quote:Op maandag 27 juli 2009 20:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik zou wel eens willen zien wat Schumacher nog kan. Of zou hij te druk zijn voor Top Gear
ik denk ook wel dat Schumacher over vier weken topfit in de Ferrari kan zitten.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Atreidez het volgende:
Oh dus nu schumi gestopt is zit ie met een pot bier en ze dikke buik de hele dag achter de tvDie gozer is net zo fit, al dan niet fitter nog, dan de meeste coureurs die rondrijden.. Dat hij het niet doet lijkt mij ook meer voor de hand liggen, maar een kwestie van kunnen is het niet.
Liuzzi? De tifosi heeft er sindskort een handje naar om lege plekken op te vullen door Italianen danwel gedwongen!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:01 schreef Sinister-D- het volgende:
ik denk eerder dat Ferrari weer gaat rondbellen bij wat man, a lá Salo in '99. Gene en Badoer hebben allebei in geen jaren meer met open auo's geraced, enkel Gené op Le Mans en dat is weer iets heel anders.
Mocht het toch 1 van de 2 worden zal het Gené zijn, omwille van Le Mans dan
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 27 juli 2009 22:15 schreef Atreidez het volgende:
Oh dus nu schumi gestopt is zit ie met een pot bier en ze dikke buik de hele dag achter de tvDie gozer is net zo fit, al dan niet fitter nog, dan de meeste coureurs die rondrijden..
linkquote:Tests hebben uitgewezen dat de polsslag van Michael tot zelfs tijdens een crash onder de 140 blijft. Een gemiddelde fan van hem heeft een hogere polsslag tijdens het kijken naar een wedstrijd. Daarbij is er een extreem snelle tijd vastgesteld tussen het overmatig inspannen en het weer tot rust komen. Na de zwaarste inspanningen duurde het hoogstens tien minuten voordat de polsslag weer een ruststand van 50 aangaf. Zijn doktoren spreken van een fysiek gestel dat te vergelijken is met een 25-jarige topsporter. En dat terwijl hij tien jaar ouder is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |