abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71964596
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef Lennox het volgende:
Ik krijg in oktober ook mijn bul. Eind juli scriptie verdedigd en besloten om tot eind Augustus gewoon lekker rustig aan te doen. Heb mijn bijbaan er nog bij en daar kwam ik altijd gewoon mee rond. Dan ga ik op mn gemakje rondzoeken.
Toen ik op school zat woonde ik al op mezelf en kwam ik ook rond van mijn bijbaan, maar toen had ik wel allerlei toeslagen/subsidies en 200 euro uitwonende studiebeurs.

Heb je dat ook allemaal nog?
pi_71965435
Nope. Ik studeerde nu voor mijn vijfde jaar, dus ik kreeg geen studiefinanciering meer, en ik leende ook niet bij de IB groep. Ik verdien goed met mijn bijbaan
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_71968876
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:28 schreef jefjef het volgende:

[..]

@JDX op de site http://www.ictergezocht.nl (en voor iedereen; met deze site heb ik dus niets mee te maken ik adverteer er alleen maar op) staan regelmatig leuke ICT/WEB/Media jobs op en anders kan je weer via deze vacatures rechtstreeks bij aanbieders van ICT banen kijken.
Wat ik niet snap is dat wanneer ik op de site kijk (de site die ik je aanraad) zie ik in Overijssel genoeg partime/freelance banen die passen bij je cv en die aansluiten op je eigen werkzaamheden. Ik denk dat je toch ff wakker moet gaan worden
pi_71970250
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:35 schreef JDx het volgende:
Daarnaast heb ik een eigen bedrijf, waarmee ik op mijn vrije dagen net even dat extra geld verdiende om rond te komen.
Waarom nu niet meer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71971067
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef JDx het volgende:
Vandaag nog steeds geen uitkering mogen ontvangen, heb het UWV gebeld... en zij zeiden het volgende:

"U had inderdaad al uitbetaald moeten worden, maar dit is niet gebeurd, waarom kan ik niet zien, maar als ik uw telefoonnummer mag noteren, word u hier binnen 24 uur over terug gebeld."

Ik zeg: "waarom heb ik hier geen melding van gehad dan? Ik heb een stapel aanmaningen liggen die ik voor vrijdag betaald moest hebben, die WEER verhoogd gaan worden na vandaag en ik zit maar te wachten en ik krijg niets, geen melding niks!"

Zij: "Nee daar heb ik helaas geen inzage in, u wordt binnen 24 uur terug gebeld"

Ik: "Maar ik MOET vandaag geld hebben, anders ben ik zo weer 100 euro aan extra aanmaningskosten kwijt"

Zij: "Nou meneer, zo snel gaat dat sowieso niet, fijne dag!"

Ik: *KLIK*

WTF!!!
Geen wonder dat sommige werklozen naar hun mes grijpen of hun bestelbus door de voorpui rijden. Die lui verdienen het gewoon.
pi_71972295
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Zo de werkervaringsplek waar ik op gesprek ben geweest gaat niks worden: inhoudelijk niet interessant genoeg, krijg slechts een vergoeding, terwijl ik het werk van een volwaardig werknemer moet doen, weinig begeleiding. En na een half jaar zou ik hetzelfde probleem hebben als nu en dat ben ik zat. Dus nu ga ik ws voor plan B: alsnog m'n onderwijsbevoegdheid halen en dan het onderwijs in . Daar is altijd werk .
Ik word inmiddels wel een beetje moe van die onbetaalde 'werkervaringsplekken' in onze branche zeg. Zie je een functie waarvoor allerlei opleidings- en ervaringseisen worden gesteld, en wat krijg je ervoor terug: 'Een fan-tas-tische kans om je portfolio op te bouwen!' Je zit gewoon volwaardig werk te doen, en je wordt er niet of nauwelijks voor betaald.
pi_71974938
Morgen sollicitatie, eindelijk zeg, vond sollicitaties nooit zo speciaal, ging er altijd heen, was mezelf, vertelde een verhaaltje en was aangenomen. Misschien heb ik altijd wel geluk gehad, nu heb ik toch wel zoiets van, morgen echt alles op alles zetten!

Heb er wel zin in in ieder geval.
pi_71975284
Gisteren gesprek gehad en vanmiddag weer eentje op de rol. Waar ik gisteren nog bloedgemotiveerd was, heb ik vandaag zo'n gevoel dat het toch niks gaat worden.

En da's natuurlijk niet de instelling, dus ik ga mezelf nog eens flink oppeppen. Een uitdagende baan op 5 wandelminuten van huis: daar moet ik gewoon wat moeite voor doen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71977600
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef JDx het volgende:
Vandaag nog steeds geen uitkering mogen ontvangen, heb het UWV gebeld... en zij zeiden het volgende:

"U had inderdaad al uitbetaald moeten worden, maar dit is niet gebeurd, waarom kan ik niet zien, maar als ik uw telefoonnummer mag noteren, word u hier binnen 24 uur over terug gebeld."

Ik zeg: "waarom heb ik hier geen melding van gehad dan? Ik heb een stapel aanmaningen liggen die ik voor vrijdag betaald moest hebben, die WEER verhoogd gaan worden na vandaag en ik zit maar te wachten en ik krijg niets, geen melding niks!"

Zij: "Nee daar heb ik helaas geen inzage in, u wordt binnen 24 uur terug gebeld"

Ik: "Maar ik MOET vandaag geld hebben, anders ben ik zo weer 100 euro aan extra aanmaningskosten kwijt"

Zij: "Nou meneer, zo snel gaat dat sowieso niet, fijne dag!"

Ik: *KLIK*

WTF!!!
Heb je het incasso bureau al is benaderd en uitlegd wat de situatie is.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:24:45 #285
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71984621
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren gesprek gehad en vanmiddag weer eentje op de rol. Waar ik gisteren nog bloedgemotiveerd was, heb ik vandaag zo'n gevoel dat het toch niks gaat worden.

En da's natuurlijk niet de instelling, dus ik ga mezelf nog eens flink oppeppen. Een uitdagende baan op 5 wandelminuten van huis: daar moet ik gewoon wat moeite voor doen!
Wat is er zo 'uitdagend' aan?
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_71986694
Net een afwijzingsmail in de bus voor de sollicitatie van gisteren.

"wij' ware van oordeel dat.... 'wij' zijn van mening...
Ik denk dat de betreffende medewerker meerdere persoonlijkheden heeft, er zat toch echt maar 1 persoon aan de andere kant van de tafel. En als ze me nu opeens obv mijn CV afwijzen dan hadden ze niet de moeite hoeven nemen me uit te nodigen.

Blegh, altijd balen, zoiets. Hopelijk komt er meer uit het gesprek van vandaag.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71988977
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:

Ik denk dat de betreffende medewerker meerdere persoonlijkheden heeft, er zat toch echt maar 1 persoon aan de andere kant van de tafel. En als ze me nu opeens obv mijn CV afwijzen dan hadden ze niet de moeite hoeven nemen me uit te nodigen.

ze spreken namens het bedrijf ,dus in meervoudsvorm praten is daarin gebruikelijk. Op cv afwijzen is inderdaad een zwakte bod.
pi_71991479
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

ze spreken namens het bedrijf ,dus in meervoudsvorm praten is daarin gebruikelijk. Op cv afwijzen is inderdaad een zwakte bod.
De uitnodiging kon wel in enkelvoud dus ik zie geen reden waarom het nu opeens zo formeel moet.
De mail is ook gestuurd door en ondertekend door de persoon waar ik het gesprek mee had. Niet namens die organisatie.

Een beetje bedrijf had trouwens twee mensen bij de ronde betrokken, dat verbaasde me tijdens het gesprek al zeer. Eén person is erg subjectief. Niet dat ik zijn oordeel meteen in twijfel trek (al is me de motivatie niet echt duidelijk obv die laffe mail, bel me dan even!), maar ik zou er een goede discussie over kunnen houden met die organisatie. War je natuurlijk helemaal niks aan hebt, net alsof ze je dan wel aannnemen.

Het is gewoon balen, weer zo'n afwijzing.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:55:37 #289
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_71997259
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:

ik zou ze fijn een reiskosten declaratie sturen. Daar heb je als sollicitant recht op hoor...

In het verleden heb ik het wel eens gedaan toen ik een "hond"tegenover kreeg. Aan het einde van het gesprek ; of ik nog vragen had. Ja, ik zie af van de vacature en waar kan ik mijn reiskosten declareren?

Ik heb ze overigens wel gekregen
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:16:07 #290
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_72001859
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:55 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ik zou ze fijn een reiskosten declaratie sturen. Daar heb je als sollicitant recht op hoor...
Wie zegt dat?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_72003405
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Serieus??
Nooit geleerd om te sparen ofzo?
Je kunt morgen al ergens in het fabriek beginnen.
Het probleem is alleen dat mensen zoals jij dat te min vinden.
Dan moet je natuurlijk wel ook zo'n functie aangenomen worden
pi_72004522
Pfff, wat een flutsollicitatie, had er al een week zin in, en volop hoop, had duidelijk in mijn mailtje gezet dat ik geen 100% programmeur ben, maar wel bekend met veel pakketten, ja ze zochten toch echt iemand die alle pakketten kende en daar ook echt meteen mee aan de slag kan.

Beginnen ze ineens over een heel ander pakket of ik dat kende, ja dat ken ik wel, ik zei, maar ik ben ook bereid andere dingen te leren enzo, ja dat begrepen ze. Vroegen ze of ik iets zag in een 0-uren contract, ik zei nouja om te beginnen wel (ik dacht: fuck nee). Zeiden ze opeens... okee... njah... we hebben nog geen concrete projecten, die komen nog wel... hopen we... zo gauw we iets hebben zullen we aan je denken.

We weten nu in ieder geval wie je bent.
pi_72005304
Das balen, JD! Dan heb je volgens mij ook het gevoel dat je met een kluitje in het riet wordt gestuurd.

Ik heb een andere vraag aan de kenners hier. Wanneer heb je nu precies recht op een omscholingsbudget?
pi_72006101
Gister mn tel abbo verlengd, Samsung Jet erbij gekregen, net verkocht via Marktplaats, kan weer eten
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:41:24 #295
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_72006991
lol welke regio zit je dan dat er "geen" werk is. ?
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_72007036
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef MaddoxX het volgende:
lol welke regio zit je dan dat er "geen" werk is. ?
Emmen, Drenthe
pi_72008252
Ik heb via, via een gesprek aanstaande vrijdag. Nog niet serieus op zoek, maar iemand had dat bedrijf over mij verteld.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_72012833
Net een e-mail gekregen van een bedrijf waar ik een sollicitatie naar had verstuurd (20 uur+oproep) dat ze veel reacties hadden en al geselecteerd hadden. Ik kwam net te laat voor de selectie, maar ze vonden wel dat er genoeg aanknopingspunten waren om mijn profiel achter de hand te houden. Dus hopelijk hebben ze snel weer iets anders.

Ik heb nu nog twee sollicitaties lopen: 1 heb ik al een tijdje terug gestuurd, maar nog niets op gehoord. Is eigenlijk ook meer ervaring voor nodig, maar niet geschoten is altijd mis. De andere heeft een inzenddatum van 31 augustus, dus ik hoop begin september daar iets van te horen.
pi_72038121
Nou, mijn sollicitatie dinsdag ging mooi prut.

Als mensen van het bedrijf zelf niet eens de moeite kunnen opbrengen enthousiast te zijn over de functie, hoe moet ik me dan voorstellen dat het werk daar gaat?

'Ja, eh, het is wel echt het administratieve werk hoor. Dat moet je wel liggen natuurlijk. De leuke dingen die komen er pas bij kijken als je de back-office echt onder de knie hebt, als je dan nog tijd over hebt...'

'Kijk, als je super-project assistent bent, dan heb je nog wel een kleine kans dat je zelf ook wat bijdraagt aan het consultancy-werk... maar ja, dan zit je wel direct in een territoriumstrijd met de consultants'

'Ben je wel assertief genoeg voor deze functie? Je moet de consultants flink achter hun broek zitten om de juiste formulieren in te vullen, vaak ontstaan daar wel, tja, spanningsvelden, zeg maar'.

Nou, na dat gesprek had ik nog echt zin om daar te gaan werken, niet dus.

Ik heb me nu aangemeld voor het traineeship bij de UWV. Elke keer bij die zgn. werkcoach dacht ik: Geef me nou jouw baan maar gewoon, dat kan ik toch veel beter. Tja, je moet toch wat...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:57:27 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72038977
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:30 schreef Buckle het volgende:

Ik heb me nu aangemeld voor het traineeship bij de UWV. Elke keer bij die zgn. werkcoach dacht ik: Geef me nou jouw baan maar gewoon, dat kan ik toch veel beter. Tja, je moet toch wat...

Herkenbaar. Ik ga me ook aanmelden. Is er ook een bepaalde datum waarvoor je je aangemeld moet hebben? Ik wil even echt een fatsoenlijke brief schrijven en daar wil ik even de tijd voor nemen .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')