Yoooquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Deuken in je borstkas, net als Pieter van den Hoogenband heb ik vlak onder mijn borstspieren deuken in mijn borstkas.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit ook hebben en wat hun ervaringen hiermee zijn, belemmeringen?
kan je bij jou ook echt spreken van een trechter? ik heb namelijk echt een deuk en TS volgesn mij ook. ik vond het altijd heel vervelend, vond het geen gezicht, maar onderhand niet meerquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel een deuk onder mijn linkerborst maar mijn ribben zitten daar ook naar onder, ik heb er nog nooit last van gehad. En heel erg valt het ook niet op.
t ziet er vaag uit jah... maar boeit mij t wat anderen ervan vinden... de eerste keer dat je ergens op t strand gaat liggen ofzo met mensen die je net kent, jah dat kan ff vervelend zijn...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
kan je bij jou ook echt spreken van een trechter? ik heb namelijk echt een deuk en TS volgesn mij ook. ik vond het altijd heel vervelend, vond het geen gezicht, maar onderhand niet meer
een trechterquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
kan je bij jou ook echt spreken van een trechter? ik heb namelijk echt een deuk en TS volgesn mij ook. ik vond het altijd heel vervelend, vond het geen gezicht, maar onderhand niet meer
zo noemt men dat dus wanneer je borstbeen wat naar binnen is gegroeid waardoor er als het ware een kuil (trechter) onstaat tussen je "tieten" en je buikquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
een trechterwat bedoel je daar mee?
kun je er een soepkommetje in leggen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
een trechterwat bedoel je daar mee?
idd jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef Sant het volgende:
[..]
zo noemt men dat dus wanneer je borstbeen wat naar binnen is gegroeid waardoor er als het ware een kuil (trechter) onstaat tussen je "tieten" en je buik
duidelijk??
hahaha, zo kun je t wel zien, ligt er maar net aan hoe erg t is...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
kun je er een soepkommetje in leggen?![]()
zo ziet het er ongeveer uit bij mij ja.... heb het dan ook lang vervelend gevonden, want ik had geen 'normale' borts. maar ik heb ermee leren leven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef Sant het volgende:
[..]
hahaha, zo kun je t wel zien, ligt er maar net aan hoe erg t is...
maar ik heb er wel eens een borrel sambuca uit gedronken jah hahaha
ik heb t niet zo super erg nee.. maar t valt wel opquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
zo ziet het er ongeveer uit bij mij ja.... heb het dan ook lang vervelend gevonden, want ik had geen 'normale' borts. maar ik heb ermee leren leven...![]()
bij jou is het iets minder denk ik?
ik herken je situatie helemaal eigenlijk ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Leuk om te lezen dat er toch nog aardig wat mensen zin met een trechter. Ik schaamde me er vroeger ook voor en had zelfs in mijn karatepak een knoop laten maken zodat mijn buik niet te veel te zien was....en met zwemmen liep ik altijd met mijn armen over elkaar..maar goed je went eraan...nu train ik mijn borstspieren en buik wat meer om het te compenseren!
geloof ik geen flikker van...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja ik was altijd bang dat je longen of hart te weinig ruimte had ofzo want je hart zit er recht achter geloof ik...ik eb alleen gehoord dat je niet teveel voorover moet gaan zitten achter de pc ofzo omdat de kans op klaplong dan groter is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |