Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:17 schreef Jane het volgende:
Nee, ik heb (nog) geen griep. Maar ik wilde wel even reageren op de mensen hier die het niet nodig vinden om van hun werk thuis te blijven met hun griepklachten. Want 'ach, het gaat nog wel'. Die snappen waarschijnlijk dus niet dat het helemaal niet om hun gaat. En dat het er ook niet om gaat of ze misschien toch in staat zijn om hun werk te doen. Het gaat er om dat je je collega's (en vervolgens hun omgeving) niet besmet! Echt het verkeerde moment om de 'held' uit te gaan hangen en door te werken.
Op mijn werk worden er in ieder geval al voorbereidingen getroffen, m.b.t. extra hygiene e.d. en mensen met griepklachten moeten naar huis worden gestuurd. Er wordt rekening gehouden met een uitval van 30 tot 50% van het personeel op het moment dat de echte uitbraak een feit is.
Sterkte en beterschap gewenst!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Huisarts aan de telefoon. Tweede onderzoek in Utrecht bleek ook positief, ben nu dus een officieel geregistreerd griepgeval
Eigenlijk moet je nu een tagje krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Huisarts aan de telefoon. Tweede onderzoek in Utrecht bleek ook positief, ben nu dus een officieel geregistreerd griepgeval
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal naar de waddeneilanden! [ afbeelding ]
Wat is dat voor smiley?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal naar de waddeneilanden! [ afbeelding ]
Als het bij die 200.000 doden blijft, zal ik me nogsteeds geen zorgen maken. Ik zal overigens wel een traan laten over deze doden, neem mij niet verkeerd. Op het moment dat ik dan nog niet besmet ben, zit ik ook wel goed denk ik. Of ik moet wel erg veel geluk hebben/als een kluizenaar leven. Ken iig nog niemand die de mexicaanse griep heeft, en dat zou ik graag zou houden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:37 schreef Lemans24 het volgende:
517 infecties, 0 doden is niet zorgwekkend.
7 miljoen infecties, 200.000 doden wel.
Goede vraag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:36 schreef willempjewever het volgende:
Hoe zit dat nu met dat rivm kaartje, gaan daar mensen weer af als ze beter zijn of telt die alleen maar op?
Telt op denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:36 schreef willempjewever het volgende:
Hoe zit dat nu met dat rivm kaartje, gaan daar mensen weer af als ze beter zijn of telt die alleen maar op?
Ze mogen over deze statistieken best wat duidelijkheid geven. Veroorzaakt anders onnodig paniek enzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Telt op denk ik.
Anders heb je er weinig aan om te zien hoe de groep zich over Nederland verspreid.
Hiernaast hebben ze uit Rimini meegenomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:23 schreef jens007 het volgende:
Meisje uit de bus naar Blanes heeft het nu ook hoorde ik. Het heerst enorm momenteel aan de Costa Brava.
88.000 man in te krappe discotheek waarin ze niet alleen spuug, maar ook zaad uitwisselen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:23 schreef jens007 het volgende:
Meisje uit de bus naar Blanes heeft het nu ook hoorde ik. Het heerst enorm momenteel aan de Costa Brava.
ik denk wel een meer dan een verdubbeling? niet dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef Dragorius het volgende:
ik verwacht de komende 2 weken een verdubbeling, minstens...hopelijk zonder doden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |