Wat is dat nou voor een klets? Als je ziek bent meld je je toch gewoon ziek?quote:Op maandag 14 september 2009 14:22 schreef just me het volgende:
Kinderen van leerkracht op school hebben de mexicaanse griep (door de huisarts vastgesteld) zij staat gewoon voor de klas, wil graag naar huis maar de directeur heeft anders beslist !!
Ik nies het hele jaar door regelmatig dus dat wil niks zeggen. Verder zover mogelijk uit zijn buurt blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:47 schreef SmartID het volgende:
Bij ons op kantoor zijn er geen verdere maatregelen getroffen ivm de Mexicaanse griep. Mijn collega die naast me zit niest zeer regelmatig, moet ik me zorgen maken? Welke maatregelen kan ik bijvoorbeeld zelf nemen?
Dat heeft zij de volgende dag ook gedaan! Wij hebben nu 6 leerkrachten die ziek zijn, van keelontsteking tot griep, kinderen krijgen straks een brief mee dat een aantal groepen vrijdagmiddag naar huis moeten.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een klets? Als je ziek bent meld je je toch gewoon ziek?
Daar zal veel winst gedraaid worden danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
Bij ons doen ze dus he-le-maal niets.
Die gels bevatten meestal 70% alcohol, en daar kunnen de meeste virussen (niet-lipofiel, zoals de griep) niet tegenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Dragorius het volgende:
Anti-bacteriele gel
Daar zal een virus van schrikken!!!
I checked...dit zijn van die handzeepdingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:06 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die gels bevatten meestal 70% alcohol, en daar kunnen de meeste virussen (niet-lipofiel, zoals de griep) niet tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |