Ik denk dat ik Arrow Classic Rock wel een tof radiostation vind maar ik ben bang dat daar steeds kut reclame's etc. door heen komen dus luister ik wel gewoon m'n eigen muziekquote:Op zondag 12 februari 2012 02:04 schreef LompeHork het volgende:
Giel is gewoon een ventje dat denkt radio te kunnen maken en probeert de humor van andere radiostations na te bootsen. Persoonlijk vind ik hem meer dan walgelijk.
Voortaan gewoon Radio Veronica luisteren Paul. Jammer dat Arrow Classic Rock niet meer bestaat in de ether te luisteren is.
Ze zijn al geruime tijd uit de ether, ik heb toentertijd nog wat vrijwilligerswerk voor ze gedaan om de boel draaiende te houden maar het was niet meer rendabel.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Arrow Classic Rock wel een tof radiostation vind maar ik ben bang dat daar steeds kut reclame's etc. door heen komen dus luister ik wel gewoon m'n eigen muziek
Ja! Het festival vond ik ook altijd leuk om heen te gaan, goede sfeer en leuke mensen, verder erg een ontspannen gevoel in tegenstelling tot veel andere festivals.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:29 schreef Tmaatje het volgende:
Arrow Rockfestival was ook altijd toppie, jammer dat Arrow het niet gered heeft.![]()
Vroeger luisterde ik ook nog wel eens naar Kink FM maar het zou me niks verbazen als dat ook ter ziele is.
Moet jij niet aan je XP werken op WoW?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:52 schreef WarcraftNerd het volgende:
Dan luister je toch lekker naar Radio Veronica?
Veel beter dan die kinderachtige herrie van al die andere zenders tegenwoordig.
Ik begon n beetje moedeloos te worden voor vandaag nadat ik een hele grote waslijst met quests voorgeschoteld kreeg..quote:Op zondag 12 februari 2012 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet jij niet aan je XP werken op WoW?
Ik weet dus nu helemaal niet waar je het over hebt, ikzelf heb een K/D van 2.2 bij BF3 en is stijgendequote:Op zondag 12 februari 2012 23:54 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Ik begon n beetje moedeloos te worden voor vandaag nadat ik een hele grote waslijst met quests voorgeschoteld kreeg..
Maar je hebt gelijk. Het is valentijnsdag event, en ik moet nog 125 Lovely charms verzamelen voordat ik eindelijk mijn flamingo-mount kan kopen.
Terug naar warcraft om even mijn laatste tien charms voor vandaag te verdienen. tot zo!
Ik spaar valentijnskaartjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet dus nu helemaal niet waar je het over hebt, ikzelf heb een K/D van 2.2 bij BF3 en is stijgende
Oke, ik moet je zeggen ik vind WoW niks, heb het ook nog nooit gespeeld ook en die verhalen die je erover hoortquote:Op zondag 12 februari 2012 23:57 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Ik spaar valentijnskaartjes.
Door taken te voltooien kan ik dagelijks maximaal 30 kaartjes winnen.
Als ik in totaal 270 kaartjes heb. Ik moet nog 125, dan win ik een dier waar ik op kan rijden met mijn ridder. Een flamingo.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen
En ik heb bf3 voor pc.. maar mijn pc die trekt die shit niet.
Het is nog te luisteren via DVB-T en FM?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze zijn al geruime tijd uit de ether, ik heb toentertijd nog wat vrijwilligerswerk voor ze gedaan om de boel draaiende te houden maar het was niet meer rendabel.
Oh, en reclame is sowieso dodelijk ja, tegenwoordig zet ik ook veel sneller eigen muziek op dan de radio.
DVB-T gebruikt bijna niemand en via FM enkel via de kabel voor zover ik weet.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is nog te luisteren via DVB-T en FM?
Het geluid via DVB-T vind ik iig een stuk beter dan via de stream van hun sitequote:Op maandag 13 februari 2012 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DVB-T gebruikt bijna niemand en via FM enkel via de kabel voor zover ik weet.
WHAT ARE YOU A HOMOOquote:
NO I AM A GIRLLL, AWWWW.quote:
Gilbert Gottfriedquote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef WOKNOK het volgende:
[..]
NO I AM A GIRLLL, AWWWW.
wat is dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |