Jij zit toevallig ook in dezelfde branche?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Psst...geen medische vragen als starla online is.
Jimi Hendrixquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu krijgen mensen wel rare associaties bij het Panorama van Mesdag.....
quote:
Ik heb starla nog nooit een medische vraag fout zien beantwoorden.Dus als ik ooit iets mankeer dan hoop ik dat starla toevallig in de buurt is.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij zit toevallig ook in dezelfde branche?
En toch nomineert iedereen Wyccie voor de Florence Nightengale.....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik heb starla nog nooit een medische vraag fout zien beantwoorden.Dus als ik ooit iets mankeer dan hoop ik dat starla toevallig in de buurt is.
Nee maar ook zijn story is verfilmd..... Hij heeft ook een echte filmnaam......quote:
beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En toch nomineert iedereen Wyccie voor de Florence Nightengale.....
Nee, in die film werd hij gespeeld door Emile Hirsch . Justin Timberlakequote:
Hij heet geen Johnny Truelove.... Hij is vernoemd naar een bekend outlaw uit het wilde westen en zijn achternaam is overduidelijk aanwezig in Los Angeles en in de film industrie.....quote:
Met name door Timberlake... die man kan niet acteren.....quote:
Jesse James Hollywood heet ie. Naar kereltje..quote:
That's it.quote:
Redeloos, radeloos, reddeloos?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:33 schreef qonmann het volgende:
Het 'rampjaar' 1672 geldt nog altijd als een dieptepunt in de Nederlandse geschiedenis.
De gebeurtenissen van dat jaar waren zo traumatisch dat ze werden samengevat in de woorden ',
,
, .
In 1672 was het volk, de regering
en het land
. Maar wat was er nu precies aan de hand?
De Republiek werd van alle kanten aangevallen, de Fransen bezetten de helft van het land, de gebroeders De Witt werden vermoord en Willem III werd tot stadhouder uitgeroepen. Dit boek gaat over de reeks van gebeurtenissen die 1672 tot het rampjaar van de Nederlandse geschiedenis maakten. Ook de internationale context van het conflict en de achtergronden van de machtsstrijd binnen de Republiek komen daarbij uitgebreid aan de orde.
etc etc.
Welke 3 woorden zoek ik ? en de volgorde moet juist zijn=
=
=
Heel goed..Het rampjaar, maar het liep goed af, kwamen we goed wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |