ze zenden het wel live uit, maar niet op een zender die ik in dit huis kan ontvangenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je zit nu in Melbourne toch? Wel opvallend dat ze met Mark Webber het niet live uitzenden.
Ah, ok. Nou ja veel plezier met herhaling in ieder geval.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ze zenden het wel live uit, maar niet op een zender die ik in dit huis kan ontvangen
Sportsbar zoeken heb ik geen tijd meer voor... (net klaar met werken)
Ben allang blij dat ik het kan zienquote:Op zondag 26 juli 2009 13:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah, ok. Nou ja veel plezier met herhaling in ieder geval.
Dat zal bestquote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb nu een aantal races gezien met verschillende commentatoren, maar ze maken allemaal dezelfde fouten als Olav doetVerkeerde rijders, verkeerde teams, etc.
Precies. Ik ben blij dat McLaren eindelijk ook weer eens meedoet.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef Xebber het volgende:
Hammi!
Zou leuk en goed voor het moraal zijn als ie op 't podium beland. En ook leuk voor het kampioenschap.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Rainesz het volgende:
Renault Radio: "Hamilton looks quik"ik moest een beetje lachen om die opmerking!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |