abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 11:57:07 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71360777
Ik had een keer een telefoon gekocht bij de mediamarkt (een nokia 3210 )en dat ding ging na een week of 2 kapot dus ik terug ermee. Nou dan komt het hoor, dan mag je zo'n apart hok in wat ze dan 'service center' noemen. Daar kon ik geen nieuwe meekrijgen dus hij werd opgestuurd. Ok, ik wachten op bericht. 1 week ging voorbij, 2 weken gingen voorbij, een maand ging voorbij en ik werd het zat dus ik daar weer heen. Nee meneer, nog niks van vernomen. Nja ok dus ik weer naar huis en wachten , weer een maand verder. ik weer daarheen, nee meneer maar volgens mij komt ie binnenkort terug. ok, ik weer wachten. WEER een maand verder, ik daar weerheen.

nee meneer hij is nog niet ter..... ja ho maar, ik wil NU een nieuwe telefoon, ik zit al 3 maanden te wachten op een apparaat wat na een dikke week al de geest gegeven heeft en wat gewoon in de garantie zit. Je gaat NU uitzoeken wat er gebeurd is met dat ding of anders trek ik je over die balie heen.

Medewerker van de mediamarkt ging op zoek waar de fout zat en tada: na een half uurtje wachten waren ze er uit hoor. Hij was kwijtgeraakt bij de post (lees: hij lag nog achter ergens e nze waren hem vergeten te versturen, althans dat denk ik) maar om het 'goed ' te maken mocht ik wel een nieuwe uit de winkel meenemen wauw.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 27 juli 2009 @ 12:21:57 #127
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71361355
Oeeehhh ik herinner me ook wat.

Ik was dus toen die Wii uitkwam al helemaal blij he, was in augustus jarig dus had al genoeg geld.
Was dus naar de bart smit gegaan om het ding te reserveren.
"Jaa, ik wil graag de Nintendo Wii reserveren".
"De nintendo wíe?"
"De Nintendo Wii, die nieuwe console."
"Console?"
"Die nieuwe spelcomputer (jezus christus)"
Dus alles netjes opgeschreven, op een briefje gezet, wachten tot 8 december.
Kom ik 8 december bij die winkel, vraag ik, hebben jullie m'n wii al binnen?
Ja had je gereserveerd?
Jaa ik had gereserveerd, *geeft naam enzo*
Ooh, ik zie het. Nee, die hebben we nog niet binnen nee.
Ga ik naar huis.
Week later is de nieuwe levering geweest, ga ik erheen om te vragen of hij er nu wel is.
Nee, je bent nog niet aan de beurt, zeggen ze.
Ik zeg, hoeveelste sta ik op die lijst dan?
Ja, achtste, zegt die bliepmiep bij de BS.
Ik denk, WTF, heb in augustus gereserveerd??!!?!!einz!11!
Nee hoor, hier staat dat je vorige week hebt gereserveerd, 8 december om precies te zijn!
Ik denk, GODVERDEKLERE IK WIL ME WII!
Dus ik zeg, nee, ik heb in augustus gereserveerd, toen wisten jullie nog niet eens wat het was!?!1!?!1!1!!!1
En nou ben ik vorige week geweest en dan hebben jullie me toen pas op die lijst gezet?
quote:
Dus toen zei ik, GODVERDOMME GA DOOD VIEZE HOER! en toen pakte ik een ToothTunes uit het schap en gooide die naar haar. Toen rende ik naar het magazijn en pakte zo'n wii. Er stond wel een hele dikke beveiligingsmeneer maar met een goed gemikte high kick trapte ik hem zo voor ze smoel en ging hij knockout. Ik pakte m'n vlammenwerper en zetten die hele toko in de hens!@!1!!2@12!3435#%#$^21$!!EINZ@!1!1
Dus ik helemaal chagerijnig naar huis, godverdomme ik wil m'n wii!
Krijg ik gelukkig die zelfde avond nog een telefoontje, ja, er was iemand anders en die hoefde hem toch niet, je kunt hem nu komen ophalen!
Ik helemaal blij om half negen nog naar de bs, ze waren al dicht enzo. Dat was dan wel weer leuk
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
  maandag 27 juli 2009 @ 12:34:27 #128
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_71361679
Ik kocht een keer 2 cavia's in een tuincentrum met een hele grote dierenafdeling, prima afdeling, hebben ook alles voor de beestjes en de dieren zien er goed uit.

De cavia's werden in een doosje gedaan, en daar werd een code opgeschreven voor de bliepmiep.
Je laad je kar vol met alles wat je maar nodig hebt voor je nieuwe diertjes en gaat naar de kassa. Je verteld de bliepmiep dat je 2 cavia's heb, en de bliepmiep vraagt of ik even de code wil oplezen.

Bliepmiep tikt de code in... en slaat een of andere papegaai o.i.d. aan van ruim 100 euro en die 2x. Ik zie dat en wijs bliepmiep erop dat ik geen papegaaien heb maar 2 cavia's.

Bliepmiep hield stug vol dat ze de goede code had ingevoerd en dat dit nou eenmaal de prijs was van de cavia's.
Het wilde er bij die bliepmiep niet in dat er gewoon een foutje was gemaakt, en ze weigerde het te corrigeren. Bliepmiep zei tegen me, dat ik of kon betalen of alles kon achterlaten.
Nou vragen naar de manager dan maar. Volgens bliepmiep had die geen tijd. Pas toen ik voorstelde de cavia's plus toebehoren in dr reet te steken ging madam de manager bellen.

Probleem was toen zo opgelost.
Vogels verwijderd, cavia's aangeslagen afgerekend en klaar!
Het kan best zijn dat ik per ongeluk de verkeerde code heb opgelezen, maar je ziet toch wel dat een roodstaart weetikveelwat geen cavia is?
En dan gewoon volhouden dat ze 2 cavia's had aangeslagen.

Het werd een principekwestie.
  Spellchecker maandag 27 juli 2009 @ 12:46:28 #129
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71362036
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:08 schreef breaky het volgende:
Ooit een scanner gekocht bij de V&D. Bij thuiskomst bleek het ding niet te werken. Volgende dag teruggebracht en omdat ze hetzelfde model niet meer op voorraad hadden, wou ik mijn geld terug.

Kon helaas niet, want geld terug kon alleen op de dag van aankoop zei de verkoper. Ik kon wel een tegoed bon krijgen die ik dan weer kon spenderen bij de V&D. Ik ben toen kwaad geworden en heb om de manager gevraagd en die vertelde met hetzelfde verhaal en wees me op het bonnetje waarop de voorwaarden stonden geprint.

Kon helaas dus niks in de winkel doen maar was het er toch niet mee eens en heb toen een klacht bij de consumenten bond ingediend. Uiteindelijk kon ik mijn geld dus wel terugkrijgen. Niet gedaan uiteindelijk...het ging me om het principe.
Dus tijden bezig met het hun zover krijgen dat je je geld terug kan krijgen, om het vervolgens niet aan te nemen...
Tevens -purist.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:54:10 #130
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71362258
Mensen die hun fouten niet toegeven

En dan keihard gepwnd worden

Vreselijke figuren een flinke waarschuwing geven als je je zo achterlijk gedraagt zoals bovenstaand verhaal met de cavia's
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 27 juli 2009 @ 13:02:25 #131
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71362503
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:54 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die hun fouten niet toegeven

En dan keihard gepwnd worden

Vreselijke figuren een flinke waarschuwing geven als je je zo achterlijk gedraagt zoals bovenstaand verhaal met de cavia's
Open een KLB topic over mensen die ontopic posten!
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_71362521
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:46 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dus tijden bezig met het hun zover krijgen dat je je geld terug kan krijgen, om het vervolgens niet aan te nemen...
Ik snap 'm ook niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71367374
Om het maar eens om te draaien, toen ik nog bij Essent als helpdeskmedewerker werkte ( ) kreeg ik altijd de "moeilijke gevallen" doorverbonden van collega's. Vooral die oudere vrouwen raakten helemaal van de leg als er op ze gescholden werd. Grappig

Dan zat er weer een vent, roodgloeiend was hij al de eerste keer dat hij belde, omdat hij tekeer ging tegen een of ander arm vrouwtje kon die hem van ellende niet meer helpen en moest hij ook nog wachten tot ik zijn gegevens gevonden had en hij doorverbonden was.. Kon hij weer opnieuw beginnen met schelden

Eerst tien seconden rustig laten razen (niet luisteren, ff mail checken ofzo) en dan een krachtig "MENEER!" waarna er een korte verbaasde stilte viel. Dan had ik de kans om even rustig uit te leggen dat ik zijn kwaadheid pas goed kon begrijpen wanneer hij zo vriendelijk wilde zijn om me het probleem uit te leggen en dat schelden niet veel nut had omdat ik geen idee had wie hij was en dat ik niet persoonlijk verantwoordelijk was voor de oorzaak van het probleem (maar wél de verantwoordelijkheid wilde nemen voor het oplossen ervan!)

Meestal koelden ze dan wel wat af, kreeg ik het probleem (75% van de tijd veroorzaakt door henzelf, bijvoorbeeld door niet op tijd te betalen) voorgelegd, kon ik in het systeem gaan zoeken naar de oorzaak en - al dan niet na terug te bellen - met een oplossing komen.

Mooiste geval was van een vrouw die problemen had met zowel haar gas-, electra-, als telefoon en internetaansluiting. Gas & electra had ik zo geregeld (door een paar illegale telefoontjes te plegen maar soms moet je wat om iets voor elkaar te krijgen) en haar doorverbonden met de juiste afdeling voor de rest. Die ging van witheet niet-mee-te-praten naar heel dankbaar dat alles in orde was (duurde wel anderhalf uur). Vroeg ze mijn naam (Die ze netjes kreeg, stond tenslotte ook bij de melding van contact in haar gegevens).. Kwam er de volgende dag een bezorger een bos bloemen brengen met mijn naam erop

Mijn collega's snapten nooit hoe ik het voor elkaar kreeg, maar het is gewoon een kwestie van rustig blijven en ook tegen een klant durven toegeven dat "de zaak" een fout gemaakt heeft.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71367752
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Marseille het volgende:

[..]

ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)
Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:01:03 #135
148823 znarch
ondertitel
pi_71368083
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_71368118
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
pi_71368313
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:31:08 #138
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71368971
Stennis schoppen is een groot woord, even duidelijk de waarheid vertellen

Van mijn mountainbike (2e hands 200 euro) was het voorwiel inelkaar getrapt dus die moest vervangen worden. Deze mountainbike had ik 3 maanden daarvoor gekocht bij de handelaar waar ik hem heen bracht voor reparatie. Tijdens de koop had ik nog expliciet gevraagd naar de staat van de tandwielen.
Dus ik vroeg hem om het voorwiel te vervangen en eens te kijken wat er mis is met de versnelling want hij schakelde niet goed meer.

Anyways ik zou die fiets ophalen en meneer presenteerd mij een rekening van 350 euro. Dus ik vraag zo eens even waar dat aan opgegaan is... nieuwe tandwielen, halogeen verlichting, nieuwe trappers nieuw voorwiel, nieuwe banden, nieuwe remblokjes etc etc etc.

Dus ik vrij netjes vragen wtf die gast wel niet dacht. "Ja als je eenmaal begint dan kun je eigenlijk niet meer stoppen" Ik heb hem gezegd dat ik er nog even over zou nadenken, dus ik ben op een zaterdag middag (lekker veel klanten in de winkel) heb ik het hem eens even haarfijn uitgelegd wat voor prutser hij wel niet is en dat hij mij troep heeft verkocht en onnodige reparaties uitvoerd. Afgesloten met dat ie die mountainbike in z'n reet mocht steken.

Daarna bij de eerlijke fietsenboer voor 75 euro een mooie degelijke andere fiets gekocht.

Saillant detail: De trappers die volgens hem af waren... zaten twee dagen later op de fiets van een vriend van me (zelfde model) want de fietsenmaker had ze "over"

- Verder heb ik wel eens een afgebliepte kar boodschappen laten staan omdat de cassiere een grote bek had.

- Tegen de snackbar eigenaar geroepen dat ie moet opschieten omdat er mensen zijn die WEL echt werk hebben

- In de Gamma tegen de chef daar uitgelegd waarom het kut gaat met de Gamma en goed met de Hornbach; De hornbach heeft 5 kassa's open en twee dicht, hier is het omgekeerde aan de hand. Gevolgd door mijn shit midden in de winkel dumpen en naar de Praxis gaan.

- Tegen een eigenaar van een computer winkel uitgevallen omdat ie twee weken nodig had om een pc te checken "omdat ie het zo druk had" -Ja lijer ik heb het ook wel eens druk, dan moet ik overwerken of meer personeel regelen.

- Een betaling van een paar duizend euro laten blokkeren omdat de levering niet compleet was. (Printer driver cd zat er niet bij de levering en die moest ik maar even downloaden )
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71369213
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
- Blaaaaat-
Heerlijk dat er zulke personen bestaan!
Hier kan je toch alleen maar om lachen?
pi_71369646
quote:
- Tegen de snackbar eigenaar geroepen dat ie moet opschieten omdat er mensen zijn die WEL echt werk hebben
Dat is nog wel de meest kansloze actie uit het rijtje...
  maandag 27 juli 2009 @ 16:57:06 #141
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71369739
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:53 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat is nog wel de meest kansloze actie uit het rijtje...
Ja best wel, 20 minuten gewacht, geld terug gevraagd en naar een andere snackbar gegaan
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71369776
Wat zei die caissière tegen je dan?
pi_71369778
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ja best wel, 20 minuten gewacht, geld terug gevraagd en naar een andere snackbar gegaan
TWINTIG MINUTEN? dan ben je wel heel erg coulant geweest!
  Forum Admin maandag 27 juli 2009 @ 17:03:13 #144
35723 crew  GGMM
pi_71369911
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71370491
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Typisch weer hoor, allochtonen die meteen gaan schreeuwen en krijsen om niks. Dat is denk ik meer stereotype bevestigend dan een winkelalarm dat afgaat.
Idd Hoezo dat imago in stand houden en dan hier gaan miepen dat je anders behandelt wordt dan blanken als het alarm afgaat
  maandag 27 juli 2009 @ 18:22:28 #146
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71371918
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:46 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dus tijden bezig met het hun zover krijgen dat je je geld terug kan krijgen, om het vervolgens niet aan te nemen...
Tja ik had mijn gelijk gekregen na pas twee weken en ik had altijd die tegoed bon nog. En die heb ik uiteindelijk wel goed kunnen besteden.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  maandag 27 juli 2009 @ 18:27:41 #147
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71372038
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
-- Verhaal van een minderbedeelde die schennis schopt --
Jezus, wat ben jij simpel.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:41:00 #148
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71372354
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Als die dingen me in de koude kleren moesten gaan zitten was ik een ongelukkig persoon denk ik.

Werk er al 1.5 jaar nu gaat gewoon allemaal langs me heen hoor.... ik ga gewoon weer met een glimlach naar huis ongeacht wat er is gebeurd, werk is werk he.
En inderdaad gesprekken kunnen worden nageluisterd, maar wat maakt dat uit jij begint niet te schelden....

Ik vind het wel leuk
Ik heb herhaaldelijk collega's gehad die aan het flippen waren als er iemand aan de lijn weer onmogelijk aan het doen was. Bij mij is dat nooit gebeurd maar na een naar gesprek was het echt toch wel afreageren. En uiteindelijk had ik het ook wel gezien met het hele callcenter gebeuren.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_71372908
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:17 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje bij een calcenter gewerkt en als iemand kwaad op je word dan gaat je dat niet in de koude kleren zitten.
Dan heb je kennelijk niet zo'n dikke huid, ik werk niet bij een callcenter maar word wel regelmatig (30 keer per dag ongeveer) gebeld door klanten en zo nu en dan zit daar ook wel eens een boze tussen. Meestal zijn ze beleefd maar soms wordt je ook flink uitgescholden. Alsof zo'n persoon ook maar weet met wie hij spreekt.. Het is niets persoonlijk maar gewoon een primitieve uiting van onmacht.. Lekker laten kletsen
  maandag 27 juli 2009 @ 19:13:11 #150
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_71373217
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
Stennis schoppen is een groot woord, even duidelijk de waarheid vertellen

Van mijn mountainbike (2e hands 200 euro) was het voorwiel inelkaar getrapt dus die moest vervangen worden. Deze mountainbike had ik 3 maanden daarvoor gekocht bij de handelaar waar ik hem heen bracht voor reparatie. Tijdens de koop had ik nog expliciet gevraagd naar de staat van de tandwielen.
Dus ik vroeg hem om het voorwiel te vervangen en eens te kijken wat er mis is met de versnelling want hij schakelde niet goed meer.

Anyways ik zou die fiets ophalen en meneer presenteerd mij een rekening van 350 euro. Dus ik vraag zo eens even waar dat aan opgegaan is... nieuwe tandwielen, halogeen verlichting, nieuwe trappers nieuw voorwiel, nieuwe banden, nieuwe remblokjes etc etc etc.

Dus ik vrij netjes vragen wtf die gast wel niet dacht. "Ja als je eenmaal begint dan kun je eigenlijk niet meer stoppen" Ik heb hem gezegd dat ik er nog even over zou nadenken, dus ik ben op een zaterdag middag (lekker veel klanten in de winkel) heb ik het hem eens even haarfijn uitgelegd wat voor prutser hij wel niet is en dat hij mij troep heeft verkocht en onnodige reparaties uitvoerd. Afgesloten met dat ie die mountainbike in z'n reet mocht steken.

Daarna bij de eerlijke fietsenboer voor 75 euro een mooie degelijke andere fiets gekocht.

Saillant detail: De trappers die volgens hem af waren... zaten twee dagen later op de fiets van een vriend van me (zelfde model) want de fietsenmaker had ze "over"

- Verder heb ik wel eens een afgebliepte kar boodschappen laten staan omdat de cassiere een grote bek had.

- Tegen de snackbar eigenaar geroepen dat ie moet opschieten omdat er mensen zijn die WEL echt werk hebben

- In de Gamma tegen de chef daar uitgelegd waarom het kut gaat met de Gamma en goed met de Hornbach; De hornbach heeft 5 kassa's open en twee dicht, hier is het omgekeerde aan de hand. Gevolgd door mijn shit midden in de winkel dumpen en naar de Praxis gaan.

- Tegen een eigenaar van een computer winkel uitgevallen omdat ie twee weken nodig had om een pc te checken "omdat ie het zo druk had" -Ja lijer ik heb het ook wel eens druk, dan moet ik overwerken of meer personeel regelen.

- Een betaling van een paar duizend euro laten blokkeren omdat de levering niet compleet was. (Printer driver cd zat er niet bij de levering en die moest ik maar even downloaden )
Gast ik hoop dat je een grap maakt anders maak je het volgende wel heel erg waar :

Ps2K
FOK!kleuter Extraordinaire

En dan mag je je usericon in je keel steken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')