Eensquote:Op zondag 26 juli 2009 21:13 schreef Hetiszover het volgende:
HTC Hero of Samsung Jet.
Voor een iPhone ben je net niet hip genoeg.
Allebei lelijk design jaquote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het gaat dus tussen de E71 en de Snap, voor de rest moet ik teveel bijbetalen en ik ben een vrek
Het is het waard.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het gaat dus tussen de E71 en de Snap, voor de rest moet ik teveel bijbetalen en ik ben een vrek
Vind ik niet. Want tegen de tijd dat mijn abonnement een paar maanden oud is, word je nagegooid met die Hero. Elke maand komt wel wat nieuws uit waar je achteraan kunt rennen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:28 schreef Dikke_Man het volgende:
Het is het waard.
De E71 is erg degelijk en het OS van de Snap is erg degelijk. Welke zou je nu kiezen?quote:En anders de E71. Erg degelijk toestel. Al draagt Windows Mobile een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. Windows Mobile gaat misschien nog weer wat worden als versie 7 uitkomt, maar dat duurt nog fucking lang. Symbian is ook niet meer geweldig, maar wel erg degelijk.
Snap heeft WM. Dat is niet degelijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vind ik niet. Want tegen de tijd dat mijn abonnement een paar maanden oud is, word je nagegooid met die Hero. Elke maand komt wel wat nieuws uit waar je achteraan kunt rennen.
[..]
De E71 is erg degelijk en het OS van de Snap is erg degelijk. Welke zou je nu kiezen?
Ah zo. Zelfs met WM 6.1?quote:
Zelfs met 6.1.quote:
Want? Waarom is android zo geweldig?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef Dikke_Man het volgende:
Ik heb zelf de HTC Magic met Android. Android
Gebouwd om met je vingers te bedienen, Android-toestellen hebben een capacitief touchscreen, het enige OS dat in de buurt van het iPhone OS komt.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want? Waarom is android zo geweldig?
Maar ik wil dus geen touchscreen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gebouwd om met je vingers te bedienen, Android-toestellen hebben een capacitief touchscreen, het enige OS dat in de buurt van het iPhone OS komt.
Dan zou ik zelf voor de E71 gaan als je nu een goede deal kan krijgen. Of je kan wachten tot het derde kwartaal, dan schijnt de opvolger, de E72, uit te komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen touchscreen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |