Everse is sowieso een held.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:20 schreef buddyb het volgende:
het commentaar van everse is lekker droog: ''of ie terug is, weet ik niet, ik heb 'em pas een kwartier zien spelen.''
Ever?quote:Op zondag 26 juli 2009 16:23 schreef Kopbal het volgende:
Is dit Feyenoord beter dan het Feyenoord van de afgelopen jaren?
De Ever: 'Ja euhh, het zou triest zijn als ze niet beter waren, want dat was heel erg matig.'
echt nietquote:
ook geweest, allerbelabeerdst was het, 1 week voor de competitie...quote:Op zondag 26 juli 2009 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Net terug van Utrecht-Catania..slechtste wedstrijd die ik in lange tijd gezien heb en ik heb een seizoenskaart van TOP/FC Oss
Utrecht was echt dramatisch slecht. 0,0 creativiteit, totaal geen team en ook de inzet was matig, toch bizar als je ziet wat de belangen voor veel jongens zijn. Catania mist duidelijk nog ritme, maar voor hun is dat niet gek..
Thanksquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
De tweede helft Utd-Boca is ook op de ZDF trouwens.
Ja, 20.45, neem aan dat de mof dat ook uitzendt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Thanks
Hierna Bayern? Aangezien ik Von Gahl zag.
Prachtige vrije trap.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
wtf heeft Anderson gescoord? Anderson?
... Anderson?
Jammer alleen dat in tegenstelling tot de Dallas Cowboys zo'n voetbalclubje dat toevallig de boel 'ook' mag gebruiken dus standaard met een halfleeg stadion zit, of erger.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:31 schreef mcyodogg het volgende:
Zit net even het stadion te bekijken waar Chelsea straks in speelt tegen Club America, en het slaat bijna nergens op. Het ligt in Arlington, Texas, eigenlijk bedoelt voor de Dallas Cowboys(NFL-team) en er kunnen zo'n 80.000 mensen in. Alhoewel ze over een paar jaar kunnen uitbreiden naar 100 duizend man. Geintje kostte meer dan een miljard dollar.
[ afbeelding ]
Er hangen 4 mega schermen, die bijna net zo lang of breed zijn als het veld, en bij elkaar een goede 40 miljoen dollar kosten. De twee korte zijden worden versierd met enorme glasplaten en zoals elk zichzelf respecterend nieuw stadion heeft het een verschuifbaar dak. Normaal gesproken charmeren mij nieuwe stadion mij niet gelijk, maar dit is toch wel indrukwekkend moet ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |