Vroeger werkte dat ook altijd wel goed iddquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Een willekeurige muur met een vuurpeloton, daar luisteren ze vast wel naar.
Die komt gewoon hoor, en als je al met 'er is geloof ik niet eens' aankomt moet je eerst research doen voor dit soort onzin neerdumpen in FB.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:
Keisuke Honda #2: Op naar Ajax
Kan die TT aangepast worden? Leuk voor op Ajax-netwerk.nl ofzo, maar er is geloof ik niet eens interesse vanuit Ajax voor Honda, TT slaat dus nergens op.
Ik heb er een (?) achter gezet om de twijfels door te laten schemeren. Dat lijkt me ruim voldoende.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:
Keisuke Honda #2: Op naar Ajax(?)
Kan die TT aangepast worden? Leuk voor op Ajax-netwerk.nl ofzo, maar er is geloof ik niet eens interesse vanuit Ajax voor Honda, TT slaat dus nergens op.
Zolang het nog niet zeker is, is het misschien wel een erg suggestieve titel. De titel is nu amper veranderd maar denkt nu wel de lading.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die komt gewoon hoor, en als je al met 'er is geloof ik niet eens' aankomt moet je eerst research doen voor dit soort onzin neerdumpen in FB.
VBL staat vol met suggestieve titels. Ga jij nu overal een (?) achter zetten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb er een (?) achter gezet om de twijfels door te laten schemeren. Dat lijkt me ruim voldoende.
[..]
Zolang het nog niet zeker is, is het misschien wel een erg suggestieve titel. De titel is nu amper veranderd maar denkt nu wel de lading.
Zolang jij geen bevestiging van de tranfer kan laten zien, maar alleen het geroddel op internet, blijft dat (?) er staan.
AHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[FAQ & FB] #103 Mod-Vakantie
Lijkt mij nogal overbodig. Kan gewoon via het topic report.
Huh? Ik maak geen grap ofzo hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAH
Wat ben jij grappig, man ik ga stuk hier, veeg me op
Krijg wat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Ik maak geen grap ofzo hoor!
Het topic report is er niet voor niks. Dit topic heet niet voor niets "Feedback". Je kunt hier dus om feedback vragen. Niet om dingen aan te kaarten wat andere users doen. Maar dat zal jij wel niet snappen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax #1389: Urby en Aissati: kind vd rekening?
Lijkt mij nogal overbodig.
Daar is een Feyenoord reeks voor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad interessant :
Bij Feijenoord zit er voor 105 interlands op de bank vandaag
Maar het mag niet te leuk worden hè ?
Ja plaats alles centraalquote:
Genoeg topics, tong. Niet apart waardig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad interessant :
Bij Feijenoord zit er voor 105 interlands op de bank vandaag
Maar het mag niet te leuk worden hè ?
Om het overzichtelijk te maken, ja.quote:
Ik vond het vreemd toen ik het hoorde.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Genoeg topics, tong. Niet apart waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |