Dit dus. Wat als bijvoorbeeld JP in quarantaine moet?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef Re het volgende:
wat zijn de protocollen mochten leden van het kabinet of koningshuis besmet raken met het virus?
Interessante vraag.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef Donders het volgende:
Stel je voor dat het griepvirus zich muteert na de zomer. Zijn mensen die nu al besmet zijn geweest met de mexicaansegriep dan minder ziek? Maw is het misschien slim om juist nu wel deze griep te krijgen?
Aanvulling/andere formulering:quote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef AlphaCentauri het volgende:
Is het waar dat de mexicaanse griep in een lab is gemaakt in Antartica?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep#Triviaquote:De Spaanse koning Alfons XIII werd ook ziek en dronk op een gegeven moment een fles Bacardi-rum leeg. De volgende dag was de koorts weg. Sindsdien staat op elke fles Bacardi het Spaanse koninklijk wapenschild afgebeeld.
A.M. de Jong beschrijft in zijn boek Frank van Wezels roemruchte jaren de mobilisatie, en ook de Spaanse griep. De bestrijding met alcoholhoudende drank werpt ook hier zijn vruchten af.
Dat is toch geen geheim>?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef daisybell het volgende:
Is het inderdaad staatsgeheim, de naam van de fabrikant waar de vaccins besteld zijn ?
Zo ja, waarom ?
Is de aanbestedingsprocedure toegepast ?
h1n1 is gewoon een vvariant van Influenza A en veroorzaakte bv in 1918 ook de Spaanse griep: http://nl.wikipedia.org/wiki/H1N1quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:35 schreef vanDekaart het volgende:
Waarom is er al een patent aangevraagd in augustus 2007 voor een vaccinatie waar h1n1 al genoemd wordt?
http://birdflu666.wordpre(...)nt-also-advises-who/
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:18 schreef Handschoen het volgende:
Denk niet dat hier antwoorden terecht komen...
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:52 schreef senesta het volgende:
En als eerste heeft de RVD zich bereid verklaard om vragen van FOK!kers te beantwoorden![]()
Jij voegt nog wat extra's toe aan mijn vraag en daar ben ik blij om :-) Ik maak me ook zorgen over mijn kleine hummeltje. Ik heb een paar weken geleden een email gestuurd naar Martin Enserink van het blad Science en ik zal even een paar dingetjes hier neerzetten van wat hij me heeft teruggemaild.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef smarty-77 het volgende:
Ik denk dat van de ouders onder ons de 3 grootste vragen zijn:
- Hoe kwetsbaar is mijn kind / baby?
- Tamiflu (om de gevolgen van de h1n1 te beteugelen) kan niet gegeven worden aan kleine kinderen/baby's. Hoe wordt een baby/kind dan behandeld als het deze ziekte wel onder de leden heeft?
- is de vacinatie geschikt voor baby's / kinderen?
![]()
het is wel een geneesmiddel (medicijn dus), maar het vermindert de symptomen van de griep, het geneest in dat opzicht nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
tamiflu is sowieso geen geneesmiddel, toch vooral ter voorkoming van besmetting van anderen.
je weet dat er mensen in je andere topic gereageerd hebben?quote:
Dit is per provincie, vind ik al aardig detailistisch..quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
waarom mogen wij niet weten in welke plaatsen in ons land het virus is opgedoken ?
Goede vragen hoor, daar niet van. Wilde alleen even vragen of je ook wel eens zout neemt... daar zit immers het agressieve metaal Natrium in en het bijtende gas Chloorquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:41 schreef kikkererwt het volgende:
Wat zit er percies in de inenting voor verbindingen? Kwik etc? Wel of niet op een kippenei gekweekt? Nergens lees je de verbindingen ingredienten die je je als zwangere vrouw gaat toedienen aan je ongeboren baby. We hebben het wel over giftige metalen. Waarom geen openheid zodat je kunt afwegen of je het risico wilt lopen op het krijgen van griep en of je het medicijn voor je baby wel wilt.
Maar als je mensen geen informatie geeft, gaan ze hun eigen verhalen erbij bedenken. Dat is goed voor de creativiteit!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:41 schreef kikkererwt het volgende:
Waarom is er geen reclame van de overheid van postbus 51? Zoals in Engeland. Misschien voorkom je niet de pandemie hier maar je kunt het vertragen totdat er meer vaccins zijn en meer over bekend is. Overheid doet zichtbaar te weinig en de grote evenementen mogen allemaal doorgaan. Onbegrijpelijk.
We spreken wel over gezonde mensen die middenin het leven staan, vaak een gezin achterlatend die plots dood gaan.. Overheid laat het wel een beetje oplopen nu zonder dat er veel cavvins zijn. Ik had meet spotjes verwacht juist nu!!
Jaja, eerste les scheikunde.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:58 schreef Re het volgende:
[..]
Goede vragen hoor, daar niet van. Wilde alleen even vragen of je ook wel eens zout neemt... daar zit immers het agressieve metaal Natrium in en het bijtende gas Chloor
Een selectie van de vragen zijn opgestuurd naar de RVD, zodra we antwoord hebben zal ik dat hier postenquote:
Waar, wanneer en door wie is zij inge-ent ? Voor, tijdens of na het bezoek aan Mexico ?quote:Op zondag 8 november 2009 11:58 schreef Re het volgende:
trouwens:
Koningin Beatrix heeft zich laten inenten tegen Mexicaanse griep, dat vertelt ze tijdens een kleine persconferentie op de laatste dag van haar staatsbezoek aan Mexico.
bovenarm, afgelopen tijd, iemand met een spuit...quote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waar, wanneer en door wie is zij inge-ent ? Voor, tijdens of na het bezoek aan Mexico ?
Maxime Verhagen dus ook ? Hij is ouder dan 60 dacht ik ?quote:Op zondag 8 november 2009 12:36 schreef Re het volgende:
[..]
bovenarm, afgelopen tijd, iemand met een spuit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |