abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 26 juli 2009 @ 18:13:20 #62
35723 crew  GGMM
pi_71344237
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:11 schreef Marseille het volgende:

[..]

Uh waar gaat dit topic over?
Over mensen die achterlijk behandeld worden en daar iets over zeggen. Bij jou is er een foutje gemaakt en je reageert als een idioot. Samen met je broertje.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:18:29 #63
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71344344
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Over mensen die achterlijk behandeld worden en daar iets over zeggen. Bij jou is er een foutje gemaakt en je reageert als een idioot. Samen met je broertje.
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
.
pi_71344356
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  Forum Admin zondag 26 juli 2009 @ 18:19:31 #65
35723 crew  GGMM
pi_71344360
quote:

[..]

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:23:09 #66
104543 Marseille
pi_71344440
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?
.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:29:01 #67
232166 Crazyessie
Have you ever been mellow?
pi_71344585
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Marseille het volgende:

[..]

ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?
Dat zijn ze niet, het gebeurt idd. Maar neemt niet weg, dat jullie je alsnog dom hebben gedragen, omdat er een "klein foutje" is gemaakt, van hun kant uit. Hadden jullie normaal gereageerd dan was er niks aan de hand geweest.. Maar door bepaald gedrag te vertonen, krijg je hetzelfde terug.
Als je dat nog niet eens doorhebt, hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Met koniveren is niks mis mee
  Forum Admin zondag 26 juli 2009 @ 18:30:23 #68
35723 crew  GGMM
pi_71344616
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Marseille het volgende:

[..]

Dat is niet relevant. Wat kan jou het nou schelen wat mensen die je nooit ontmoet hebt over je denken. Als je blijft staan wachten op de bewaking als het alarm afgaat dat zegt dat toch genoeg? Als er dan nog mensen zijn die zo oppervlakkig zijn dat ze denken dat je een dief bent laat ze dan lekker doodvallen. Daar hoef je niet de kassière nog even voor uit te schelden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:41:27 #69
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71344833
Had een mp3 speler van Creative gekocht bij Dixons, het ding ging na een paar maanden kapot dus ik ging terug om hem om te ruilen. Dat bleek niet te kunnen omdat ze geen omruilcontract (ofzoiets) met Creative hadden, dus dat ding moest opgestuurd worden. Daarna 1 maand gewacht, paar keer langs geweest, twee maanden gewacht en nog steeds niets bekend. Ondertussen had ik zelf al email communicatie met Creative gehad en die vonden het ook maar een vreemd verhaal van de Dixons, ze vroegen om welk filiaal het ging.
Prompt kreeg ik twee dagen later een telefoontje dat ik een andere mp3 speler kon komen uitzoeken, omdat het om een fabrieksfout ging.

Sindsdien kom ik daar alleen nog maar voor kleine dingetjes, no way dat ik daar ooit nog iets waar een garantie op zit ga kopen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 26 juli 2009 @ 19:06:43 #70
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71345350
quote:

[..]

Typisch weer hoor, allochtonen die meteen gaan schreeuwen en krijsen om niks. Dat is denk ik meer stereotype bevestigend dan een winkelalarm dat afgaat.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71345400
Nou ja, ik niet, maar mijn pa wel.

Ik heb geen idee hoe oud ik was, maar het zal een jaar of 8 geweest zijn. Ik als slimme spaarder had op een gegeven moment wel ƒ100 bij elkaar gespaard. (Dat vind ik zelf nogal veel geld als klein kind zijnde.) Afijn, ik ga dus naar de boekenzaak om het Lego-computerspel te kopen. Bla bla, alles goed verlopen: tof spel in huis gehaald. Althans, dat dacht ik...

Papa gaat proberen het spel te installeren, lukt het niet! Nou, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik had al de hele gebruikershandleiding doorgelezen! Papa had het ook al geprobeerd bij een collega en daar deed hij het wel! Hoe kan dat nou? (Nu weet ik dat het iets met systeemeisen is... )

Papa en ik dus de volgende dag, 2 a 3 dagen na aankoop dus, terug naar de winkel om dat spel te ruilen. En wat hoor ik daar tot mijn verbazing?! Ze willen hem niet terugnemen?! Maar ik wil mijn centjes terug!

Papa boos geworden op die oude trut en ik kreeg toch mooi mijn ƒ100 terug.

Langte post op Fok! van mij tot nu toe.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71345535
quote:

[..]

Hou toch je mond. Zo'n fout kan gemaakt worden, en om dan nog met je grote smoel op haar gaan staan kankeren getuigt niet van een leuk karakter. Het ligt niet aan je kleurtje, het ligt aan het feit dat je mislukt bent als persoon, iig op het gebied van normaal gedrag.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 19:23:39 #73
137949 Disana
pi_71345760
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:41 schreef Hukkie het volgende:
Had een mp3 speler van Creative gekocht bij Dixons, het ding ging na een paar maanden kapot dus ik ging terug om hem om te ruilen. Dat bleek niet te kunnen omdat ze geen omruilcontract (ofzoiets) met Creative hadden, dus dat ding moest opgestuurd worden. Daarna 1 maand gewacht, paar keer langs geweest, twee maanden gewacht en nog steeds niets bekend. Ondertussen had ik zelf al email communicatie met Creative gehad en die vonden het ook maar een vreemd verhaal van de Dixons, ze vroegen om welk filiaal het ging.
Prompt kreeg ik twee dagen later een telefoontje dat ik een andere mp3 speler kon komen uitzoeken, omdat het om een fabrieksfout ging.

Sindsdien kom ik daar alleen nog maar voor kleine dingetjes, no way dat ik daar ooit nog iets waar een garantie op zit ga kopen.
Heel verstandig om achterlangs te gaan.
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 19:25:08 #74
137949 Disana
pi_71345798
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:08 schreef Nero22 het volgende:

Ik heb geen idee hoe oud ik was, maar het zal een jaar of 8 geweest zijn. Ik als slimme spaarder had op een gegeven moment wel ƒ100 bij elkaar gespaard. (Dat vind ik zelf nogal veel geld als klein kind zijnde.) Afijn, ik ga dus naar de boekenzaak om het Lego-computerspel te kopen. Bla bla, alles goed verlopen: tof spel in huis gehaald. Althans, dat dacht ik...

Papa gaat proberen het spel te installeren, lukt het niet! Nou, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik had al de hele gebruikershandleiding doorgelezen! Papa had het ook al geprobeerd bij een collega en daar deed hij het wel! Hoe kan dat nou? (Nu weet ik dat het iets met systeemeisen is... )

Papa en ik dus de volgende dag, 2 a 3 dagen na aankoop dus, terug naar de winkel om dat spel te ruilen. En wat hoor ik daar tot mijn verbazing?! Ze willen hem niet terugnemen?! Maar ik wil mijn centjes terug!

Langte post op Fok! van mij tot nu toe. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jullie hebben wel geluk gehad (de boosheid heeft gewerkt), want over het algemeen kun je software niet zomaar retourneren bij verkeerde systeemeisen. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling voor je was dat het niet werkte.
pi_71345900
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:08 schreef Nero22 het volgende:

Langte post op Fok! van mij tot nu toe. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:32:28 #76
104543 Marseille
pi_71345990
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:15 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hou toch je mond. Zo'n fout kan gemaakt worden, en om dan nog met je grote smoel op haar gaan staan kankeren getuigt niet van een leuk karakter. Het ligt niet aan je kleurtje, het ligt aan het feit dat je mislukt bent als persoon, iig op het gebied van normaal gedrag.
Nee hoor die domme koe had gewoon beter haar werk moeten doen. Lekker voor haar dat m'n broertje van toen 11 haar goed op haar plaats zette
.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:34:15 #77
53267 TC03
pi_71346039
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:32 schreef Marseille het volgende:

[..]

Nee hoor die domme koe had gewoon beter haar werk moeten doen. Lekker voor haar dat m'n broertje van toen 11 haar goed op haar plaats zette
Wat een asociaal persoon ben jij.
pi_71346071
quote:

[..]

En betrekken op je kleurtje.
pi_71346086
quote:

[..]

Je bent vast een troll, maar dan hap ik nu maar effe:

Fouten zijn menselijk, als je daar niet mee om kan gaan, sodemieter je toch lekker op naar een onbewoon eiland ver hier vandaan, en neem je broertje aub mee.

Want weet je: als er een kind van 11 bestaat met het lef en het gebrek aan fatsoen om zijn grote smoel open te trekken en te gaan schelden als iemand een fout maakt, heeft dat knulletje al geen toekomst meer. Lijkt me niet dat dat bij zo'n jong gozertje al komt door: "De maatschappij(vul hier je evt Swa oid in)" is meer een gebrek aan opvoeding.
pi_71346104
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een asociaal persoon ben jij.
Ik ben geen Geert Wilders fan, maar asociale relventjes als dit mogen ze ongeacht kleur, geloof of ras het land uit sodemieteren.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:42:39 #81
104543 Marseille
pi_71346262
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:36 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Je bent vast een troll, maar dan hap ik nu maar effe:
Troll? wtf ? Is dat jouw manier van schelden?
quote:
Fouten zijn menselijk, als je daar niet mee om kan gaan, sodemieter je toch lekker op naar een onbewoon eiland ver hier vandaan, en neem je broertje aub mee.

Want weet je: als er een kind van 11 bestaat met het lef en het gebrek aan fatsoen om zijn grote smoel open te trekken en te gaan schelden als iemand een fout maakt, heeft dat knulletje al geen toekomst meer. Lijkt me niet dat dat bij zo'n jong gozertje al komt door: "De maatschappij(vul hier je evt Swa oid in)" is meer een gebrek aan opvoeding.
Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je begrijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door ons
.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:43:08 #82
104543 Marseille
pi_71346274

[ Bericht 100% gewijzigd door Marseille op 26-07-2009 19:43:39 ]
.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:45:00 #83
53267 TC03
pi_71346335
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:42 schreef Marseille het volgende:

[..]

[..]

Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je berijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door ons
Je stond voor lul omdat je als een debiel begon te schelden en je als een agressief primitief persoon te gedragen, niet omdat dat alarm toevallig afgaat. Dat ding gaat zo vaak af, dat is echt niets bijzonders hoor.

En nog trots zijn omdat je 11-jarige broertje haar uitscheldt ook. Ongelofelijk zeg, wat een opvoeding.
pi_71346342
quote:

[..]

Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je berijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door ons
Juist , en als je dat al normaal vind, is er iets goed mis in je kop. Dan kun je beter verhuizen naar Iran of iets dergelijks. Als daar een bliepmiep iets fout doet mag je haar stenigen, misschien meer jouw stijl.

Face it: You're Retarded.

Misschien is een inburgering iets voor je?
pi_71346373
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:45 schreef TC03 het volgende:

[..]
En nog trots zijn omdat je 11-jarige broertje haar uitscheldt ook. Ongelofelijk zeg, wat een opvoeding.
En dan raar kijken als ze geen werk ofzo kunnen vinden. Dan ligt het aan de "rassistische maatskappij jeweettoch".
  zondag 26 juli 2009 @ 19:48:04 #86
104543 Marseille
pi_71346406
damn jullie 2 zijn echt wereldvreemd.. de een komt zeker nooit buiten en de ander is zeker zelf kassière bij de H&M
.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:48:19 #87
53267 TC03
pi_71346414
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:46 schreef Triptamine het volgende:

[..]

En dan raar kijken als ze geen werk ofzo kunnen vinden. Dan ligt het aan de "rassistische maatskappij jeweettoch".
Inderdaad, met je asociale en agressieve houding heeft het niks te maken, nee het is je huidskleur.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:49:23 #88
53267 TC03
pi_71346443
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:48 schreef Marseille het volgende:
damn jullie 2 zijn echt wereldvreemd.. de een komt zeker nooit buiten en de ander is zeker zelf kassière bij de H&M
Ja man, je bent echt wereldvreemd als je het niet normaal vindt dat 11-jarige jongetjes volwassen mensen de huid vol schelden omdat zij een foutje maken. Dat is gewoon ontzettend asociaal en een teken van gebrek aan opvoeding. Dat vinden alle Nederlanders. Uit welk land kom je, dat dit gedrag normaal is?
pi_71346451
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:48 schreef Marseille het volgende:
Nee, dat heet een goede opvoeding. Maar die heb jij zo te zien nooit gehad.

Edit: Ik had jou en je broertje allebei een mep verkocht.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:56:01 #90
104543 Marseille
pi_71346658
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:49 schreef Triptamine het volgende:

uahahaha jij wordt steeds grappiger weet je dat
.
pi_71346698
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:49 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nee, dat heet een goede opvoeding. Maar die heb jij zo te zien nooit gehad.

Dat dus.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:59:54 #92
104543 Marseille
pi_71346781
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja man, je bent echt wereldvreemd als je het niet normaal vindt dat 11-jarige jongetjes volwassen mensen de huid vol schelden omdat zij een foutje maken. Dat is gewoon ontzettend asociaal en een teken van gebrek aan opvoeding. Dat vinden alle Nederlanders. Uit welk land kom je, dat dit gedrag normaal is?
Wij zijn heel goed opgevoed. Wij laten geen honden op straat schijten, wij lopen niet met schoenen door huis, wij sturen onze ouders niet naar een bejaardenhuis als ze oud zijn en we verlaten de toilet niet zonder handen te wassen.. kunnen de meeste nederlanders nog wat van leren
En ja, heb ook geleerd om voor me zelf op te komen
.
pi_71346782
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:56 schreef Marseille het volgende:

[..]

uahahaha jij wordt steeds grappiger weet je dat
Hij mept je en ik trap je naar buiten.
pi_71346835
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:28 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.
Lego Island was zo vet he

Ik ben nooit boos geworden in een winkel, ik zorg altijd dat ik garantie enzo bij heb en dan kunnen ze niet weigeren. Anders dreigen met een klacht, dat werkt ook wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 26 juli 2009 @ 20:02:41 #95
104543 Marseille
pi_71346868
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Hij mept je en ik trap je naar buiten.
uahaha in your dreams je bent slecht in bluffen jij
.
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 20:03:10 #96
137949 Disana
pi_71346882
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef Marseille het volgende:

[..]

Nee sorry, ik vind dat daar in dit geval geen sprake van was. Maak jij nooit fouten? En als je er eens een maakt, vind je het dan ook normaal dat een kind en zijn grotere broer publiekelijk tegen je tekeer gaan?

Ik vind dat buitensporig.
pi_71346886
quote:

[..]

Wij zijn heel goed opgevoed. Wij laten geen honden op straat schijten, wij lopen niet met schoenen door huis, wij sturen onze ouders niet naar een bejaardenhuis als ze oud zijn en we verlaten de toilet niet zonder handen te wassen.. kunnen de meeste nederlanders nog wat van leren

wil je zelf nog nederlander worden of blijf jezelf onderscheiden? Jij komt er wel
pi_71346936
quote:

[..]

Ja, samen met je 11-jarige broertje (en zelf zul je waarschijnlijk ook niet veel ouder zijn) caissières verrot schelden getuigt inderdaad van een goede opvoeding.

En dan hier mensen voor wereldvreemd uitmaken... Was je zelf niet zo wereldvreemd geweest, dan had je geweten dat zo'n alarm wel vaker afgaat, en mensen jullie niet aankeken omdat jullie iets gejat zouden hebben, maar omdat jullie waarschijnlijk als een stel neanderthalers de boel bij elkaar liepen te schreeuwen.

Bah, wat heb ik een hekel aan mensen als jij zeg. Niet alleen vanwege de manier waarop je op het alarm reageerde overigens, maar vooral vanwege het feit dat je het meteen maar op een discriminatieverhaal vanwege je huidskleur gooit. Seriously, alsof jullie gediscrimineerd WILLEN worden ofzo...
  zondag 26 juli 2009 @ 20:05:42 #99
53267 TC03
pi_71346963
quote:

[..]

OMG, je doet ook totaal geen moeite om de vooroordelen over allochtonen te ontkrachten hè?
  zondag 26 juli 2009 @ 20:06:27 #100
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_71346991
Als iedereen nou ophoudt met het reageren op die Meki-kloontroll, dan kunnen we weer OT gaan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 26 juli 2009 @ 20:12:06 #101
104543 Marseille
pi_71347129
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Als iedereen nou ophoudt met het reageren op die Meki-kloontroll, dan kunnen we weer OT gaan
ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)
.
pi_71347735
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Jullie hebben wel geluk gehad (de boosheid heeft gewerkt), want over het algemeen kun je software niet zomaar retourneren bij verkeerde systeemeisen. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling voor je was dat het niet werkte.
Hehe, ach. Mijn pa heeft het zelfs voor elkaar gekregen om mijn rapportcijfer voor schrijven met een punt te verhogen in groep 6. Iemand die veel lelijker schreef stond een 7 terwijl ik maar een 6 had.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:28 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ja, volgens mij was dat dat spel ja. Kon je ook je eigen voertuigen bouwen enzo.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71348824
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Marseille het volgende:

[..]

ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)
Je kan ook gewoon normaal doen, en denken van: Oh ik heb niks, en laat ik maar eens bewijzen dat ik een goede ben Daar gaat het bij jou ook om blijkbaar, dat je allochtoon bent. Je hebt niks gestolen, eventjes je tasje laten zien en klaar.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 26 juli 2009 @ 21:25:57 #104
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_71349201
quote:

[..]

Zei hier iemand net wat over de discriminatiekaart?

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasdj op 26-07-2009 23:15:56 ]
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_71352666
TVT, even een note aan mezelf, ik ben nu op pagina 2..
  zondag 26 juli 2009 @ 23:15:24 #106
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_71352743
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
TVT, even een note aan mezelf, ik ben nu op pagina 2..
PM jezelf dan.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_71353633
niet in de winkel, wel bij de huisarts toen ze zonder iets te laten weten zomaar een ander merk anticonceptiepillen wilde meegeven. Vervolgens kwamen ze met een reeks domme smoesjes aan. Maar voet bij stuk gehouden en uiteindelijk toch gekregen wat ik wilde.
Een jaar later probeerden ze het trouwens opnieuw. Schijtapotheek
pi_71354275
Haha, goed topic dit!
Ik begin steeds meer in te zien dat Nederland voor 3/4 bestaat uit mongolen.
Nooit de fout bij zichzelf zoeken en altijd gelijk gaan schreeuwen. Zo kom je er wel!
Is het dan echt zo veel gevraagd om een beetje gedisciplineerd te blijven?

@Marseille:
Ik hoop dat je een grapje maakt. Zo een hersenloze instelling hebben, gelijk primitief gaan schelden en het dan raar vinden dat mensen je nakijken. Ik zou het ook op racisme gooien!
pi_71354501
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...

Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.

Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"

Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
MAAR DIT PROBEREN ZE DUS ALTIJD "WIJ" WORDEN GEDISCRIMINEERD

[ Bericht 3% gewijzigd door Joey101 op 27-07-2009 00:48:16 ]
pi_71355149
Wat een topicwending hier
pi_71355254
tvp

cool
this is soooooooooooo fucking cool. :D
  maandag 27 juli 2009 @ 01:21:25 #112
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71355311
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:16 schreef cooleboy het volgende:
tvp

cool
cool
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_71355372

tvp
pi_71355591
Ik word meestal niet boos in een winkel, niet echt de behoefte om dat te doen..

Wel een leuk kort verhaaltje over jawel... de Mediamarkt ( ).
Mijn lieve vriendinnetje had een aantal maanden geleden één MP3 speler aangeschaft (technische specificaties doen er niet toe).

Wala, na enige tijd van gebruik.. (lees 3 maanden).. trad het eerste defect op, vriendin lief terug naar de MK om hem om te ruilen of te laten repareren, werd dus reparatie (prima )
Zij blij, duurde allemaal even voordat het opgelost was en 2 weekjes later was ie weer klaar, tadaa hartstikke blij want nu kon ze weer muziek luisteren.. maarja slechts 3 maanden later is hetzelfde defect weer terug, en dat herhaalt zich nog een keer. (totaal dus ongeveer 9 maanden van de totale 2 jaar garantie).

---- pause ----

Deze keer, (de derde keer dat ze heen ging) werd haar verteld dat de garantie niet meer geldig was omdat het aparaat al meerdere malen gerepareerd was en de fout dus wel bij haar moest liggen, hierop werd ze vrij chagie (wat ik ook zou worden) en heeft aangegeven dat ze dit niet accepteerde, de MK medewerker hield echter voet bij stuk en vriendin vertrok met enige tegenzin naar huis.
Hier aangekomen werd verhaal gedaan van hetgeen zich afgespeelt had in de MK, ik heb toen aangeboden om met haar heen te gaan en mij het woord laten doen (ik heb een elektronica opleiding gedaan en weet aardig veel van product errors en defecten af) en ging daar mee akkoord.
wala, wij naar de Mk en dezelfde medewerker als die zij gesproken had was aan het werk.
Ik vraag aan meneer of hij zich mevrouw nog herrinerd en zodoende de situatie aan mij uit wil leggen, wat hij doet.. hieruit blijkt dat hij (de MK) geen garantie meer geeft op het aparaat ik heb hierop gevraagd of hij even zijn leidingevende wou roepen.... waarop hij weigerde verder in gesprek te gaan en mij (als klant) maar gewoon te negeren... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...

Hij had er aardig last van want het bloede best wel

10 punten voor vriendin
No Guts, No Glory
pi_71355614
Ik fronste een keer tegen de bedrijfsleider van de Free Record Shop omdat ik vond dat de PS3 spellen belachelijk duur zijn. Gewoon, omdat het kan anno 2009.

cool
this is soooooooooooo fucking cool. :D
  Spellchecker maandag 27 juli 2009 @ 02:13:11 #116
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71355724
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
[..]
Waar staat 'MK' voor? Media marKt?
Tevens -purist.
  maandag 27 juli 2009 @ 02:30:48 #117
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_71355829
Ja, in de Van Leest in de Herestraat, Groningen. Een tijd geleden bedachten ze daar het systeem dat producten bij aankoop moeten worden 'gesealed', dicht verpakt, als je ze wilt kunnen ruilen. Ik kocht een CD voor de verjaardag van mijn vader, maar hij bleek 'm al te hebben. Ik ging er dus mee terug naar de winkel, maar ik mocht hem niet ruilen omdat hij dus niet gesealed was.

Het was een tamelijk bijdehante vent die me te woord stond, en ik vertelde hem dat ik niets van dat sealen af wist. Toen vroeg ik hem waarom ze dan bij het kopen van de CD mij hier niet op hadden gewezen, en me niet vroegen of ik hem wilde sealen. Toen was zijn antwoord: "ja, dan moeten we zeker aan iedereen vragen of ze het product willen laten sealen? dahaag"

Ik wees hem vriendelijk op de onzin van deze uitspraak, waarna hij de klant achter me begon te helpen. Toen heb ik hem de huid volgescholden en ben ik naar de Van Leest aan de markt gelopen, waar ze minder moeilijk deden
Ik wens je een dolfijne dag
pi_71355876
quote:
blablabla... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...

10 punten voor vriendin
Dat je hier ook nog trots op durft te zijn. Wees blij dat er geen aangifte tegen je vriendin is gedaan!!
pi_71355998
quote:
-knip-

ik heb toen aangeboden om met haar heen te gaan en mij het woord laten doen (ik heb een elektronica opleiding gedaan en weet aardig veel van product errors en defecten af) en ging daar mee akkoord.

-knip-

waarop hij weigerde verder in gesprek te gaan en mij (als klant) maar gewoon te negeren... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...

10 punten voor vriendin
Je vergeet de 20 minpunten, aangezien jij de leidinggevende ondanks je grootspraak ongetwijfeld nooit gesproken hebt, en je vriendin waarschijnlijk nog altijd zonder mp3-speler zit.

Kortom: tof hoor, dat smijten van die mp3-speler. Maar heeft het ook nog wat opgelost?
  maandag 27 juli 2009 @ 09:26:51 #120
78498 classpc
I don't like change
pi_71357445
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:16 schreef SemperFii het volgende:
Haha, goed topic dit!
Ik begin steeds meer in te zien dat Nederland voor 3/4 bestaat uit mongolen.
Nooit de fout bij zichzelf zoeken en altijd gelijk gaan schreeuwen. Zo kom je er wel!
Is het dan echt zo veel gevraagd om een beetje gedisciplineerd te blijven?

@Marseille:
Ik hoop dat je een grapje maakt. Zo een hersenloze instelling hebben, gelijk primitief gaan schelden en het dan raar vinden dat mensen je nakijken. Ik zou het ook op racisme gooien!
Als hij nou gewoon van een primitief ras is, dan is het toch ook gewoon racisme
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_71357591
quote:

[..]

[..]

Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je begrijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door ons
Bij deze, je broertje zal vast wel een keer iets fout gedaan hebben, ik ga hem alvast preventief uitschelden
  maandag 27 juli 2009 @ 09:48:11 #122
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71357727
Inderdaad, de meesten doen wel stoer over hun actie.

Maar hebben uiteindelijk niks bereikt misschien voelen ze zich een stuk stoerder dan voorheen, maar daar heb je het probleem nog niet mee opeglost.

Zoals mensen uitschelden bij bijvoorbeeld een callcenter.... wtf probeer je ermee te bereiken

1. Je probleem wordt niet opgelost.

2. De persoon aan de lijn boeit het niks als jij met je probleem blijft zitten hoor door je eigen domme gedrag. Maar de persoon die uitscheld gaat natuurlijk op verjaardagen stoer vertellen dat hij iemand wel even de oren heeft gewassen toen hij belde. ( er niet bijzeggend dat hij nog steeds met het probleem zit )

[ Bericht 3% gewijzigd door Maikuuul op 27-07-2009 09:55:57 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')