abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 20:58:34 #176
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_71376670
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik zou wel eens willen zien wat Schumacher nog kan. Of zou hij te druk zijn voor Top Gear
Calm down, please!
pi_71377674
Je kan echt niet zomaar een gestopte coureur weer in die auto zetten. F1 coureurs trainen de hele week om fit genoeg te zijn om een race vol te houden en tegen die G-krachten te kunnen. Schumacher is ook al 40.

En waarom zou Schumacher voor jan joker mee gaan rijden. Als hij het heel goed doet kan hij misschien een race winnen, maar de kans dat het uitloopt op niets is veel groter. Als Kimi er nou goed voor stond, maar Ferrari heeft dit jaar al haast opgegeven.
pi_71379015
Oh dus nu schumi gestopt is zit ie met een pot bier en ze dikke buik de hele dag achter de tv Die gozer is net zo fit, al dan niet fitter nog, dan de meeste coureurs die rondrijden.. Dat hij het niet doet lijkt mij ook meer voor de hand liggen, maar een kwestie van kunnen is het niet.
Where facts are few, experts are many.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:35:11 #179
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_71379687
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Atreidez het volgende:
Oh dus nu schumi gestopt is zit ie met een pot bier en ze dikke buik de hele dag achter de tv Die gozer is net zo fit, al dan niet fitter nog, dan de meeste coureurs die rondrijden.. Dat hij het niet doet lijkt mij ook meer voor de hand liggen, maar een kwestie van kunnen is het niet.
ik denk ook wel dat Schumacher over vier weken topfit in de Ferrari kan zitten.
Maar waarom zou hij

Ik zie Alonso nog wel vertrekken bij Renault. En anders wordt het Gene denk ik.
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:01:19 #180
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_71380539
ik denk eerder dat Ferrari weer gaat rondbellen bij wat man, a lá Salo in '99. Gene en Badoer hebben allebei in geen jaren meer met open auo's geraced, enkel Gené op Le Mans en dat is weer iets heel anders.

Mocht het toch 1 van de 2 worden zal het Gené zijn, omwille van Le Mans dan
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 27 juli 2009 @ 23:03:33 #181
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_71380616
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:01 schreef Sinister-D- het volgende:
ik denk eerder dat Ferrari weer gaat rondbellen bij wat man, a lá Salo in '99. Gene en Badoer hebben allebei in geen jaren meer met open auo's geraced, enkel Gené op Le Mans en dat is weer iets heel anders.

Mocht het toch 1 van de 2 worden zal het Gené zijn, omwille van Le Mans dan
Liuzzi? De tifosi heeft er sindskort een handje naar om lege plekken op te vullen door Italianen danwel gedwongen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 27 juli 2009 @ 23:15:51 #182
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_71380984
Ja liuzzi

zo wel coowl zijn als hij naar Ferrari gaat.
pi_71382310
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Atreidez het volgende:
Oh dus nu schumi gestopt is zit ie met een pot bier en ze dikke buik de hele dag achter de tv Die gozer is net zo fit, al dan niet fitter nog, dan de meeste coureurs die rondrijden..
Dat zeg ik toch niet
Ik zeg dat je echt niet zomaar ervan uit kan gaan dat Schumacher zoveel is blijven trainen dat hij nu zo in zou kunnen stappen. Dat hij net zo fit of fitter is dan andere coureurs is ronduit gelul, nergens op gebaseerd.
Hij moet echt nog een goede conditie hebben wil hij over 4 weken topfit kunnen zijn. Je hebt geen idee hoe zwaar dik 1,5 uur racen is en je moet ook de laatste ronden zeer geconcentreerd zijn.

Nou is Schumacher wel actief gebleven in de racerij, oa. op motors en als testrijder. Ik dacht ook dat de volgende race over 2 of 3 weken is.
pi_71385432
Voor zover ik weet heeft hij zn trainingsschema nooit aangepast.

Tenminste, dat las ik ergens begin 2008. End at was al ruim een jaar nadat hij definitief gestopt was.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71385690
tvp
pi_71386450
quote:
Tests hebben uitgewezen dat de polsslag van Michael tot zelfs tijdens een crash onder de 140 blijft. Een gemiddelde fan van hem heeft een hogere polsslag tijdens het kijken naar een wedstrijd. Daarbij is er een extreem snelle tijd vastgesteld tussen het overmatig inspannen en het weer tot rust komen. Na de zwaarste inspanningen duurde het hoogstens tien minuten voordat de polsslag weer een ruststand van 50 aangaf. Zijn doktoren spreken van een fysiek gestel dat te vergelijken is met een 25-jarige topsporter. En dat terwijl hij tien jaar ouder is!
link

Die man is gewoon niet menselijk Daarom dus, ws. nu nog fitter als sommige coureurs op de grid
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')