abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71330741
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef Evertjan het volgende:
wat waren de gemiddelde kijkcijfers eigenlijk van de avond etappe??
Zonder de herhalingen ongeveer tussen de 850.000 en de 1.000.000 met een enkele uitschieter boven de 1.000.000.
Vorige week zondag zelfs 1.223.000.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 26 juli 2009 @ 00:43:13 #27
127004 maril
Smeetsfan
pi_71330742
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef Evertjan het volgende:
wat waren de gemiddelde kijkcijfers eigenlijk van de avond etappe??
Ongeveer een miljoen, maar de laatste dagen maar rond de 900.000, maar soms ook 1,4 miljoen dus een gemiddelde van een miljoen denk ik.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_71330947
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:43 schreef maril het volgende:

[..]

Ongeveer een miljoen, maar de laatste dagen maar rond de 900.000, maar soms ook 1,4 miljoen dus een gemiddelde van een miljoen denk ik.
Ik denk dat mede kwam door die vage tijden die ze soms aanhielden Soms 22.35 .. dan weer 22.45 .. etc. etc.

Kutver, ik weet dat ik het nu morgen gruwelijk hard ga missen maarja, gelukkig is er nog wel de belgische avondetappe morgen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 00:54:36 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_71331016
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:43 schreef maril het volgende:

[..]

Dat is 30 keer de Arena vol

Nu ben ik echt slapen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 juli 2009 @ 01:01:57 #30
263440 birrrd
letterpret
pi_71331185
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat mede kwam door die vage tijden die ze soms aanhielden Soms 22.35 .. dan weer 22.45 .. etc. etc.

Kutver, ik weet dat ik het nu morgen gruwelijk hard ga missen maarja, gelukkig is er nog wel de belgische avondetappe morgen
Ik ga het ook missen. Gevoelsmatig heeft dit ook veel te kort geduurd.
one day I fly awaaaaaaay
pi_71331413
http://velonews.com/article/8465
quote:
Corsica at last?
Moves are afoot to convince the Societe du Tour de France that it should hold several stages of the 2010 race on the French Mediterranean island of Corsica.

Since its inception in 1903, the Tour as never visited Corsica; but now a campaign to rectify that exclusion has been launched by former journalist Pierre Cangioni, according to the French daily Dauphine Libéré.

Cangioni’s proposal has already been sent to the mayors of Bastia and Ajaccio, the two largest communities on the island. The Tour organization, however, remains tight-lipped about any progress.

“We have to have more contacts than the good ones we have with Pierre,” said Tour directeur-adjoint Christian Prudhomme who will replace Jean Marie Leblanc as Tour boss next year.
pi_71331511
Hallo hallo, wie stinkt er zo?

Waarom heb ik geen kritisch woord van Mart over Denis gehoord?
pi_71331615
quote:
It will be a cold day in hell...

De meeste Corsicanen schijten op het centrale gezag. Hun naar autonomie strevende bewegingen zijn niet zo fanatiek als de ETA bijvoorbeeld, maar er zullen zeker mensen zijn die rottigheid willen uithalen als de Tour langskomt. Daarbij hebben ze niet zo heel veel met fietsen. Kan iemand hier één enigszins bekende wielrenner noemen die van Corsica komt? Ik in elk geval niet.

Daarnaast. Aangezien je er geen Grand Départ aan gaat opofferen (neem ik even aan) kost het twee halve reisdagen. Nu zit iedereen al te piepen dat ze morgen een halve dag treinen en dan nog moeten koersen.

Corsica is werkelijk schitterend. Een etappe Bastia - Ajaccio via de oostkust zie ik helemaal zitten. Dat is draaien en keren voor 200km. Een klassieke etappe in bloedhete omstandigheden. Laat maar komen
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  zondag 26 juli 2009 @ 01:29:06 #34
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_71331668
Helaas was de laatste uitzending het allersaaist. 2 niet aansprekende gasten, waar Mart ook geen trek meer in had. Fifi had wel een constant hoog niveau deze 3 weken. Het programma was leuk om te kijken, maar valt of staat wel met Mart Smeets. Dat live verslag, met alle fouten, is het beste element, met de geijkte vraag: "Heb ik iets teveel gezegd?"

Soms missen we wel teveel types als Wilfried de Jong, die ontmythologiseert, en kritisch is waar nodig. Want iemand had daar vandaag moeten zitten, die glashard zei: de Ventoux is de grote verliezer vandaag.
  zondag 26 juli 2009 @ 01:33:49 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71331736
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:35 schreef maril het volgende:

ben altijd al een vreemde geweest
Gekkie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 juli 2009 @ 01:36:01 #36
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_71331764
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:29 schreef Perico het volgende:
Helaas was de laatste uitzending het allersaaist. 2 niet aansprekende gasten, waar Mart ook geen trek meer in had. Fifi had wel een constant hoog niveau deze 3 weken. Het programma was leuk om te kijken, maar valt of staat wel met Mart Smeets. Dat live verslag, met alle fouten, is het beste element, met de geijkte vraag: "Heb ik iets teveel gezegd?"
En natuurlijk "...., die kent u niet", of een variant daarop.
sig verwijderd door FA
pi_71331827
Bart Veldkamp mag van mij volgend jaar vaste gast zijn!
pi_71331922
Ik vond het grootste probleem nog niet eens de gasten maar de korte duur van het programma, nadat je er goed voor ging zitten was het al weer afgelopen. Daarom vond ik die te lange aflevering waarin mart zei dat het wat uitliep ook het leukst
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 02:36:17 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_71332322
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:40 schreef Aalbers het volgende:
Bart Veldkamp mag van mij volgend jaar vaste gast zijn!
Omdat je iemand wil hebben die niks te zeggen heeft ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 02:37:50 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_71332333
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vond het grootste probleem nog niet eens de gasten maar de korte duur van het programma, nadat je er goed voor ging zitten was het al weer afgelopen. Daarom vond ik die te lange aflevering waarin mart zei dat het wat uitliep ook het leukst
Die adleveringen liepen niet uit. Alleen de gasten hadden wat te melden

zondag 26 juli 2009 @ 12:09:40 #41
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71335521
Wilfried Met Marijn als co-hoste!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 26 juli 2009 @ 12:30:45 #42
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_71335931
quote:
Waarom post je dit? Als antwoord op Fifi's opmerking of niet?
Wie dit leest is alfabeet.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:45:22 #43
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71336290
Een redelijk aantal uitzendingen heb ik gemist en ik ben er niet rouwig om. Sinds dit jaar ben ik begonnen met het ergeren aan Mart, zijn gedweep met Lance (hij mag hem met de voornaam noemen), zijn grove fouten en zijn truttigheid. Hij komt over als een bijdehande leraar die het Nederlandse kijkbuisvolk iets wil leren, terwijl we allemaal wel beter weten dat Casper niet in de Tour rijdt en we kennen ook best renners als Tony Martin. Toch een paar leuke uitzendingen gezien met bijvoorbeeld de gasten Rob Harmeling en Wilfried de Jong. Laatstgenoemde moet het maar binnen vijf jaar overnemen, het wordt namelijk steeds sneuer met Mart.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_71336536
Het wordt elk jaar meer 'de grote Mart Smeets' show. Hij luistert amper naar z'n gasten, hij stelt z'n vragen en geeft zelf de antwoorden en neemt daarmee zelf de hoofdrol op zich. Bert van de Veer en Johan Bruyneel waren zo'n beetje de enige gasten die zich niet in een bijrol lieten drukken.

Ik heb het gekeken omdat er verder op dat moment niets anders tour-gerelateerd op tv was en in de hoop dat er toch nog wat interessants uit naar voren kwam. Dat het programma staat of valt met Mart Smeets klopt misschien in de zin dat het steeds harder aan het vallen is. Ik hoop dat de NOS er volgend jaar iemand neer durft te zetten die wel een fatsoenlijke presentator/presentatrice is zodat de nadruk weer komt te liggen op de gasten en wat die te melden hebben.

Laat Smeets dan maar lekker boze columns schrijven, dat levert ongetwijfeld een mooie match op tussen zijn vergane glorie en de teloorgang van de papieren krant. We zitten nu 10 jaar in de 21e eeuw, het wordt tijd dat we dit soort 20e eeuwse relikwien achter ons laten.
pi_71336759
Vond het programma echt minder dan andere jaren. De insteek sprak me niet aan. Het zat te vol met filmpjes en elke keer dacht ik bij het einde: huh, is het alweer voorbij, ze hebben zo weinig nog besproken en kan me niet herrineren wat er nu gezegd is. Daarnaast spraken ook veel gasten mij niet aan.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_71336855
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daarnaast spraken ook veel gasten mij niet aan.
Dat komt waarschijnlijk voor een groot gedeelte omdat Smeets z'n gasten geen ruimte geeft om interessant te worden. Ik denk dat hij wel 10 keer per uitzending gezegd heeft 'daar kom ik zo even op terug' als een gast in z'n antwoord afweek van wat Smeets wilde horen. Om daar vervolgens niet meer op terug te komen.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:10:49 #47
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71336917
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vond het programma echt minder dan andere jaren. De insteek sprak me niet aan. Het zat te vol met filmpjes en elke keer dacht ik bij het einde: huh, is het alweer voorbij, ze hebben zo weinig nog besproken en kan me niet herrineren wat er nu gezegd is. Daarnaast spraken ook veel gasten mij niet aan.
Komt door Mart, die niet weet hoe die met zijn gasten moet omgaan. Een triest voorbeeld was de eerste uitzending met Aboutaleb, een heel correcte en vriendelijke man, die zijn stad promoot voor volgend jaar. Dat Mart brult dat ie burgemeester is van Amsterdam is gewoon complete desinteresse van hem. Terecht verbeterde Aboutaleb Mart Smeets, die daarna nog onzinnige vragen stelde over zijn (fiets)verleden toen ie nog een klein jochie was in Marokko. Het bevordert ook niet echt de integratie wanneer men telkens Nederlanders als Aboutaleb vraagt over hun buitenlandse roots. Zie verder dit topic maar.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 26 juli 2009 @ 13:12:39 #48
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71336956
Ik zie dus nu de herhaling: "McEwen die met een half wiel wint op de Champs Elysees". Die Smeets lijdt aan Alzheimer
  zondag 26 juli 2009 @ 13:20:10 #49
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71337119
Fifi is wèl leuk!
  zondag 26 juli 2009 @ 13:26:19 #50
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_71337259
Toch was de insteek dit jaar beter dan voorheen. Toen mochten de gasten van de dag steeds een filmpje maken, wat 21x van hetzelfde saais was. Rondkijken bij de start, of wachten op de koers die voorbij komt, met de onvermijdelijke vraag: "wat heb jij met de tour?".

Ze hebben ook m.u.v. gisteren hun best gedaan om mensen uit te nodigen die op papier wel wat te melden hadden. Dan moet je a la Voetbal Insite geen actieve sporters of ploegleiders uitnodigen (oke, Bruyneel was een goede uitzondering), maar mensen met een mening die meer outsider zijn.

Ben het ermee eens dat je Smeets aan moet kunnen, anders mag je slechts 2 zinnen zeggen tussen items in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')