oh, die stakker. Euhm, nee duidelijk geen TopDJquote:
VERTEL ME ALLESquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:30 schreef Houniet het volgende:
Ik heb die gek 4 keer gezien van de week.
Ik liep alle vier de keren door. Wel een foto gemaakt thoughquote:
Ik zie het wel je hebt verkapt 112 in je post gezet, je wil daarmee laten zien dat ik mezelf moet laten opnemen door 112 te bellenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Adelante het volgende:
WAAROM KAN DIT IN ONZ WEL!!!!112!@@!!!!
Post nou een foto dan !quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik liep alle vier de keren door. Wel een foto gemaakt though.
Wees blij dat we dit in ons KLB niet hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Adelante het volgende:
WAAROM KAN DIT IN ONZ WEL!!!!112!@@!!!!
Ik heb zojuist overgegeven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Paul het volgende:
Giel is 3 weken op vakantie, wat moet ik nou luisteren in de ochtend dan?!
Giel ik ga je missen
[ afbeelding ]
duh wat moet je anders luisteren? Zeker op je werkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:29 schreef Waaghals het volgende:
dat er na het jaar 2000 nog steeds mensen zijn die naar de radio luisteren
Haha Michiel dat is echt nog zoeen leerling die de veters mag strikken van Gielquote:Op zondag 26 juli 2009 01:14 schreef T3hTommay het volgende:
Giel
Michiel
Gerard
Je bent fan van één van de slechtste DJ's ooit. Proficiat.
Paul. Godver...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:30 schreef Paul het volgende:
Volgende week gaat hij dus weer op vakantie he, ik weet niet of ik dit trek
Denken dat de mods elkander sprekenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hadden jullie een modmeet ofzo.Opeens na 8 uur allemaal terug.
Ik was vandaag erg druk met klussen. Ik ben net pas thuis, maar wat de rest gedaan heeft geen ideequote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hadden jullie een modmeet ofzo.Opeens na 8 uur allemaal terug.
Murp heeft winterslaap, niet wakker maken hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 00:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was vandaag erg druk met klussen. Ik ben net pas thuis, maar wat de rest gedaan heeft geen idee
Vanaf vanmiddag 16:00 tot zo'n beetje tien minuten geleden, geen enkel blauw op straat hier, het is een schande.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was vandaag erg druk met klussen. Ik ben net pas thuis, maar wat de rest gedaan heeft geen idee
Daarom, maak Paul ONZ modquote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vanaf vanmiddag 16:00 tot zo'n beetje tien minuten geleden, geen enkel blauw op straat hier, het is een schande.
Sjezus. Sommige FOK!kersquote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef Crimyclown het volgende:
Nu maar hopen dat hij daar in zijn reet verkracht wordt en dat hij daar van zijn retourticket beroofd wordt.
Idd, hij heeft wel een account op Fok hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sjezus. Sommige FOK!kers![]()
Waarom dat nou weer.
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:33 schreef Oerbeer het volgende:
Valt me echt op hoeveel FOK!kers spul van eigen bodem niet waarderen. Echt vaag.
Nee maar veel DJ's, vooral Jensen en Giel denk ik ook wel jatten gewoon alles van de grote amerikaanse shows. Dat vindt ik dus niet zo leuk.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:33 schreef Oerbeer het volgende:
Valt me echt op hoeveel FOK!kers spul van eigen bodem niet waarderen. Echt vaag.
Wat vind u van Giel, Mevr. Heslingaquote:Op zondag 12 februari 2012 01:51 schreef yvonne het volgende:
Nou?! ik heb niet de hele nacht de tijd
Ik zei toch: intermezzoquote:
Is dat niet die ene van WNL?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:53 schreef yvonne het volgende:
Overrated, die meid die erbij was van de week bij DWDD is leuker.
Oh ja als het op twitter staat is het waar. RIPquote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef yvonne het volgende:
@mpoppel For those asking, the death of Whitney Houston was confirmed by her publicist Kristen Foster
http://www.google.com/hos(...)4ad19c15c120c2c17762quote:Op zondag 12 februari 2012 02:13 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh ja als het op twitter staat is het waar. RIP
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.google.com/hos(...)4ad19c15c120c2c17762
Mja, kwam een beetje ongeloofwaardig over, Twitter kun je natuurlijk niet altijd zomaar als betrouwbare bron zien hè.quote:
@mpoppel is een zeer betrouwbare bron.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, kwam een beetje ongeloofwaardig over, Twitter kun je natuurlijk niet altijd zomaar als betrouwbare bron zien hè.
Is hij niet aangesloten bij msnbc.com? Prima bron in ieder geval, heeft wel vaker scoops als het om shownieuws gaat.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
@mpoppel is een zeer betrouwbare bron.
Opbokken met die kneus.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sjezus. Sommige FOK!kers![]()
Waarom dat nou weer.
quote:
SwJquote:
Omdat dit écht een leuk liedje is en Giels stom!quote:
Begin de dag met een dansjequote:
Dat dus, maarrrrr Evers is leuker.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:40 schreef tochweerhenk het volgende:
FOK!kers die allemaal met dezelfde stroom meegaan.![]()
Jullie zijn erger dan Giel.
ja, inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Dat dus, maarrrrr Everts is leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |