Raaauuwwdaaauuwwwwwwwww.
Weettog, kwamen ik en mijn matties in de lokale discotheek om de sma's te playen, ik ging kk hard dus de baas uithangen en ging uiteindelijk hard schuren met zoen chi-meid.
Ik zeg tegen die sma: "EyyYyyYYZzzzZZzzz, ik ga t0g ff peuuuukjeuhhh rookeuhhh, klootvlioolluhh!?"
Ik dus naar buiten met mijn pik, ik die sigarillo smoken, kon ik niet meer naar binnen omdat het godverdomme half 3 was

Ik zo: HALF DRIE?! Ik ben hier nog maar een uur?!
Maar neeeeeee, ik kon d'r niet meer in

Godverdomme, had ik makkelijk een natte vinger kunnen halen, heb ik eerder een vercrackte aars omdat ik niet binnenkom en in mijn aars ben geneukt (figuurlijk dan hé, voor homo topics moet je maar naar ONZ).
Klucht: Een klucht was aanvankelijk (14e-17e eeuw) een kort toneelstuk, waarbij het volkse vermaak (met een soms scabreus karakter) centraal stond: Overspel, goedgelovigheid en dronkenschap zijn dan de meestvoorkomende thema's. De functie was indertijd minder gericht op een verpakking van een wijze alswel op de verdrijving van de verveling (acedia) en een remedie tegen melancholie.
Klacht: Clubs waar je niet meer naar binnen mag gaan, terwijl je wel gewoon naar buiten kan lopen
Antiklacht: Toen ik samen met wat matties op een andere broeder zat te wachten, heb ik nog een fijn gevecht mogen aanschouwen waar een paar gasten dikke klapjes kregen