Ook jeniffer weiner?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog heel veel zo goed als nieuwe chicklits, van die lekkere wijvenboeken van Jill Mansel enzo.
Die ga ik bij elkaar verkopen, als een soort vakantiepakket ofzo!
Ik kom er werkelijk niet door heen. Wat een kutboekquote:Op zondag 26 juli 2009 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb net paar maand geleden allerlei Bundy docu's en films gekeken. Anders had ik als eerste op je boek geboden, nu heb ik even genoeg Bundy gehad
Noem eens een voorbeeld, ik begrijp niet helemaal wat je bedoeltquote:Op zondag 26 juli 2009 22:27 schreef DABAMaster het volgende:
vraagje over de vlooienmarkt: mogen de eventuele ondernemers die normaal niet mogen verkopen in v&a voor de asielactie wel iets aanbieden?
Das een goeie. Als greys dan toch mirjam pm't... vraag dan even greys of mirjam hier antwoord op wil gevenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:27 schreef DABAMaster het volgende:
vraagje over de vlooienmarkt: mogen de eventuele ondernemers die normaal niet mogen verkopen in v&a voor de asielactie wel iets aanbieden?
Een práchtig boek bedoel je!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom er werkelijk niet door heen. Wat een kutboekBundy, niks voor mij
Ja, puur omdat bundy me niet kan boeienquote:Op zondag 26 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Een práchtig boek bedoel je!
En je hebt het al twee keer gelezen!
(Ja, zo krijgen we er geen geld voor natuurlijk he, als jij het omschrijft als kutboek)
Nu mogen bedrijven niets verkopen in V&A. Is dit voor de asielactie wel toegestaan?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt
Dan kan ik het voorleggen aan de V&A mods namelijk.
Ik denk het niet, moeten we ook maar niet doen, laten we ons maar gewoon keurig aan de bestaande V&A regels houden. Dan zou een bedrijf het eerst moeten doneren aan een particulier en dan verkoop je het als particulier, dat kan wel natuurlijk. Maar niet namens een bedrijf met reclame en al, dat vraag ik ook liever niet, ik wil me gewoon aan de regels houdenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:35 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Nu mogen bedrijven niets verkopen in V&A. Is dit voor de asielactie wel toegestaan?
Ik ben helemaal vergeten dat "wij" groenen ook natuurlijk van andere groentjes iets over kunnen kopen, met de acties in ons achterhoofdquote:Op zondag 26 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
(Ja, zo krijgen we er geen geld voor natuurlijk he, als jij het omschrijft als kutboek)
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:40 schreef Chell het volgende:
Hoi! Wat tof dit toch!![]()
Ik doe ook mee en ga nu mailen dat ik ga doneren!
Ik zit klaarquote:Op zondag 26 juli 2009 22:40 schreef Chell het volgende:
Hoi! Wat tof dit toch!![]()
Ik doe ook mee en ga nu mailen dat ik ga doneren!
Ja leuk he?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten dat "wij" groenen ook natuurlijk van andere groentjes iets over kunnen kopen, met de acties in ons achterhoofdDas een leuke
Doe maar groenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En wil je dan groen, of hou je liever je blauwe mod-kleurtje?
Binnen idd!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:49 schreef Chell het volgende:
[..]
Doe maar groenIs weer eens wat anders
Ik heb net gepaypald
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:49 schreef Chell het volgende:
[..]
Doe maar groenIs weer eens wat anders
Ik heb net gepaypald
Wat super!!!!!!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] En we zijn over de 3400 euro heen! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] En we zijn over de 3400 euro heen! [ afbeelding ]
Gaat ze weer mee!quote:
Neequote:
Ik zou zweren dat noekje dezelfde icon als chell hadquote:Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel wat dingen om te verkopen denk ik
[..]
Nee
Noek = noekje, Chell = Yoni
Noekje is op vaakaaansie, Chell is hier en heeft gedoneerdquote:Op zondag 26 juli 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
Chell heeft dezelfde UI als noekje
Waar is noekje, en wie is chell
Helemaal nietquote:
Mail terugquote:Op zondag 26 juli 2009 23:27 schreef Enfermera het volgende:
Supergoeie actie!
Wil pakket B doneren! *mailen gaat*
Enfermera eerst in de Fipo, dan slapen Q!!!quote:
Ik zou zweren dat het echt dezelfde usericon wasquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Enfermera eerst in de Fipo, dan slapen Q!!!
Ik heb het gezien! Tnxquote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
zo! Geld staat op de rekening zegt mijning.nl![]()
YWquote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef Enfermera het volgende:
Hahahaha mensenik lig in een deuk
Geweldig! Thanks voor mijn groen-zijn
En geweldig dat er zoiets bestaat als het Dierenthuis.
![]()
Ik ga je zo even in de OP zetten!quote:Op maandag 27 juli 2009 07:46 schreef Stout het volgende:
*Gil*
Ik wil best rijden vanuit Heerhugowaard. Ik kan dus zeg maar vanaf Heerhugowaard/Alkmaar/Schagen eea oppikken en afleveren. Laat maar weten hoe of wat.
Oh, ik kan deze OP helemaal niet wijzigen natuurlijk zie ik, heb hem niet geopendquote:Op maandag 27 juli 2009 09:17 schreef Stout het volgende:
Is goed Greys, het staat op de kalender
Ben blij dat ik in elk geval iets kan betekenen zo
Ik zie net dat de 3400,= is overschreden !! wow !![]()
quote:
Ik heb EIN-DE-LIJK 's nachts een beetje kunnen slapen, alleen maakte Bob me rond 6 uur al wakker dus toen alleen nog heel korte slaapjes met kattenkont tussendoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]Heb je wel geslapen?
Jij én Q vroeg uit bed, dat zal me een tumult gegeven hebben vanmorgen!![]()
[EDIT: er stond eerst 'dat zal me een klap gegeven hebben', maar dat kon misschien verkeerd opgevat worden]
Dus het leek in je kamer vanmorgen een beetje op dat ene filmpje?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb EIN-DE-LIJK 's nachts een beetje kunnen slapen, alleen maakte Bob me rond 6 uur al wakker dus toen alleen nog heel korte slaapjes met kattenkont tussendoor.
Serieus, check de nieuwe Bob filmpjes, hij is echt zoals dat filmpjequote:Op maandag 27 juli 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus het leek in je kamer vanmorgen een beetje op dat ene filmpje?
Slaapjes met kattenkont
Tofquote:Op maandag 27 juli 2009 10:01 schreef Qwea het volgende:
En college van Xennia komt vanaaf de kattenbakjes enzo brengen
Nou, MM heb zn portie gehadquote:Op maandag 27 juli 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]Heb je wel geslapen?
Jij én Q vroeg uit bed, dat zal me een tumult gegeven hebben vanmorgen!![]()
[EDIT: er stond eerst 'dat zal me een klap gegeven hebben', maar dat kon misschien verkeerd opgevat worden]
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
* kucht*
Greys , jij roept wel steeds dat we hier nie mogen slowchatten he, maar heb je zelf sinds gisteren nog in de SC gekeken eigenlijk?
Super!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:01 schreef Qwea het volgende:
En college van Xennia komt vanaaf de kattenbakjes enzo brengen
Nee, ga ik zo even doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
* kucht*
Greys , jij roept wel steeds dat we hier nie mogen slowchatten he, maar heb je zelf sinds gisteren nog in de SC gekeken eigenlijk?
Mogguhquote:Op maandag 27 juli 2009 10:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mogguh! Take 2.Om 7 uur was ik er ook al uit om te flessen, maar ben nog even teruggekropen. Respect voor jonge ouders, ik doe het niet goed op gebroken nachten.
Volgende week ga ik waarschijnlijk naar Eindhoven, niet vergeten de bench op te halen. *noteert*
Oh...ik had je net gePMdquote:Op maandag 27 juli 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
Ing, Ing, Ing, Ing, Ing..... *jengelende kleuter nadoet*
Doe jij even een tussenstandje?![]()
Tromgeroffel......
Dat is gewoon op 1 euro naquote:Op maandag 27 juli 2009 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh...ik had je net gePMd![]()
Maar goed....tettetereteeeeeeeeeeeh!
[ afbeelding ] 3599 euro!!! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
jemig!
Ik zou bijna die ene euro nog ff overmakenmaar dat doet vast wel iemand anders
met wat meer geld, hoop ik...
Moet je nagaan hoeveel kleuren je schijt als je volgend jaar weer de actie opzet.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor!
En afronden hoeft niet, want we gaan daarna gewoon weer door voor de 3700!
We're on a roll!![]()
(En wij maar bang zijn of we de 2000 van vorig jaar wel zouden halen dit jaar)
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel kleuren je schijt als je volgend jaar weer de actie opzet.![]()
Je moet op je hoogtepunt (ik zei hoogtepunt, hihiquote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel kleuren je schijt als je volgend jaar weer de actie opzet.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik houd de inbox vast in de gaten voor die euro.
We hebben onszelf telkens overtroffen, ik vraag me sterk af of dat volgend jaar ook zo isquote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
asielactie@gmail.com
U kunt al storten vanaf slechts 1 euro!
![]()
Ja, ik vraag het me ook af.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben onszelf telkens overtroffen, ik vraag me sterk af of dat volgend jaar ook zo is
Alhoewel we nu in een recessie zitten natuulk
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Die ene euro is al niet meer nodig hoor ik net uit betrouwbare bronnen!
Dus nu graag weer wat grotere bedragen!![]()
(grapje natuurlijk
)
Oh, ik ga een nieuw topiekje klaar zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |