Nee.quote:
Jawelquote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
nooo Jij bent geen vrouw
No die chick waarvan je picca zag en dan een dikke drol in de wc-potquote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
nee dat was iets anders
Voor wat?quote:
picsquote:
Waarom moet dat?quote:
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja daarmee overtuig je me miet dat je niet een omgebouwde bent
dan kunnen we samen een suite in het Amstel Hotel boeken en Breakfast at Tiffany's kijken terwijl ik je voeten masseur met huidvriendelijk-dermatologisch geteste massageolie en erotic dreams draai op de achtergrond op een oude LP-platenspeler.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
dan kunnen we samen een suite in het Amstel Hotel boeken en Breakfast at Tiffany's kijken terwijl ik je voeten masseur met huidvriendelijk-dermatologisch geteste massageolie en erotic dreams draai op de achtergrond op een oude LP-platenspeler.
nou?
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Die jailbait chick met die wcpot met een drol![]()
Oohh wat ben jij romantisch!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
dan kunnen we samen een suite in het Amstel Hotel boeken en Breakfast at Tiffany's kijken terwijl ik je voeten masseur met huidvriendelijk-dermatologisch geteste massageolie en erotic dreams draai op de achtergrond op een oude LP-platenspeler.
nou?
eigenlijk bedoelt hij dit:quote:
We kunnen ook een trio doen hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Een LP draaien en een film kijken... Kan je ze beter naar mij sturen
No shit Sherlock.quote:
wat ben jij onvolwassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:10 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
wat ben jij onvolwassen
nee dat heet eerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Alleen met Smijn. erbij.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We kunnen ook een trio doen hoor.
volgens mij moest jij eerst nog bewijzen of jij wel een echte vrouw bentquote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jaja ik heb een idee! Gaan jullie het ff uitvechten en wie een echte man is mag mij hebben!
wat is dat voor kut voorstel.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jaja ik heb een idee! Gaan jullie het ff uitvechten en wie een echte man is mag mij hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |