Als ik de enige was die zich aan hem ergert dan zou dat de oplossing zijn, maar volgens mij geldt dat voor een groot deel van de vaste VBL-posters. Door DAM worden heel wat topics verneukt en zinvolle discussies de kop ingedrukt en dat komt het niveau van VBL niet ten goede en dat zou jullie stof tot nadenken moeten geven.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is Dein_Gesicht degene die hier persoonlijk wordt, maar goed. Als je niet tegen de manier van posten van DAM kunt (lees: nooit argumentatie, nooit inhoudelijk op andere argumenten ingaan en alles wat Ajax is afkraken), dan is de enige oplossing negeren. Mocht het niet duidelijk zijn; Klik.
Nu hier graag weer verder met de mooie transfer van KJH!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet snap is dat 2 offtopics posts niet mogen, maar een geheel topic (pak vorig deel erbij) ontsporen dankzij telkens herhalende negatieve reacties, dat mag wel.
Zoals ik al eerder aangaf -> Ik ga toch ook niet posten in een Man Utd/Chelsea topic? Waarom post hij dan wel hier? Het enige wat hij doet is de mensen die een normale discussie willen hebben over een speler irriteren. Hij voegt niks toe, probeert alleen mensen op de zenuwen te werken, waardoor juist die normale discussie stukken moeilijker gemaakt wordt. Maar dat mag wel!
Maar 2 offtopic posts, ho maar![]()
Ik ben het met je eens, maar wij kunnen, naast het weghalen van de ergste bagger, trolls en persoonlijke posts van DAM (wat ook gewoon gedaan wordt), niks doen. Enige oplossing op dit moment is hem negeren en niet te happen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
Als ik de enige was die zich aan hem ergert dan zou dat de oplossing zijn, maar volgens mij geldt dat voor een groot deel van de vaste VBL-posters. Door DAM worden heel wat topics verneukt en zinvolle discussies de kop ingedrukt en dat komt het niveau van VBL niet ten goede en dat zou jullie stof tot nadenken moeten geven.
Dus er staat echt niks in de policy over mensen die chronisch trollen? Wow.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar wij kunnen, naast het weghalen van de ergste bagger, trolls en persoonlijke posts van DAM (wat ook gewoon gedaan wordt), niks doen. Enige oplossing op dit moment is hem negeren en niet te happen.
Ik zou zeggen; mail naar forum@fok.nl of open een topic in het Feedback-forum.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dus er staat echt niks in de policy over mensen die chronisch trollen? Wow.
Extra modje nodig? Tijdelijk tot Sjimz en co terug zijn, gaat helemaal goedkomen dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:13 schreef RayMania het volgende:
Nul. Ik heb geen tijd gehad om ook maar enig topic te lezen.
Nee, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Extra modje nodig? Tijdelijk tot Sjimz en co terug zijn, gaat helemaal goedkomen dan.
Dat laatste hebben we gedaan ja, maar er is niks wat een ban oplevert. Dan houdt het op voor ons.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt en dat is reden te meer om het aan te pakken, of te bespreken met de FA's, maar misschien doen jullie dat laatste ook al.
OK, maar het is wel vreemd dat iemand die een bepaald subforum echt al heel lang negatief beïnvloedt niet wordt aangepakt. Ik heb sowieso mensen voor mindere dingen geband zien worden dan voor wat DAM uitspookt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat laatste hebben we gedaan ja, maar er is niks wat een ban oplevert. Dan houdt het op voor ons.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
OK, maar het is wel vreemd dat iemand die een bepaald subforum echt al heel lang negatief beïnvloedt niet wordt aangepakt.
Ik ook.quote:Ik heb sowieso mensen voor mindere dingen geband zien worden dan voor wat DAM uitspookt.
Hij gedraagt zich niet allen in VBL zo hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als er een FA zou zijn die actief is in VBL dus ook actief is in de discussies waar DAM zich in mengt, zou hij al lang weer een ban te pakken hebben. Dat is bekend, dat is Fok! gewoon...
Hypocriet ventjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
Kan er wat aan al die trollende kut-Ajacieden gedaan worden?Nog nooit zulk walgelijk onsportief kutvolk gezien (sorry voor de Ajacieden die wél normaal kunnen doen). Of het nou AZ, Twente, PSV, Feyenoord of een andere club is: als je 'ten koste' (niets ten koste eigenlijk, want Ajax had geen enkel recht op CL-voetbal) van Ajax ergens speelt dan loopt de helft van de Ajacieden de tegenstander aan te moedigen, te zielig voor woorden.
Nee. Rare vent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Mogen er misschien nog een paar sticky topics bij?
Wat verwacht je zelf?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
www.eredivisielive.nl vanuit NL en op de verschillende clubsites, DAM, zoals ajax.tv, psv.tv, etc.
Dat is de schuld van rubbereendquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Mogen er misschien nog een paar sticky topics bij?
Die van .tv's werken gewoon prima in binnen en buitenland.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat verwacht je zelf?
Als je vraagt naar internetbeelden van uitzendingen zal je die vast wel niet in Nederland kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |