Dit inderdaad, ga eens naar een psychiater.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat voor smerig pauperjoch ben jij dat je even voor opa en oma's neus gaat blowen?
Mee eens.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:30 schreef Siniti het volgende:
Ik vind dat TS eens naar een psychiater moet eigenlijk.
En kousen ofzo..quote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef valek het volgende:
Gay-alarm. TS heeft slippers aan, tenminste op de paint.
mijn oma zou vragen of ze een hijs magquote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je gaat toch ook niet blowen voor je opa en oma.
quote:
ik kon niet wachten, ik zag zon lekker stonen, en rook die wiet in mijn zak.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:32 schreef Genius-F het volgende:
Waarom zou je dat voor de neus van je opa en oma doen?
Je wacht maar een paar uurtjes, pauper.
Heb al keer gezegd IPV die tabletten neem een lekker dampie van de vaporizerquote:Op zondag 26 juli 2009 16:32 schreef fullmetal het volgende:
Ik vind dat je opa en oma mee moeten blowe swa.
Thanksquote:
Dat is mijn Opa.. ik heb toch geen grijs haar manquote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef valek het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat voor smerig pauperjoch ben jij dat je even voor opa en oma's neus gaat blowen?
Als ik je opa was had ik mijn bord op je grafkop kapot geslagen.
Ik denk dat die kerel op zijn paint zijn opa moet voorstellen.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef valek het volgende:
Ach zo erg is het niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:47 schreef Triptamine het volgende:
Damn, ik ben een stevige blower. Maar ik zou nooit van mijn leven zoiets aan mijn oma durven vragen. Ik vind het ook best een gebrek aan respect. Die mensen komen uit een andere tijd met een ander moraal, bij je eigen Oma heb je je daaraan aan te passen vind ik.
Jij mag blij zijn dat ze je niet gelijk van het balkon geschopt hebbenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ach zo erg is het niet.
Verder doe ik helemaal niks dus ze kenne blij zijn
Zij mogen blij zijn dat ik hun niet van het balkon heb geschopt!!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat ze je niet gelijk van het balkon geschopt hebben
Ja, wel dus. Generatiekloof enzovoorts. Oma's willen niet weten dat hun kleinkinderen drugs gebruken, wat voor drugs dan ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ach zo erg is het niet.
Verder doe ik helemaal niks dus ze kenne blij zijn
Inderdaad, je oma heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Net zoals jij niet wilt weten dat je ouders seks hebben. Die doen het toch ook niet in your face?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, wel dus. Generatiekloof enzovoorts. Oma's willen niet weten dat hun kleinkinderen drugs gebruken, wat voor drugs dan ook.
Juist inderdaad, dat is wel ongeveer de vergelijking die ik zochtquote:Op zondag 26 juli 2009 17:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Net zoals jij niet wilt weten dat je ouders seks hebben. Die doen het toch ook niet in your face?
TS is een pauper.
Dat je daar zelfs al aan durft te denkenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:54 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Zij mogen blij zijn dat ik hun niet van het balkon heb geschopt!!
Psychiater, stelletje gekken.
Mag je een dwangbuis dragen.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:21 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Merkte ik al gauw genoeg op dat Mr. Zon een lekker jointje aan het roken was..
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Fawaka brotha, ik voel je pijn G! De struggle is soms hard maar je moet niet opgeven; laat ze zien wie de baas is mang! Als die oudjes zeiken sla je ze gewoon, vol in 't gezicht! ..en ga je er snel vandoor met hun portemonnees en eventuele sieraden. Kijken of ze de volgende keer hun bek nog open durven te trekken! Peace! Gelijk de oplossing voor je tweede subklacht en een excuus om lekker te chillen in de shoppa!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:21 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Zat ik lekker bij mijn Opa en Oma op het balkonnetje te chillen met zon en hun.
Lekker eigengemaakte Limburgse chocoladepudding met slagroom aan het eten.. het kon niet op.
Merkte ik al gauw genoeg op dat Mr. Zon een lekker jointje aan het roken was..
Het was nog vroeg, maar kwam zojuist van de coffeeshop af dus voor mij geen probleem.
Opa, Oma, jullie weten dat ik blow, mag ik niet eentje draaien?
Opa: ''Nee daar willen wij niets van weten.'' ''Rotzooi.. drugs... (mompelt verder).
Oma: ''Moet jij niet eens naar de psychiater?''
[ afbeelding ]
Klacht: Opa en Oma die er niks van willen weten, maar wel voor mij weten dat ik naar de psychiater moet.
Sub-klacht #1: Moet wachten of ik definitief ben aangenomen op school.
Sub-klacht #2: Coffeeshop is duur.
Koel verhaal broeder.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Mensen die klagen over blowen voor iemandAlsof wiet erger is dan alcohol of tabak nuttigen.
.
Als er in je familie met verjaardagen bv alcohol word gedronken dan kan je niet zeiken over een blowtje. Dan zeg je eigenlijk dat je liever hebt dat je kleinzoon een schadelijkere drug gebruikt ipv een blowtje omdat dat nu eenmaal niet helemaal legaal is
Ik ben van mening dat je je voor drugsgebruik niet hoeft te schamen, en dat doe ik dan ook niet. Als de rest sigaretten rookt ga ik toch ook niet zeiken omdat ik geen tabak(zonder wiet/hasj) rook
Als mensen bevooroordeeld zijn als ze me leren kennen en weten dat ik drugs gebruik zijn het kortzichtige mensen die niet naar de persoonlijkheid van een persoon kijken maar naar externe factoren die niks zeggen over de persoon in kwestie.
Als ze niet zouden weten dat ik drugs gebruik mogen ze me wel en als ze er dan achter komen is mijn beoordeling ineens een stuk slechter terwijl ze me daarvoor mochten en ik ook al gebruikte
Nee ik ben lekker eerlijk over wat ik doe dan kunnen ze niet achteraf erover gaan zeiken. Je weet wie ik ben en waar ik voor sta als je me leert kennen dan ga je dus daarmee akkoord of je gaat op basis van je eigen principes mij uit de weg.
Enige uitzonderingen op mijn eerlijk-over-drugs-beleid zijn als bv ouders van maten niet hoeven te weten dat diegene drugs gebruikt en dan is het ook wel handiger als ze mij daar niet van verdenken..
En security op een feest(Heb je drugs bij? -Nee)/politie. Tis natuurlijk debiel om tegen meneer de security of oom agent te gaan zeggen dat je je voorraadje illegale drugs op zak hebt
Als je drugs niks vind doe je het niet, laat degene die het wel willen doen wat ze willen. Natuurlijk zijn er bepaalde situaties waarin bepaalde drugs nou niet echt handig zijn. Maar een blowtje roken is niks anders dan als je bij dezelfde mensen aangeschoten bent of een sigaret zou roken. Zeker niet al je regelmatig blowt. Dan voel en merk je het zelf maar het beperkt je kunnen niet aangezien je je niet helemaal knetter blowt.
Je hebt wel een punt, ik schaam me ook niet voor het blowen, het is gewoon meer dat ik het uit respect voor mijn Oma(Omdat generatiekloof) nooit in haar buurt zal doen. Wij weten dat het niet slechter is dan alcohol, zelfs minder. Maar mijn oma vind het duivelskruidquote:Op zondag 26 juli 2009 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
-verhaal-
Te lang; niet gelezenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Mensen die klagen over blowen voor iemandAlsof wiet erger is dan alcohol of tabak nuttigen.
.
Als er in je familie met verjaardagen bv alcohol word gedronken dan kan je niet zeiken over een blowtje. Dan zeg je eigenlijk dat je liever hebt dat je kleinzoon een schadelijkere drug gebruikt ipv een blowtje omdat dat nu eenmaal niet helemaal legaal is
Ik ben van mening dat je je voor drugsgebruik niet hoeft te schamen, en dat doe ik dan ook niet. Als de rest sigaretten rookt ga ik toch ook niet zeiken omdat ik geen tabak(zonder wiet/hasj) rook
Als mensen bevooroordeeld zijn als ze me leren kennen en weten dat ik drugs gebruik zijn het kortzichtige mensen die niet naar de persoonlijkheid van een persoon kijken maar naar externe factoren die niks zeggen over de persoon in kwestie.
Als ze niet zouden weten dat ik drugs gebruik mogen ze me wel en als ze er dan achter komen is mijn beoordeling ineens een stuk slechter terwijl ze me daarvoor mochten en ik ook al gebruikte
Nee ik ben lekker eerlijk over wat ik doe dan kunnen ze niet achteraf erover gaan zeiken. Je weet wie ik ben en waar ik voor sta als je me leert kennen dan ga je dus daarmee akkoord of je gaat op basis van je eigen principes mij uit de weg.
Enige uitzonderingen op mijn eerlijk-over-drugs-beleid zijn als bv ouders van maten niet hoeven te weten dat diegene drugs gebruikt en dan is het ook wel handiger als ze mij daar niet van verdenken..
En security op een feest(Heb je drugs bij? -Nee)/politie. Tis natuurlijk debiel om tegen meneer de security of oom agent te gaan zeggen dat je je voorraadje illegale drugs op zak hebt
Als je drugs niks vind doe je het niet, laat degene die het wel willen doen wat ze willen. Natuurlijk zijn er bepaalde situaties waarin bepaalde drugs nou niet echt handig zijn. Maar een blowtje roken is niks anders dan als je bij dezelfde mensen aangeschoten bent of een sigaret zou roken. Zeker niet al je regelmatig blowt. Dan voel en merk je het zelf maar het beperkt je kunnen niet aangezien je je niet helemaal knetter blowt.
Ik begrijp wat je bedoelt maar als iemand een mening heeft die gebaseerd is op oude foutieve "feiten" en onwetendheid kan je ook informeren.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, ik schaam me ook niet voor het blowen, het is gewoon meer dat ik het uit respect voor mijn Oma(Omdat generatiekloof) nooit in haar buurt zal doen. Wij weten dat het niet slechter is dan alcohol, zelfs minder. Maar mijn oma vind het duivelskruid
Mijn dank voor de mededeling.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |