spicy, Paprika, Naturel en die groene.
whehehe foots is hier ook nog te koopquote:Op maandag 27 juli 2009 00:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
cherry
Wat een laf aftreksel van dr pepper is dat zegdr pepper
En vroeger foots
Maar ik (en vast ook vele anderen) hebben geen makro pasjequote:
Hoe vroeger? Heb ze nog nooit gezienquote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen waren vroeger zo lekker he...
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar ik (en vast ook vele anderen) hebben geen makro pasje
Oehh.. Ga je me uitleggen hoe ik dat kan regelen?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:15 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Haha, je moet een duitskaartje zien te regelen, krijg je overal 19% korting op.
Mensen kennen uit duitsland.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oehh.. Ga je me uitleggen hoe ik dat kan regelen?
Ok thnx.. Ik ga morgen es ff kijken wat ik kan doen hahaquote:Op maandag 27 juli 2009 01:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Mensen kennen uit duitsland.
(Je betaald dan gewoon geen belasting)
Totdat ze om legitimatie vragenquote:Op maandag 27 juli 2009 01:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Mensen kennen uit duitsland.
(Je betaald dan gewoon geen belasting)
Over t algemeen word t niet zo vaak gevraagd..quote:
Nee hoor, die zie ik overal nog liggen, vooral in automaten.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is Coca Cola Cherry nu ook al verdwenen!? Fuckkkk... dit land gaat echt naar de kloten.
Die zijn er toch nog wel?quote:
Ik had ze voor het laatst gezien in Rotterdam-Zuid.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die zijn er toch nog wel?
Ik d8 dat ik ze nog had gezien laatst..
Maar miss word ik gek
Het uit de handel halen van Bisc&Mars is gewoon een misdaad tegen de menselijkheidquote:Op maandag 27 juli 2009 00:39 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan ze nergens meer vindenquote:Op maandag 27 juli 2009 01:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die zijn er toch nog wel?
Ik d8 dat ik ze nog had gezien laatst..
Maar miss word ik gek
Over dit onrecht kan je niet genoeg topics openenquote:Op maandag 27 juli 2009 01:51 schreef 4.2Quattro het volgende:
Hier loopt een topic over in MLN.
Kan iemand dit afsluiten, en KLB meteen deleten?
right on!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 01:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Over dit onrecht kan je niet genoeg topics openen
Misschien kreeg je er wel kanker van ofzoquote:Op maandag 27 juli 2009 01:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Het uit de handel halen van Bisc&Mars is gewoon een misdaad tegen de menselijkheidWat was dat lekker. Evenals die Jive ijsjes.
Wat ik maar niet begrijp is waarom die artikelen er niet meer zijn, gegeven dat werkelijk bijna iedereen die ik ken die shit superlekker vond. Dat betekent dat een hoop van die mensen hebben gelogen, óf dat degenen die die shit uit de handel hebben getrokken enorm domme mensen zijn. Ik gok het laatste.
Ik kan me namelijk niet herinneren dat die bazenartikelen opeens niet meer populair waren.
Kga eens een boze e-mail schrijven naar Unilever, het wordt tijd dat ze naar experts luisteren!quote:Op maandag 27 juli 2009 01:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Over dit onrecht kan je niet genoeg topics openen
Voor zo'n beetje alle bovengenoemde producten, wil ik mijn gezondheid wel riskerenquote:Op maandag 27 juli 2009 01:59 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Misschien kreeg je er wel kanker van ofzo![]()
Serieus , aangezien de producten jaren na dato nog steeds gemist worden geeft al aan dat het qua verkoopcijfers wel prima zat .
Dus waarom zou je ze uit de handel halen? Enigste reden kan dan een verborgen gezondheidsrisico zijn of iets dergelijks
Eensch.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor zo'n beetje alle bovengenoemde producten, wil ik mijn gezondheid wel riskeren
Boomy's!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:58 schreef J.Herrer het volgende:
Vroeger had je ook zo'n fruitijs met 3 of 4 verschillende smaken, ze hadden ook de vorm van die fruit
Weet alleen niet meer hoe het heet dus kan er ook geen plaatje van vinden
Je bedoelt alfaquote:Op maandag 27 juli 2009 02:28 schreef RoW_0 het volgende:
ik was altijd wel tegen 'Vroegah was alles beter' uitspraken.
Maar nu denk ik echt.. MANvroeger was echt alles betaaa..
quote:
Je had Cerror best vies te pakken netquote:Op maandag 27 juli 2009 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Die vanilla hebben ze dus nog in Duitsland? Binnenkort maar eens checken dan.
True that..quote:Op maandag 27 juli 2009 03:06 schreef Dikke_Man het volgende:
Punica is trouwens echt niet zo bijzonder. Hoogstens jeugdsentiment. Menig vruchtendrankje is zelfs lekkerder
Bij AH XL en de Jumbo te verkrijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef Biogarde het volgende:
En gewoon Punica weer overal de schappen in.
Hier bij de Jumbo gewoon verkrijgbaarquote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oja geweldig die reclamequote:Op maandag 27 juli 2009 01:46 schreef C_a_K_e het volgende:
Cherry Coke is nog overal te verkrijgen, hier dan.
Ik mis Shoarma Pizzas
Die is er al weg, maar alleen in literflessen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:33 schreef Steven.seagal het volgende:
dat is mijn vriend Ashraf tijdens zijn werkquote:Op maandag 27 juli 2009 08:31 schreef Biefstuk het volgende:
Dat laatste plaatje uit de OP, wat was er gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer geld in de kast houd dus ook in: meer overvallen.
Zelfs niet het enige topic.. een gat in de markt kan ik je vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was hem inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 02:11 schreef DCNY het volgende:
[..]
Boomy's!!!
Maar kan ook geen plaatje vinden....
Die heb ik laatst nog gekocht in de supermarkt hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[ afbeelding ]
Die bovenste crispy rolls kan ik bij mijn studie nog gewoon uit de automaat halenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |