Nee, je zat er met die opmerking over zee echt heel dichtbij. In tegenstelling tot deze landen..quote:Op maandag 27 juli 2009 10:54 schreef PhysicsRules het volgende:
HEeft geen rivieren of meren? Lijkt me sterk trouwens.
Nee, het gaat echt om de ligging van het land ten opzichte van (open) zee.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:57 schreef steekbal het volgende:
ze hebben toch een marine ?
Dat zou ook wel een mooie zijn, zo'n net niet gevoel, maar ik vraag me af welke zee te zien is vanuit Lichtenstein..quote:Op maandag 27 juli 2009 11:01 schreef PhysicsRules het volgende:
De zee is wel zichtbaar vanuit de landen?
Preciesquote:Op maandag 27 juli 2009 11:05 schreef steekbal het volgende:
ze grenzen alleen aan landen die niet aan zee grenzen ?
Turkmenistan ligt aan de Kaspische zee. Dan moet het zijn dat ze aan landen grenzen die niet aan een open zee grenzen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:05 schreef steekbal het volgende:
ze grenzen alleen aan landen die niet aan zee grenzen ?
Ik had dan ook al een paar keer open zee genoemd in mijn hintsquote:Op maandag 27 juli 2009 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Turkmenistan ligt aan de Kaspische zee. Dan moet het zijn dat ze aan landen grenzen die niet aan een open zee grenzen.
Foekje Dillemaquote:Op maandag 27 juli 2009 11:22 schreef De_Hertog het volgende:
Fanny Blankers-Koen... De andere drie weet ik helaas niet.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Neleos het volgende:
Inge Dekker
Femke Heemskerk
Marleen Veldhuis en...
Ramino Romodihopjo dinges ofzo
Jawel, de topscoorster!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef Yankee het volgende:
Danielle de Bruin
Jazeker, De_Hertog +1quote:
Nope. In het Engelse en Franse woord voor stropdas kun je de herkomst nog herkennen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Yankee het volgende:
Italië?
Inderdaad, Kroatische huurlingen droegen de sjaal van hun geliefde zo geknoopt om hun nek en na een tijdje werd het in Frankrijk onder de adel mode om 'een Kroaat' te dragen.quote:
Vorige keer was dat de Enterprisequote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef zebaz het volgende:
Wat is de naam van de eerste Space Shuttle? Het gaat om het prototype, dat overigens nooit een ruimtevlucht heeft gemaakt.
Damn, ik wist dat dat er aan zat te komenquote:
Np, daar zitten we hier voor toch?quote:
Precies, starla -10quote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef starla het volgende:
Amerigo nogwat toch? Of is dat weer zo'n QI instinker?
Was eigenlijk gewoon 'noem de bekendste Italiaanse modehuizen' zoquote:
ja, ik deed weer eens te moeilijkquote:Op maandag 27 juli 2009 12:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was eigenlijk gewoon 'noem de bekendste Italiaanse modehuizen' zo
Ach, ik stel meestal makkelijk te formuleren vragen die lastig te beantwoorden blijken te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |