terminaal gezwel denk ik nietquote:Op zondag 26 juli 2009 20:57 schreef GasTurbine het volgende:
Het kan een kalkuitgroeiing zijn. Dat had ik op m'n knie. Geen zware operatie en je mag dezelfde dag weer naar huis. Het kan natuurlijk ook een terminaal gezwel zijn. Succes.
thank you, captain obvious.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:59 schreef Cahir het volgende:
NIET NAAR DE DOKTER GAAN! OOK ABSOLUUT NIET ZIEKENHUIS RAADPLEGEN!
HIER OP FOK! ZITTEN DOKTOREN VAN HET HOOGSTE NIVEAU MET WIKIPEDIA IN HUN RECHTERHAND HOOR!
Dokters zeiden mij overigens wel dat het goed is dat ik er zo snel bij was, omdat het ook af kan breken/vergruizen met alle nare gevolgen van dien.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:59 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
terminaal gezwel denk ik nietheb t al een paar jaartjes namelijk
Dat is imo al genoeg om het te laten weghalen, het kan aan mij liggen. Heb je een vriendin? Zo niet, hoe wil je je neuqsecks met een nieuw meisje hebben. Gewoon je shirt aanlaten?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef zdenekgrygera het volgende:
Ik heb er trouwens geen pijn/last van. ik vind t er alleen niet uitzien, je zult me niet snel zonder shirt zien rondlopen zeg maar
Ik heb een vriendin ja, en ja, alles gaat dan uitquote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is imo al genoeg om het te laten weghalen, het kan aan mij liggen. Heb je een vriendin? Zo niet, hoe wil je je neuqsecks met een nieuw meisje hebben. Gewoon je shirt aanlaten?
ga nou eerst eens naar je huisarts, vraag zijn mening, en kijk dan pas verder, in plaats van nu al alles te verzinnen waardoor iets misschien niet zou kunnen..quote:Op zondag 26 juli 2009 21:07 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin ja, en ja, alles gaat dan uitmaar vind het ook wel reden genoeg jah, maar denk dan niet dat het gedekt wordt door de verzekering...?
Pectus Carinatum/Kippenborst is het dusquote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef Feitosa het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)-of-kippenborst.html
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:59 schreef Cahir het volgende:
NIET NAAR DE DOKTER GAAN! OOK ABSOLUUT NIET ZIEKENHUIS RAADPLEGEN!
HIER OP FOK! ZITTEN DOKTOREN VAN HET HOOGSTE NIVEAU MET WIKIPEDIA IN HUN RECHTERHAND HOOR!
is hij nog van plan er iets aan te doen?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja dat topic was van mij. Ik heb idd deuken maar een maat van me heeft ook een bobbel. Ik denk dat het bij hetzelfde hoort namelijk kippenborst.
Er zijn 2 redenen om er iets aan te doen:quote:Op zondag 26 juli 2009 21:45 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
is hij nog van plan er iets aan te doen?
Al wordt er wel onderscheid gemaakt tussen kippenborst(bobbel) en trechterborst (deuk)quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja dat topic was van mij. Ik heb idd deuken maar een maat van me heeft ook een bobbel. Ik denk dat het bij hetzelfde hoort namelijk kippenborst.
Prutser, lees eens..quote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef Feitosa het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)-of-kippenborst.html
Prutser, kijk eens...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef DeRick het volgende:
[..]
Prutser, lees eens..
Dat is een gat in de borst, geen bult.
Ik heb een lichte variant van een kippenborst, maar dat ziet er zeker niet zo uit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |