Zonder de herhalingen ongeveer tussen de 850.000 en de 1.000.000 met een enkele uitschieter boven de 1.000.000.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef Evertjan het volgende:
wat waren de gemiddelde kijkcijfers eigenlijk van de avond etappe??
Ongeveer een miljoen, maar de laatste dagen maar rond de 900.000, maar soms ook 1,4 miljoen dus een gemiddelde van een miljoen denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef Evertjan het volgende:
wat waren de gemiddelde kijkcijfers eigenlijk van de avond etappe??
Ik denk dat mede kwam door die vage tijden die ze soms aanhieldenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ongeveer een miljoen, maar de laatste dagen maar rond de 900.000, maar soms ook 1,4 miljoen dus een gemiddelde van een miljoen denk ik.
Dat is 30 keer de Arena volquote:Op zondag 26 juli 2009 00:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ongeveer een miljoen, maar de laatste dagen maar rond de 900.000, maar soms ook 1,4 miljoen dus een gemiddelde van een miljoen denk ik.
Ik ga het ook missen. Gevoelsmatig heeft dit ook veel te kort geduurd.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat mede kwam door die vage tijden die ze soms aanhieldenSoms 22.35 .. dan weer 22.45 .. etc. etc.
Kutver, ik weet dat ik het nu morgen gruwelijk hard ga missen![]()
maarja, gelukkig is er nog wel de belgische avondetappe morgen
quote:Corsica at last?
Moves are afoot to convince the Societe du Tour de France that it should hold several stages of the 2010 race on the French Mediterranean island of Corsica.
Since its inception in 1903, the Tour as never visited Corsica; but now a campaign to rectify that exclusion has been launched by former journalist Pierre Cangioni, according to the French daily Dauphine Libéré.
Cangioni’s proposal has already been sent to the mayors of Bastia and Ajaccio, the two largest communities on the island. The Tour organization, however, remains tight-lipped about any progress.
“We have to have more contacts than the good ones we have with Pierre,” said Tour directeur-adjoint Christian Prudhomme who will replace Jean Marie Leblanc as Tour boss next year.
It will be a cold day in hell...quote:
Gekkie.quote:
En natuurlijk "...., die kent u niet", of een variant daarop.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:29 schreef Perico het volgende:
Helaas was de laatste uitzending het allersaaist. 2 niet aansprekende gasten, waar Mart ook geen trek meer in had. Fifi had wel een constant hoog niveau deze 3 weken. Het programma was leuk om te kijken, maar valt of staat wel met Mart Smeets. Dat live verslag, met alle fouten, is het beste element, met de geijkte vraag: "Heb ik iets teveel gezegd?"
Omdat je iemand wil hebben die niks te zeggen heeft ?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:40 schreef Aalbers het volgende:
Bart Veldkamp mag van mij volgend jaar vaste gast zijn!
Die adleveringen liepen niet uit. Alleen de gasten hadden wat te meldenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vond het grootste probleem nog niet eens de gasten maar de korte duur van het programma, nadat je er goed voor ging zitten was het al weer afgelopen. Daarom vond ik die te lange aflevering waarin mart zei dat het wat uitliep ook het leukst
Dat komt waarschijnlijk voor een groot gedeelte omdat Smeets z'n gasten geen ruimte geeft om interessant te worden. Ik denk dat hij wel 10 keer per uitzending gezegd heeft 'daar kom ik zo even op terug' als een gast in z'n antwoord afweek van wat Smeets wilde horen. Om daar vervolgens niet meer op terug te komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daarnaast spraken ook veel gasten mij niet aan.
Komt door Mart, die niet weet hoe die met zijn gasten moet omgaan. Een triest voorbeeld was de eerste uitzending met Aboutaleb, een heel correcte en vriendelijke man, die zijn stad promoot voor volgend jaar. Dat Mart brult dat ie burgemeester is van Amsterdam is gewoon complete desinteresse van hem. Terecht verbeterde Aboutaleb Mart Smeets, die daarna nog onzinnige vragen stelde over zijn (fiets)verleden toen ie nog een klein jochie was in Marokko. Het bevordert ook niet echt de integratie wanneer men telkens Nederlanders als Aboutaleb vraagt over hun buitenlandse roots. Zie verder dit topic maar.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vond het programma echt minder dan andere jaren. De insteek sprak me niet aan. Het zat te vol met filmpjes en elke keer dacht ik bij het einde: huh, is het alweer voorbij, ze hebben zo weinig nog besproken en kan me niet herrineren wat er nu gezegd is. Daarnaast spraken ook veel gasten mij niet aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |