quote:Op zondag 26 juli 2009 19:01 schreef leLe-- het volgende:
Hoe is dit überhaupt mogelijk? Valt de stroom eruit of zo?![]()
toen dacht ik LGquote:Op zondag 26 juli 2009 19:01 schreef leLe-- het volgende:
Heb je net je telefoon opgeladen laat je 'm vallen, schiet de accu los en zodra je 'm opstart heeft de batterij nog maar 1 streepje.![]()
et voilaquote:
Klacht: Kut LG.
Volgens mij is dat niet eens een heeeeel klein beetje hetzelfdequote:Op zondag 26 juli 2009 19:40 schreef Triptamine het volgende:
Een LG kopen en dan zeiken dat het een wanproduct isBeetje hetzelfde als een Fiat Panda uit '88 kopen en dan klagen dat het ding niet 230 kan op der autobahn
quote:
Mensen die ironische opmerkingen niet begrijpenquote:
Eens, maar:quote:Op zondag 26 juli 2009 19:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens een heeeeel klein beetje hetzelfde
Mijn stroom is heul niet bedorven!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:55 schreef Peter het volgende:
Je stroom is bedorven, ruikt het ook niet fris?
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef Vendris het volgende:
Misschien is 1 van de accu cellen defect gegaan door de val, is met de accu van mijn laptop ook gebeurd
Dit is klb.. jullie horen me te bashenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Magneten raken hun powars kwijt als je ze laat vallen! Misschien dat dat er wat mee te maken heeft!!??
Oké, sukkel.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:28 schreef leLe-- het volgende:
[..]
[..]
Dit is klb.. jullie horen me te bashen
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:36 schreef wazoomie het volgende:
Haha dat is net als een Fiat Panda uit 1988 kopen en zeuren dat ie maar 230 kan op de snelweg.
Kan niet, in telefoons zit maar 1 lion/lipo cel.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef Vendris het volgende:
Misschien 1 van de accu cellen defect gegaan door de val, is met de accu van mijn laptop ook gebeurd
Komt dus op t zelfde neer, als die ene cel defect is gegaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kan niet, in telefoons zit maar 1 lion/lipo cel.
Lion/lipo cellen zijn kwetsbaar, grote kans dat je accu nu gewoon naar de klote is.
Nope hij doet het nog gewoon.. Heb nu alleen nog maar 1 streepje.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kan niet, in telefoons zit maar 1 lion/lipo cel.
Lion/lipo cellen zijn kwetsbaar, grote kans dat je accu nu gewoon naar de klote is.
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:51 schreef De_Groentenboer het volgende:
Pas op, straks knalt 'ie misschien wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |