quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Kopbal het volgende:
Bij de catering zijn de verwachtingen voor elke wedstrijd in ieder geval hooggespannen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
Wat lopen de media weer te stoken, worden ze gefrustreerd dat Ajax laatste is geworden op z'n eigen toernooi ofzo?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
Telegraaf, ik snap dat jullie een beetje uit je humeur zijn door de wanprestaties van Ajax deze week maar laat ons even met rust ok?![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou een bandshirt kopen en aandoen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen op internet is een nerd. Ritmo niet, Ritmo is hip en gaat niet om met nerds.
Ben je geweest gister? Dan had je kunnen zien dat Van Bronckhorst en Makaay een andere rol hebben. Dus weet je niet hoe ze dit seizoen gaan voetballen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar ook niet veel later. Maar je mag best nu al voorzichtig met potlood iets 'schetsen' hoor, we weten hoe Makaay, Gio, Wijnaldum, Hofland, Guzman en de anderen kunnen voetballen.
Onze selectie is sowieso zeker weten beter dan die van Groningen, NAC en Utrecht. Twente twijfel ik aan, ze hebben goede spelers maar een matige bank.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben het trouwens in grote lijnen wel eens met Ritmo, we moeten ook wel waken voor zelfonderschatting hoor.
Groningen, Twente en misschien NAC of Utrecht zijn de concurrenten en daar hoeven we echt niet van onder te doen.
Je bent wel heel zielig als je Ajax er steeds bij moet halen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat De Telegraaf en Jack v. Gelder juist met dit soort berichten komen.
Precies. Waar Ajacieden zichzelf vaak overschatten lijkt het bij Feyenoorders wel een wedstrijdje jezelf de put inpraten. Natuurlijk wordt je voorzichtiger maar we betalen de spelers niet voor niets een riant salaris en we doen niet voor niets aankopen om beter te worden. Het moet beter dan afgelopen jaar, als je het daar niet mee eens bent dan vraag ik me af wat je bij Feyenoord te zoeken hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben het trouwens in grote lijnen wel eens met Ritmo, we moeten ook wel waken voor zelfonderschatting hoor.
Groningen, Twente en misschien NAC of Utrecht zijn de concurrenten en daar hoeven we echt niet van onder te doen.
Nou ja, nooit. Als Ajax of AZ op bezoekt komt kun je altijd een keer strijdend ten onder gaan met 2-1 ofzo. Maar 9 van de 10 wedstrijden moet je thuis gewoon minimaal een punt pakken idd.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:40 schreef Merkie het volgende:
Thuis zouden we sowieso nooit moeten verliezen. Zeker op zaterdagavond (zie Twente en Heerenveen).
Ja, dat kan wel. Maar ik bedoel meer dat we thuis in principe nooit de underdog zouden moeten zijn. Heb het meer over de verwachting vooraf. Uiteraard zal je wel eens thuis verliezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, nooit. Als Ajax of AZ op bezoekt komt kun je altijd een keer strijdend ten onder gaan met 2-1 ofzo. Maar 9 van de 10 wedstrijden moet je thuis gewoon minimaal een punt pakken idd.
Het valt me gewoon op dat het AD of Rijnmond ofzo niet met dergelijke onzin komt.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je bent wel heel zielig als je Ajax er steeds bij moet halen.
Helemaal mee eens. Ik kan het niet uitstaan dat er voor Feyenoord - Ajax door sommige mensen gezegd wordt: "nou ik ben blij als we de schade bij een 2-0 verlies kunnen houden".quote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Maar ik bedoel meer dat we thuis in principe nooit de underdog zouden moeten zijn. Heb het meer over de verwachting vooraf. Uiteraard zal je wel eens thuis verliezen.
Inderdaad, van die mensen die net voor diezelfde klassieker hun kaart verkopen omdat ze er geen vertrouwen in hebben. Nekschot.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik kan het niet uitstaan dat er voor Feyenoord - Ajax door sommige mensen gezegd wordt: "nou ik ben blij als we de schade bij een 2-0 verlies kunnen houden".Die mensen zijn nog een klasse erger dan de "kampioenuuuh"-roepers die tevoorschijn komen als we de eerste 3 wedstrijden winnen.
Nog altijd beter dan lijdzaam toezien en accepteren dat je met 4-0 verliest.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad, van die mensen die net voor diezelfde klassieker hun kaart verkopen omdat ze er geen vertrouwen in hebben. Nekschot.
Ik wilde het veld nog op, maar dat kon niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan lijdzaam toezien en accepteren dat je met 4-0 verliest.
Volgens mij verloren we toen niet met 4-0 hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan lijdzaam toezien en accepteren dat je met 4-0 verliest.In de wedstrijden ervoor leek het wel een massale sabotage, zo weinig inzet was er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |