Ik ben vannacht thuis gekomen van vakantie en heb mijn klachten verzameld. Bij deze de eerste:
wij waren als groep dit jaar op vakantie in Zuid-Frankrijk. Mooi weer, Middellandse zee om de hoek, sportmogelijkheden en uitgaansgelegenheden in de nabije omgeving deden dat ons beslissen. Een van die uitgaansgelegenheden betrof de Indigo, schijnbaar de grootste openluchtdiscotheek van Europa.
Nadat ik er meerdere keren over moest zeuren ("Die tent is zo duur", "Hier in Argeles uitgaan is toch ook prima?") kreeg ik hun dan eindelijk zo ver om mee te gaan op de donderdagavond. Eerst een beetje indrinken, opfrissen en vervolgens de auto inspringen in die richting. Daar aanagekomen de entree betaald, stempeltje op de hand gekregen en daar gingen we door de deuren.....
Inclusief wij waren er 15 mensen

Redelijk chagrijnig besluit ik dan maar een rondje te halen, waar ik even was vergeten wat de drankprijs in die tent was

Vervolgens zie ik dat er weldegelijk 2 leuke meiden op de dansvloer staan, gevolgd met het nadeel dat er 5 jongens omheen staan te schuren.
Ha, en nu hoor ik je denken, "Als het niet leuk is, ga je toch ergens anders heen?

". Ik had weldegelijk datzelfde idee, maar de rest wilde blijven om te kijken of het drukker werd omdat ze toch al de entree betaald hadden. Toegegeven, dat werd eht ook.....na een uurtje waren er toch al 12 mensen meer binnen gekomen.
Om half 2 gingen we maar weer, waarna een persoon en ik nog de stad in gingen. De rest was chagrijnig/moe.
Baggeravond door een kuttent