Over mensen die achterlijk behandeld worden en daar iets over zeggen. Bij jou is er een foutje gemaakt en je reageert als een idioot. Samen met je broertje.quote:
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee pratenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over mensen die achterlijk behandeld worden en daar iets over zeggen. Bij jou is er een foutje gemaakt en je reageert als een idioot. Samen met je broertje.
hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?quote:
Dat zijn ze niet, het gebeurt idd. Maar neemt niet weg, dat jullie je alsnog dom hebben gedragen, omdat er een "klein foutje" is gemaakt, van hun kant uit. Hadden jullie normaal gereageerd dan was er niks aan de hand geweest.. Maar door bepaald gedrag te vertonen, krijg je hetzelfde terug.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Marseille het volgende:
[..]
ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?
Dat is niet relevant. Wat kan jou het nou schelen wat mensen die je nooit ontmoet hebt over je denken. Als je blijft staan wachten op de bewaking als het alarm afgaat dat zegt dat toch genoeg? Als er dan nog mensen zijn die zo oppervlakkig zijn dat ze denken dat je een dief bent laat ze dan lekker doodvallen. Daar hoef je niet de kassière nog even voor uit te schelden.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Marseille het volgende:
[..]
ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?
Typisch weer hoor, allochtonen die meteen gaan schreeuwen en krijsen om niks.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Hou toch je mond. Zo'n fout kan gemaakt worden, en om dan nog met je grote smoel op haar gaan staan kankeren getuigt niet van een leuk karakter. Het ligt niet aan je kleurtje, het ligt aan het feit dat je mislukt bent als persoon, iig op het gebied van normaal gedrag.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Heel verstandig om achterlangs te gaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:41 schreef Hukkie het volgende:
Had een mp3 speler van Creative gekocht bij Dixons, het ding ging na een paar maanden kapot dus ik ging terug om hem om te ruilen. Dat bleek niet te kunnen omdat ze geen omruilcontract (ofzoiets) met Creative hadden, dus dat ding moest opgestuurd worden. Daarna 1 maand gewacht, paar keer langs geweest, twee maanden gewacht en nog steeds niets bekend. Ondertussen had ik zelf al email communicatie met Creative gehad en die vonden het ook maar een vreemd verhaal van de Dixons, ze vroegen om welk filiaal het ging.
Prompt kreeg ik twee dagen later een telefoontje dat ik een andere mp3 speler kon komen uitzoeken, omdat het om een fabrieksfout ging.
Sindsdien kom ik daar alleen nog maar voor kleine dingetjes, no way dat ik daar ooit nog iets waar een garantie op zit ga kopen.
Jullie hebben wel geluk gehad (de boosheid heeft gewerkt), want over het algemeen kun je software niet zomaar retourneren bij verkeerde systeemeisen. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling voor je was dat het niet werkte.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:08 schreef Nero22 het volgende:
Nou ja, ik niet, maar mijn pa wel.
Ik heb geen idee hoe oud ik was, maar het zal een jaar of 8 geweest zijn. Ik als slimme spaarder had op een gegeven moment wel ƒ100 bij elkaar gespaard. (Dat vind ik zelf nogal veel geld als klein kind zijnde.) Afijn, ik ga dus naar de boekenzaak om het Lego-computerspel te kopen.Bla bla, alles goed verlopen: tof spel in huis gehaald. Althans, dat dacht ik...
Papa gaat proberen het spel te installeren, lukt het niet!Nou, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik had al de hele gebruikershandleiding doorgelezen! Papa had het ook al geprobeerd bij een collega en daar deed hij het wel! Hoe kan dat nou? (Nu weet ik dat het iets met systeemeisen is...
)
Papa en ik dus de volgende dag, 2 a 3 dagen na aankoop dus, terug naar de winkel om dat spel te ruilen. En wat hoor ik daar tot mijn verbazing?! Ze willen hem niet terugnemen?! Maar ik wil mijn centjes terug!![]()
Papa boos geworden op die oude trut en ik kreeg toch mooi mijn ƒ100 terug.![]()
Langte post op Fok! van mij tot nu toe. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:08 schreef Nero22 het volgende:
Nou ja, ik niet, maar mijn pa wel.
Ik heb geen idee hoe oud ik was, maar het zal een jaar of 8 geweest zijn. Ik als slimme spaarder had op een gegeven moment wel ƒ100 bij elkaar gespaard. (Dat vind ik zelf nogal veel geld als klein kind zijnde.) Afijn, ik ga dus naar de boekenzaak om het Lego-computerspel te kopen.Bla bla, alles goed verlopen: tof spel in huis gehaald. Althans, dat dacht ik...
Papa gaat proberen het spel te installeren, lukt het niet!Nou, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik had al de hele gebruikershandleiding doorgelezen! Papa had het ook al geprobeerd bij een collega en daar deed hij het wel! Hoe kan dat nou? (Nu weet ik dat het iets met systeemeisen is...
)
Papa en ik dus de volgende dag, 2 a 3 dagen na aankoop dus, terug naar de winkel om dat spel te ruilen. En wat hoor ik daar tot mijn verbazing?! Ze willen hem niet terugnemen?! Maar ik wil mijn centjes terug!![]()
Papa boos geworden op die oude trut en ik kreeg toch mooi mijn ƒ100 terug.![]()
Langte post op Fok! van mij tot nu toe. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee hoor die domme koe had gewoon beter haar werk moeten doen. Lekker voor haar dat m'n broertje van toen 11 haar goed op haar plaats zettequote:Op zondag 26 juli 2009 19:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hou toch je mond. Zo'n fout kan gemaakt worden, en om dan nog met je grote smoel op haar gaan staan kankeren getuigt niet van een leuk karakter. Het ligt niet aan je kleurtje, het ligt aan het feit dat je mislukt bent als persoon, iig op het gebied van normaal gedrag.
Wat een asociaal persoon ben jij.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:32 schreef Marseille het volgende:
[..]
Nee hoor die domme koe had gewoon beter haar werk moeten doen. Lekker voor haar dat m'n broertje van toen 11 haar goed op haar plaats zette
En betrekken op je kleurtje.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:32 schreef Marseille het volgende:
[..]
Nee hoor die domme koe had gewoon beter haar werk moeten doen. Lekker voor haar dat m'n broertje van toen 11 haar goed op haar plaats zette
Je bent vast een troll, maar dan hap ik nu maar effe:quote:Op zondag 26 juli 2009 19:32 schreef Marseille het volgende:
[..]
Ik ben geen Geert Wilders fan, maar asociale relventjes als dit mogen ze ongeacht kleur, geloof of ras het land uit sodemieteren.quote:
Troll? wtf ? Is dat jouw manier van schelden?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je bent vast een troll, maar dan hap ik nu maar effe:
Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je begrijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door onsquote:Fouten zijn menselijk, als je daar niet mee om kan gaan, sodemieter je toch lekker op naar een onbewoon eiland ver hier vandaan, en neem je broertje aub mee.
Want weet je: als er een kind van 11 bestaat met het lef en het gebrek aan fatsoen om zijn grote smoel open te trekken en te gaan schelden als iemand een fout maakt, heeft dat knulletje al geen toekomst meer. Lijkt me niet dat dat bij zo'n jong gozertje al komt door: "De maatschappij(vul hier je evt Swa oid in)" is meer een gebrek aan opvoeding.
Je stond voor lul omdat je als een debiel begon te schelden en je als een agressief primitief persoon te gedragen, niet omdat dat alarm toevallig afgaat. Dat ding gaat zo vaak af, dat is echt niets bijzonders hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:42 schreef Marseille het volgende:
[..]
Troll? wtf ? Is dat jouw manier van schelden?![]()
[..]
Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je berijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door ons
Juist , en als je dat al normaal vind, is er iets goed mis in je kop. Dan kun je beter verhuizen naar Iran of iets dergelijks. Als daar een bliepmiep iets fout doet mag je haar stenigen, misschien meer jouw stijl.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:42 schreef Marseille het volgende:
[..]
Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je berijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door ons
En dan raar kijken als ze geen werk ofzo kunnen vinden. Dan ligt het aan de "rassistische maatskappij jeweettoch".quote:Op zondag 26 juli 2009 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
En nog trots zijn omdat je 11-jarige broertje haar uitscheldt ook. Ongelofelijk zeg, wat een opvoeding.
Inderdaad, met je asociale en agressieve houding heeft het niks te maken, nee het is je huidskleur.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan raar kijken als ze geen werk ofzo kunnen vinden. Dan ligt het aan de "rassistische maatskappij jeweettoch".
Ja man, je bent echt wereldvreemd als je het niet normaal vindt dat 11-jarige jongetjes volwassen mensen de huid vol schelden omdat zij een foutje maken. Dat is gewoon ontzettend asociaal en een teken van gebrek aan opvoeding. Dat vinden alle Nederlanders. Uit welk land kom je, dat dit gedrag normaal is?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:48 schreef Marseille het volgende:
damn jullie 2 zijn echt wereldvreemd.. de een komt zeker nooit buiten en de ander is zeker zelf kassière bij de H&M
Nee, dat heet een goede opvoeding. Maar die heb jij zo te zien nooit gehad.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:48 schreef Marseille het volgende:
damn jullie 2 zijn echt wereldvreemd.. de een komt zeker nooit buiten en de ander is zeker zelf kassière bij de H&M
uahahaha jij wordt steeds grappiger weet je datquote:Op zondag 26 juli 2009 19:49 schreef Triptamine het volgende:
Edit: Ik had jou en je broertje allebei een mep verkocht.
Dat dus.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, dat heet een goede opvoeding. Maar die heb jij zo te zien nooit gehad.
Edit: Ik had jou en je broertje allebei een mep verkocht.
Wij zijn heel goed opgevoed. Wij laten geen honden op straat schijten, wij lopen niet met schoenen door huis, wij sturen onze ouders niet naar een bejaardenhuis als ze oud zijn en we verlaten de toilet niet zonder handen te wassen.. kunnen de meeste nederlanders nog wat van lerenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja man, je bent echt wereldvreemd als je het niet normaal vindt dat 11-jarige jongetjes volwassen mensen de huid vol schelden omdat zij een foutje maken. Dat is gewoon ontzettend asociaal en een teken van gebrek aan opvoeding. Dat vinden alle Nederlanders. Uit welk land kom je, dat dit gedrag normaal is?
Hij mept je en ik trap je naar buiten.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:56 schreef Marseille het volgende:
[..]
uahahaha jij wordt steeds grappiger weet je dat
Lego Island was zo vet hequote:Op zondag 26 juli 2009 19:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.
uahaha in your dreams je bent slecht in bluffen jijquote:Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Hij mept je en ik trap je naar buiten.
Nee sorry, ik vind dat daar in dit geval geen sprake van was. Maak jij nooit fouten? En als je er eens een maakt, vind je het dan ook normaal dat een kind en zijn grotere broer publiekelijk tegen je tekeer gaan?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef Marseille het volgende:
[..]
En ja, heb ook geleerd om voor me zelf op te komen
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef Marseille het volgende:
[..]
Wij zijn heel goed opgevoed. Wij laten geen honden op straat schijten, wij lopen niet met schoenen door huis, wij sturen onze ouders niet naar een bejaardenhuis als ze oud zijn en we verlaten de toilet niet zonder handen te wassen.. kunnen de meeste nederlanders nog wat van leren
Ja, samen met je 11-jarige broertje (en zelf zul je waarschijnlijk ook niet veel ouder zijn) caissières verrot schelden getuigt inderdaad van een goede opvoeding.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef Marseille het volgende:
[..]
Wij zijn heel goed opgevoed. Wij laten geen honden op straat schijten, wij lopen niet met schoenen door huis, wij sturen onze ouders niet naar een bejaardenhuis als ze oud zijn en we verlaten de toilet niet zonder handen te wassen.. kunnen de meeste nederlanders nog wat van leren
OMG, je doet ook totaal geen moeite om de vooroordelen over allochtonen te ontkrachten hè?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef Marseille het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)quote:Op zondag 26 juli 2009 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Als iedereen nou ophoudt met het reageren op die Meki-kloontroll, dan kunnen we weer OT gaan
Hehe, ach. Mijn pa heeft het zelfs voor elkaar gekregen om mijn rapportcijfer voor schrijven met een punt te verhogen in groep 6. Iemand die veel lelijker schreef stond een 7 terwijl ik maar een 6 had.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben wel geluk gehad (de boosheid heeft gewerkt), want over het algemeen kun je software niet zomaar retourneren bij verkeerde systeemeisen. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling voor je was dat het niet werkte.
Ja, volgens mij was dat dat spel ja. Kon je ook je eigen voertuigen bouwen enzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.
Je kan ook gewoon normaal doen, en denken van: Oh ik heb niks, en laat ik maar eens bewijzen dat ik een goede benquote:Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Marseille het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)
Zei hier iemand net wat over de discriminatiekaart?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
PM jezelf dan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
TVT, even een note aan mezelf, ik ben nu op pagina 2..
MAAR DIT PROBEREN ZE DUS ALTIJD "WIJ" WORDEN GEDISCRIMINEERDquote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...
Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.
Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"
Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
coolquote:
Waar staat 'MK' voor? Media marKt?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
[..]
Dat je hier ook nog trots op durft te zijn. Wees blij dat er geen aangifte tegen je vriendin is gedaan!!quote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
blablabla... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...![]()
Hij had er aardig last van want het bloede best wel![]()
10 punten voor vriendin
Je vergeet de 20 minpunten, aangezien jij de leidinggevende ondanks je grootspraak ongetwijfeld nooit gesproken hebt, en je vriendin waarschijnlijk nog altijd zonder mp3-speler zit.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
-knip-
ik heb toen aangeboden om met haar heen te gaan en mij het woord laten doen (ik heb een elektronica opleiding gedaan en weet aardig veel van product errors en defecten af) en ging daar mee akkoord.
-knip-
waarop hij weigerde verder in gesprek te gaan en mij (als klant) maar gewoon te negeren... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...![]()
Hij had er aardig last van want het bloede best wel![]()
10 punten voor vriendin
Als hij nou gewoon van een primitief ras is, dan is het toch ook gewoon racismequote:Op maandag 27 juli 2009 00:16 schreef SemperFii het volgende:
Haha, goed topic dit!
Ik begin steeds meer in te zien dat Nederland voor 3/4 bestaat uit mongolen.
Nooit de fout bij zichzelf zoeken en altijd gelijk gaan schreeuwen. Zo kom je er wel!![]()
Is het dan echt zo veel gevraagd om een beetje gedisciplineerd te blijven?
@Marseille:
Ik hoop dat je een grapje maakt. Zo een hersenloze instelling hebben, gelijk primitief gaan schelden en het dan raar vinden dat mensen je nakijken. Ik zou het ook op racisme gooien!
Bij deze, je broertje zal vast wel een keer iets fout gedaan hebben, ik ga hem alvast preventief uitscheldenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:42 schreef Marseille het volgende:
[..]
Troll? wtf ? Is dat jouw manier van schelden?![]()
[..]
Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je begrijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |