nee absoluut niet, maar dacht even dat de vraag was wie de beste man was zonder films te postenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En dan zijn die films toch niet zo moeilijk?
Ah, jammer.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:48 schreef Patch het volgende:
nee absoluut niet, maar dacht even dat de vraag was wie de beste man was zonder films te posten
ik word soms badend in het zweet wakker met deze scene in gedachte tijdens mijn slaap......quote:Op maandag 27 juli 2009 11:58 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de film wel gezien, maar dit kan ik me niet herinneren.
ahh das mn vriendinquote:Op maandag 27 juli 2009 11:54 schreef hornage het volgende:
Woei, om in Sin City gebieden te blijven:
Wie zien we hier?
[ afbeelding ]
Weet je heel zeker dat het wel zweet isquote:Op maandag 27 juli 2009 12:01 schreef hornage het volgende:
[..]
ik word soms badend in het zweet wakker met deze scene in gedachte tijdens mijn slaap......
Het is die vrouw waar die gast met die vierkante frankenstein kop naartoe gaat als hij gewond is.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
Je zou zeggen dat z'n plaatje me bij zou blijven maar nee....
Is dit niet een vroege versie van Goldie ?
Marv heeft haar ooit eens gered idd, nu je het zegt (van een verkrachter toch)....quote:Op maandag 27 juli 2009 12:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het is die vrouw waar die gast met die vierkante frankenstein kop naartoe gaat als hij gewond is.
Okee.. niet mijn beste uitleg ooit
Uiteraard, ook in Watchmen als Silk Spectre.quote:
Ik weet echt totaal geen namen meer.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Marv heeft haar ooit eens gered idd, nu je het zegt (van een verkrachter toch)....
Geen idee meer hoe ze heet in Sin City ...
Misschien Kate ofzo ?
Lara Croftquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef hornage het volgende:
Om de vragen in de koppelsfeer te houden:
Noem 5 volledige namen van karakters die Angelina Jolie heeft gespeeld
En die kloppen!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:45 schreef Patch het volgende:
Tigress
Lola
Grendels Mother
Lara Croft
Jane Smith
Volgens mij zit er een foutje in het plaatje....quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Toch haal ik er veel uit. Een man met een witte jas, die twee "sexy" gekleedde dames achter zich aan heeft lopen.
Niet dat ik het hiermee redt
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef Dopekoe het volgende:
Maar daarnaast gok ik toch op Miss Congeniality
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef Dopekoe het volgende:
Maar daarnaast gok ik toch op Miss Congeniality
meisje met rood pakje aan en een witte boaquote:Op maandag 27 juli 2009 13:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eeehmmm die man is volgens mij een vrouw in een witte jas en een rood pakje
Of die vent heeft blote benen
Of hij heeft een hele goedem uitzoom functie gevondenquote:
Mean Girls is er al eentje, staat op 12quote:Op maandag 27 juli 2009 14:15 schreef skittelman het volgende:
eentje die er in hoort (of het erin staat maakt me niet uit)
Mean Girls
Das een goeie....quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef hornage het volgende:
Patch en ik kunnen het altijd wel goed vinden qua vragen en filmsmaak
Clueless staat in de "50 Best High School Movies by Entertainment Weekly". Noem 8 films uit de top 15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |