Ohjaquote:Op zondag 26 juli 2009 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je moet het omdraaien.... het had wat kunnen worden maar hij was homo
Ja je hebt gelijk. ik ben een schertsfiguur zeg.... 30 jaar maar een meid uitvragen vind ik enger dan een paar klappen voor mij kop krijgen....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hup, gewoon vragen morgen, je hebt er lang genoeg omheen kunnen draaien nu
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ach, en de 3 of 4 dagboeken die ik erover vol heb geschreven zijn leuk leesvoer voor een nostalgische buien het is sowieso achteraf een erg grappig verhaal
Hoi Gracequote:Op zondag 26 juli 2009 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn studiegenoot had overigens inderdaad wel door dat ik hem leuk vond (lees: tot over mn oren halsoverkop hoteldebotel smoorverliefd op hem was), toen ik zowat elke woensdagmiddag en ook vaak genoeg op andere dagen in de boekwinkel waar hij werkte te vinden was
Minpuntje: het is nooit wat geworden en hij bleek achteraf ook nog homo te zijn
Ik zie er ook als een berg tegenop om zoiets te vragen, maar als je het dan gevraagd hebt lucht het wel op ofzo, dan ben ik wel trots op mezelf dat ik het gevraagd heb, ongeacht het antwoord.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. ik ben een schertsfiguur zeg.... 30 jaar maar een meid uitvragen vind ik enger dan een paar klappen voor mij kop krijgen....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!
Ik zou maar oppassen, misschien gaat het met die koorknaapjes nog net wat makkelijker dan met van die stoere testosteronzwetende boekverkopers!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, misschien gaat het met die koorknaapjes nog net wat makkelijker dan met van die stoere testosteronzwetende boekverkopers!
That's just the outsidequote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deze studeerde kunstgeschiedenis
al niet veel beter dus
En mijn huidige koorknaapje is niet homois een stoere beer van een kerel op kisten
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deze studeerde kunstgeschiedenis
al niet veel beter dus
En mijn huidige koorknaapje is niet homois een stoere beer van een kerel op kisten
Hij heeft wel kisten aan!quote:
Trustenquote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed, dromen van mn koorknaapje![]()
![]()
Trusten allemaal
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zie er ook als een berg tegenop om zoiets te vragen, maar als je het dan gevraagd hebt lucht het wel op ofzo, dan ben ik wel trots op mezelf dat ik het gevraagd heb, ongeacht het antwoord.
Al hoop je natuurlijk altijd op ja
Truste LBquote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed, dromen van mn koorknaapje![]()
![]()
Trusten allemaal
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.
Note to self:
Je niet oppeppen als voor een match.... je wilt haar uitvragen en niet met haar free fighten....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, ik ga afsluitenTot over een dag of vier denk ik
Slaap lekker Ets, en veel plezier!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Toch maar even nog een uurtje er tegenaan geknaltquote:Op zondag 26 juli 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb al een uur gelopen en 50 minuten gefietst. Wellicht dat nog een uur lopen later op de avond erin zit maar reken er niet op.
Het doel is natuurlijk een potje vrij worstelen. Dus een beetje oppeppen magquote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.
Note to self:
Je niet oppeppen als voor een match.... je wilt haar uitvragen en niet met haar free fighten....
Eerst een date dan komt dat worstelen vast wel....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het doel is natuurlijk een potje vrij worstelen. Dus een beetje oppeppen mag
Ga je nog wat kopen of gewoon over tot actie?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst een date dan komt dat worstelen vast wel....
Ik zou meteen tot actie overgaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je nog wat kopen of gewoon over tot actie?
de dagelijkse dingen,quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*beep*quote:Op zondag 26 juli 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de dagelijkse dingen,
een halfje wit, 2 pakken melk, slabonen en een kassameisje
Dat moet ik nog in het strijdplan verwerken...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Die discussie zou ik bewaren voor met 'r vader.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]ing Dong* Kees mag ik een price check voor een kassameisje alstublieft...
quote:Samurai on the Toilet.
A film by Takeshi Kitano.
(>_<)
(o_o)
(0_0)
(^_^)
The End.
quote:
quote:My girlfriend said I should let my feminine side show a bit more often. So I reversed the car into a bus stop, shouted at her for no reason, spent two hours in the bathroom - coming out looking exactly the same as I did when I went in - and checked her entire text inbox.
She wasn't amused.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptVolgens mij kan ik hem zelfs mijn vriendje gaan noemen
Had nog maar niks gepost omdat de vorige een drama was (
) maar we zijn de afgelopen week heel veel samen geweest en hij vind mij leuk en ik hem
En we hebben het erover gehad en hij wil me nog veeeel vaker gaan zien
![]()
Veel plezier Etcie! Ik zal je missen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Good luck vandaag!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga het strijdplan maken. Weltrusten
Werksequote:
Nou, ondanks dat ik dus niet mag weten hoe en wat, toch heeeeeeeel veel succes.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
![]()
ik heb zo een sollicitatie ergens, ik ga er even verder niet op in, maar laat ik het erop houden dat het precies iets voor mij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |