Ook IK woon in Lelystad en Bataviastad is niet representatief voor Lelystad. Bijna alleen maar toeristen die goedkoop merkkleding willen inslaan. (overigens moet ik wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat Lelystad zelf nou ook niet echt de mooiste plek op aarde met de fijnste inwoners isquote:Op zondag 26 juli 2009 16:52 schreef Xebber het volgende:
Bataviastad IS een outletdorp.
Ja, ik woon in Lelystad.![]()
Dat is inderdaad wel bizar ja!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:25 schreef draaijer het volgende:
blubber buiken onder veel te strakke lichamen.![]()
wel eens in Nijmegen geweest tijdens de 4-daagse?????quote:Op zondag 26 juli 2009 16:25 schreef draaijer het volgende:
Ons zoontje is 3 en hij wilde graag een echt piratenschip zien. Dus ik zoekn op het internet en ik vond de Batavia werf waar de "7 Provinciën" ligt. Dat ligt dus tegen Batavia stad aan (Lelystad)
Batavia stad is een (lijkt wel) kunstmatig vestingdorpje. Daar zit het vol van de outlets..
Wij zijn er doorheen gelopen om naar de auto te lopen, maar als je ziet wat daar voor volk loopt, dan wil je gelijk weer weg. Mijn ogen vielen uit mijn kassen.
Wat een paupers.. Het spijt me nu al, maar het is echt niet normaal wat daar allemaal loopt. Wat een vreselijk ordinair volk. Mannen met oorbellen, tank tops, vrouwen met bandjes om hun enkels, blubber buiken onder veel te strakke lichamen.Normaal zeg ik hier niks van, maar dit was zo'n enorme verzameling met echt ordinair volk. Schreeuwende mensen die al rokend naar een kinderen schreeuwen
Fijn dat we die boot hebben gezien. Dat was ook de laatste keer dat ik daar ben geweest..
Zo, dat moest ik even kwijt..
Herkennen mensen wat ik daar heb gezien?
Gaan we zeker doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:20 schreef Erasmo het volgende:
Rij dan door naar A'dam, naast Nemo ligt er ook een
Ja ik heb er mogen wonen tijdens die stink 4-daagse.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:17 schreef heavenstar het volgende:
[..]
wel eens in Nijmegen geweest tijdens de 4-daagse?????![]()
![]()
vertel mij wat van Nijmegen....quote:Op zondag 26 juli 2009 17:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja ik heb er mogen wonen tijdens die stink 4-daagse.
Wij woonden in een oud klooster aan de wedren. Daar is de start van die vierdaagse.
wat heb je tegen ze gezegd dan?quote:[b]Op zondag 26 juli 2009 16:25Mannen met oorbellen, tank tops, vrouwen met bandjes om hun enkels, blubber buiken onder veel te strakke lichamen.Normaal zeg ik hier niks van, maar dit was zo'n enorme verzameling met echt ordinair volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |