Dan moet je het wel binnen 48u krijgenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Dragorius het volgende:
Een editbaar TVP'tje, omdat mijn vriendin nog in de exposure-groep werkt lopen we allebei kans. Jeej
Ik ga wel ff wat willekeurige ziekenhuizen en IC's binnenrennen danquote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan moet je het wel binnen 48u krijgen
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik dacht dat ik hem had.
Gelukkig bleek het een normaal griepje te zijn waar ik al weer bijna van af ben.
Leuke zinsconstructie, denk dat er meer mensen zijn die het zo lezenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef Rekkie het volgende:
2 mensen in de familie, beiden wonen bij mij in de straat. Beide net op vakantie geweest.
1 nog in het ziekenhuis, 1 dood, maar dan ook echt doodziek thuis.
Ik (nog) niet dus.
Alle IP's gaan dan naar centraal punt, zitten er veel op dezelfde locatie worden die geisoleerd in de plaatselijke sporthal.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:42 schreef Tripless het volgende:
Stel: de griep breekt uit op dit forum. Welke maatregelen worden er dan genomen?
ik las het ook zoquote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Leuke zinsconstructie, denk dat er meer mensen zijn die het zo lezen
Dan moet iedereen een fles Dettol over zijn toetsenbord flikkeren.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:42 schreef Tripless het volgende:
Stel: de griep breekt uit op dit forum. Welke maatregelen worden er dan genomen?
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft die doodzieke thuis al medicatie gehad? Zo ja, welke?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef Rekkie het volgende:
2 mensen in de familie, beiden wonen bij mij in de straat. Beide net op vakantie geweest.
1 nog in het ziekenhuis, 1 dood, maar dan ook echt doodziek thuis.
Ik (nog) niet dus.
http://www.volkskrant.nl/(...)uter_werkt_averechtsquote:Op maandag 27 juli 2009 21:04 schreef Exoteria het volgende:
ow, ik moet mij natuurlijk wel melden en niet alleen commentaar geven.
binnen mijn gezin heeft iedereen het gehad.
We waren allen behoorlijk ziek, maar na een korte week weer opgeknapt.
De jongste is echter heel ziek en heel lang ziek geweest.
Een uitgemergeld ventje dat tegen uitdroging aanhing met hoge koorts, constant overgeven, leeg lopen aan de onderkant en uiteindelijk te ver van de wereld was om nog gehoor te geven aan de hoestdrang.
Je kon hem optillen en alles hing slap. Alleen de oogjes bewogen nog als je zijn aandacht vroeg. Hij heeft er een dubbele oorontsteking bij gekregen.
Enkele dagen, ook 's nachts slokjes orisel en waterijs tegen uitdrogen, zetpillen om de koorts iets te verlagen en alles wat je bij een normale heftige griep doet. (want het is nog steeds gewoon een griep die je gewoon uit moet zitten!...histerische gedoe)
ow en natuurlijk antibiotica tegen de oorsteking.
zo ben je mooi klaar mee...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)uter_werkt_averechts
Als dat waar is, kan het een verklaring zijn voor de talloze operaties die ik aan mijn rechteroor heb gehad. Inclusief een transplantatie van een van de gehoorbeentjes. Hoor maar 30% met dat oor. Thnx voor het bericht iig.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)uter_werkt_averechts
Ik zou iig zo snel als kan (als je je morgen nog beroerd voelt) je laten testen. Hoe sneller hoe beterquote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Zaterdag m'n verjaardag gehad, en sinds vandaag voel ik me erg slecht! Loopneus - inclusief groene drab -, keel is pijnlijk en ik heb last van zo'n 'droge' hoest. Heb een lichte verhoging en voel me verder niet zo heel lekker. Een vriendin gaf aan dat ze ook al niet al te best te pas was.
Maar dat kan natuurlijk evengoed komen omdat verjaardag>drank, al heb ik daar normaal amper last van :S
Weet niet of het H1N1 is natuurlijk. ik zie het nog wel even aan
Vooral de komende tijd zo gezond mogelijk eten, ook al lijkt het moeilijk om wat naar binnen te krijgen. Dat is de enige manier om je immuunsysteem de energie te geven die het nodig heeft. Denk aan veel goed brood met vlees/kaas en groenten in de ochtend en middag, savonds een maaltijd met veel vlees en groenten en dan savonds een lading kwark. Drink in tussentijd niks anders dan water en evt. wat melk. En je bent weer de oude in no-time!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Zaterdag m'n verjaardag gehad, en sinds vandaag voel ik me erg slecht! Loopneus - inclusief groene drab -, keel is pijnlijk en ik heb last van zo'n 'droge' hoest. Heb een lichte verhoging en voel me verder niet zo heel lekker. Een vriendin gaf aan dat ze ook al niet al te best te pas was.
Maar dat kan natuurlijk evengoed komen omdat verjaardag>drank, al heb ik daar normaal amper last van :S
Weet niet of het H1N1 is natuurlijk. ik zie het nog wel even aan
Ja, en vooral blijven eten zodra je ernstigere symptomen van longontsteking krijgt, dan is het inderdaad zo "over''...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vooral de komende tijd zo gezond mogelijk eten, ook al lijkt het moeilijk om wat naar binnen te krijgen. Dat is de enige manier om je immuunsysteem de energie te geven die het nodig heeft. Denk aan veel goed brood met vlees/kaas en groenten in de ochtend en middag, savonds een maaltijd met veel vlees en groenten en dan savonds een lading kwark. Drink in tussentijd niks anders dan water en evt. wat melk. En je bent weer de oude in no-time!
Jep... er hoort een koppelteken achter "dood" te staan...quote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk niet langsgaan bij de dokter als je mexicaanse griep vermoed maar bellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:31 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Mocht dat wel het geval zijn dan ga ik sowieso langs de dokter!
Dat is een goede.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet langsgaan bij de dokter als je mexicaanse griep vermoed maar bellen.
Anders besmet je mooi iedereen in de wachtkamer en de dokter.
Eerst flink alcohol naar binnen werken en dan uitzieken.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet langsgaan bij de dokter als je mexicaanse griep vermoed maar bellen.
Anders besmet je mooi iedereen in de wachtkamer en de dokter.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:35 schreef mazaru het volgende:
Gewoon voorzichtig zijn. Ik typ dit bv. met een mondkapje op.
Die uitgezaagde grap kan ook naar het kerkhof.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:19 schreef EvanStone het volgende:
Fok!kers kunnen het niet krijgen, die zitten altijd binnen.
Je belt eerst naar je huisarts m.b.t. je symptomen, dan kan hij/zij beslissen of het verstandig is langs te komen voor een test.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:37 schreef Deceit het volgende:
Waar kan je het zo snel mogelijk laten testen dan?
Alle fokkers worden in quarantaine genomen, weekban voor alle fora behalve het FLU-forumquote:Op maandag 27 juli 2009 20:42 schreef Tripless het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |