Eensquote:Op zondag 26 juli 2009 21:13 schreef Hetiszover het volgende:
HTC Hero of Samsung Jet.
Voor een iPhone ben je net niet hip genoeg.
Allebei lelijk design jaquote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het gaat dus tussen de E71 en de Snap, voor de rest moet ik teveel bijbetalen en ik ben een vrek
Het is het waard.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het gaat dus tussen de E71 en de Snap, voor de rest moet ik teveel bijbetalen en ik ben een vrek
Vind ik niet. Want tegen de tijd dat mijn abonnement een paar maanden oud is, word je nagegooid met die Hero. Elke maand komt wel wat nieuws uit waar je achteraan kunt rennen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:28 schreef Dikke_Man het volgende:
Het is het waard.
De E71 is erg degelijk en het OS van de Snap is erg degelijk. Welke zou je nu kiezen?quote:En anders de E71. Erg degelijk toestel. Al draagt Windows Mobile een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. Windows Mobile gaat misschien nog weer wat worden als versie 7 uitkomt, maar dat duurt nog fucking lang. Symbian is ook niet meer geweldig, maar wel erg degelijk.
Snap heeft WM. Dat is niet degelijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vind ik niet. Want tegen de tijd dat mijn abonnement een paar maanden oud is, word je nagegooid met die Hero. Elke maand komt wel wat nieuws uit waar je achteraan kunt rennen.
[..]
De E71 is erg degelijk en het OS van de Snap is erg degelijk. Welke zou je nu kiezen?
Ah zo. Zelfs met WM 6.1?quote:
Zelfs met 6.1.quote:
Want? Waarom is android zo geweldig?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef Dikke_Man het volgende:
Ik heb zelf de HTC Magic met Android. Android
Gebouwd om met je vingers te bedienen, Android-toestellen hebben een capacitief touchscreen, het enige OS dat in de buurt van het iPhone OS komt.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want? Waarom is android zo geweldig?
Maar ik wil dus geen touchscreen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gebouwd om met je vingers te bedienen, Android-toestellen hebben een capacitief touchscreen, het enige OS dat in de buurt van het iPhone OS komt.
Dan zou ik zelf voor de E71 gaan als je nu een goede deal kan krijgen. Of je kan wachten tot het derde kwartaal, dan schijnt de opvolger, de E72, uit te komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen touchscreen.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:20 schreef TC03 het volgende:
Neem dan maar de Nokia E71, maar niet huilen als hij over twee weken meteen twee maanden moet opgestuurd worden ter reparatie omdat hij steeds uitvalt en gigantisch traag is.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:13 schreef Hetiszover het volgende:
HTC Hero of Samsung Jet.
Voor een iPhone ben je net niet hip genoeg.
Dat is nogal wat anders dan de 380 uur waar ze mee adverterenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:13 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Die van mij is nog nooit uitgevallen. Bovendien is het ding behoorlijk snel en als je niet teveel internet gaat de accu zo 5 a 6 dagen mee...
Hoe ervaar je hem? Wat had je hiervoor? Wat zijn de voordelen en de nadelen?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:19 schreef poepeneesje het volgende:
HTC Snap nemen, ik heb hem nu twee dagen binnen en hij is perfect.
Ik wil een date met jouquote:Op zondag 26 juli 2009 21:21 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Allebei lelijk design ja![]()
Samsung design![]()
Ilona
Dat jij dat niet gebruikt wil nog niet zeggen dat anderen dat niet gebruiken. De E71 is helemaal niet zo duur. Jij denkt dat smartphones per se duur zijn, maar de grap is dat nieuwe dumbphones vaak maar iets goedkoper zijn dan nieuwe smartphones.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:10 schreef Eddy. het volgende:
Waarom wil je zo'n duur toestel?Oké, je kan er van alles mee maar in de praktijk gebruik je die dingen toch (bijna) nooit.
Koop gewoon een Sony Ericsson W890i : Mooi, niet veel onzin dingen, degelijk en betaalbaar.
.
[ afbeelding ]
De nieuwe homescreen van WM6.1 standaard is even wennen. Hij is tot nu rete snel en loopt niet vast. Daarnaast is hij sycroniseerbaar met verschillende applicaties waaronder Outlook en Funambol om je PIM te backupen. Trackball is relaxt. Grote toetsen en fijne feedback van toetsen. aGPS en McGuider werken samen perfect als navigatie. Muziekkwaliteit via de koptelefoon is goed. Jammer van de plaatsing van de HTC extMicro USB aan de rechterkant. Hiervoor had ik een Motorola T191, Sony Ericsson T100, Nokia 6610, QTEK 8900 (WM Smartphone), iMate SPL (WM Smartphone), HTC Touch P3450 (WM PPC), Nokia 6300 en nu de HTC Snap S521 (WM Smartphone).quote:Op maandag 27 juli 2009 01:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe ervaar je hem? Wat had je hiervoor? Wat zijn de voordelen en de nadelen?
Even een tip voor als je hem nog niet kende: op HTC ExtUSB aansluitingen kan je ook gewone USB gebruiken. Dit is tenminste wel het geval bij de mini ExtUSB en het lijkt me dat dat niet anders is bij micro ExtUSBquote:Op maandag 27 juli 2009 02:42 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
De nieuwe homescreen van WM6.1 standaard is even wennen. Hij is tot nu rete snel en loopt niet vast. Daarnaast is hij sycroniseerbaar met verschillende applicaties waaronder Outlook en Funambol om je PIM te backupen. Trackball is relaxt. Grote toetsen en fijne feedback van toetsen. aGPS en McGuider werken samen perfect als navigatie. Muziekkwaliteit via de koptelefoon is goed. Jammer van de plaatsing van de HTC extMicro USB aan de rechterkant. Hiervoor had ik een Motorola T191, Sony Ericsson T100, Nokia 6610, QTEK 8900 (WM Smartphone), iMate SPL (WM Smartphone), HTC Touch P3450 (WM PPC), Nokia 6300 en nu de HTC Snap S521 (WM Smartphone).
Tevens is hij behoorlijk plat en licht, maar niet te licht. Al met al een top ding wat mij betreft.
Zie mijn post een paar posts terug. Bij een abonnement maakt het niet zoveel uit of je nou een smartphone neemt of een Nokia 3310.quote:
Jawel hoor. Met een 3310 kan je smijten hoeveel je wil, die dingen gaan niet kapot.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:42 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Zie mijn post een paar posts terug. Bij een abonnement maakt het niet zoveel uit of je nou een smartphone neemt of een Nokia 3310.
Maar welke debiel gaat er dan ook met z'n telefoon gooien?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jawel hoor. Met een 3310 kan je smijten hoeveel je wil, die dingen gaan niet kapot.Gooi je zo'n iPhone of iets in die richting en hij ligt zo uitelkaar
Dat soort mobieltjes zijn voor homo's en vrouwen
Welkom in 2009, dat is allang niet meer zoquote:Op maandag 27 juli 2009 09:42 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Die hebben een peperduur abonnement.
http://www.vodafone.nl/sh(...)rve+8900/sku12380008quote:Op maandag 27 juli 2009 09:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Welkom in 2009, dat is allang niet meer zo
ach, 150 euro bijlappen bij een 1 jarig abo voor een nieuwe, dure telefoon vind ik niet schokkend.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:53 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/sh(...)rve+8900/sku12380008
Dat is de enige die meevalt.
De rest is duur (abonnement duur, of veel bijbetalen), of je hebt een prehistorisch ding. Vooral die Storm is takkeduur zeg.
Edit: wacht, ik zie nu net dat je nog geen internet hebt bij de Curve. Die moet je er nog bij nemen voor 17,85 per maand, anders is het idee van de Blackberry weg. Internet Blox kan je niet kiezen
Whehe, waarom moet je bij de BB nou weer 18 euro p/m betalen en voor elke andere willekeurige smartphone 10 euroquote:Op maandag 27 juli 2009 09:53 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/sh(...)rve+8900/sku12380008
Dat is de enige die meevalt.
De rest is duur (abonnement duur, of veel bijbetalen), of je hebt een prehistorisch ding. Vooral die Storm is takkeduur zeg.
Edit: wacht, ik zie nu net dat je nog geen internet hebt bij de Curve. Die moet je er nog bij nemen voor 17,85 per maand, anders is het idee van de Blackberry weg. Internet Blox kan je niet kiezen
Ik denk door de volledige ondersteuning door RIM (het bedrijf achter BlackBerry). Als ik op de BlackBerry website kijk voeren ze niet zulke bijzondere argumenten aan. 10 email adressen en push emaill. De rest is browsen en chatten, dat kan overal mee.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, waarom moet je bij de BB nou weer 18 euro p/m betalen en voor elke andere willekeurige smartphone 10 euro.
Dumbphone FTW sinds wanneer heten niet-smartphones dumbphones?!quote:Op maandag 27 juli 2009 02:12 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Dat jij dat niet gebruikt wil nog niet zeggen dat anderen dat niet gebruiken. De E71 is helemaal niet zo duur. Jij denkt dat smartphones per se duur zijn, maar de grap is dat nieuwe dumbphones vaak maar iets goedkoper zijn dan nieuwe smartphones.
Neem dit voorbeeld:
Sony Ericsson W995 dumbphone (incl. internetbundel):
http://www.algebeld.nl/index.php?Page=AbonnementCadeau&ProviderID=3&AbonnementID=12&Duration=24&Extends=0&Brand=3&PhoneID=398&BrandTypeColour=682&ProductPlusCategories=0&ProductPlusProducts=0&DataBundel=9
Abonnementskosten in 2 jaar: 633 euro
HTC Hero smartphone (incl. internetbundel):
http://www.algebeld.nl/index.php?Page=AbonnementCadeau&ProviderID=3&AbonnementID=12&Duration=24&Extends=0&Brand=10&PhoneID=449&BrandTypeColour=773&ProductPlusCategories=0&ProductPlusProducts=0&DataBundel=9
Abonnementskosten in 2 jaar: 633 euro
Prijs toestel: 59 euro
Over 2 jaar betaal je voor de Hero dus 60 euro meer, maar dan heb je wel een telefoon die zoveel meer kan. En ga me niet vertellen dat die 60 euro veel is
Als je een abonnement neemt maakt het vrijwel niks uit of je nu een dumbphone of een smartphone neemt. Ik kan niet snappen dat mensen bijvoorbeeld een W995 verkiezen boven een fatsoenlijke smartphone. Ja, onwetendheid, dat zal het zijn
En als we hier kijken bij Pricewatch zien we:
HTC Snap: http://tweakers.net/price(...)(s520)-nl-zwart.html
SE W995: http://tweakers.net/price(...)sson-w995-zwart.html
Beiden zijn nieuw, maar de smartphone is goedkoper.
http://gizmodo.com/5279250/dumb-cellphones-must-diequote:Op maandag 27 juli 2009 12:30 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Dumbphone FTW sinds wanneer heten niet-smartphones dumbphones?!Nouja goed, jij vergelijkt hier wel één van de allerduurste dumbphones/dumbphone met veel mogelijkheden e.d. met een redelijk goedkope smartphone.
Dat is in feite hetzelfde als een super dik Core i7 Windows PC qua prijs vergelijken met een Mac Pro en dan zeggen dat het prijsverschil heel erg meevalt.
.
quote:It genuinely feels like 90% of the comments missed the actual point of the article, so let me break it down for you all nice and simple:
Really Cheap Phone that makes good calls and not much else=GOOD
Smartphones with an integrated UI and a vibrant 3rd party developer base=GOOD
Everything in between=USELESS BECAUSE IT DOESN'T MAKE SENSE.
Dat is het punt van het artikel en ik ben het er helemaal mee eens.quote:cheap dumbphones = good, necessary product for the masses
expensive dumphones = pointless, why would you get this rather than a smartphone?
Het is trouwens een mini en geen micro aan sluiting, my bad.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:59 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Even een tip voor als je hem nog niet kende: op HTC ExtUSB aansluitingen kan je ook gewone USB gebruiken. Dit is tenminste wel het geval bij de mini ExtUSB en het lijkt me dat dat niet anders is bij micro ExtUSB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |