Ik niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:25 schreef FoXje het volgende:
Iedereen kent ze,de mannen die niet kunnen barbecue-en![]()
Echte mannen doden een wild zwijn, raggen een speer door zijn aars via zijn mond aan de andere kant naar buiten en hangt hem in zijn geheel boven het vuur.quote:
Lees je klacht nou ff.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:25 schreef FoXje het volgende:
Ze gebruiken spiritus, gaan blazen, enz enz.
Waarom? Ze kennen de Weber starter niet
[ afbeelding ]
Ff aansteken, altijd goed, geen gezeik, geen brandwonden.![]()
Sommige homo's stappen over op de gas'barbecue'![]()
![]()
![]()
Klacht: mannen die niet kunnen barbecue-en![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:31 schreef DurumDoner het volgende:
Was laatst op een barbeque en de man die achter de barbeque stond was vrij tenger. Ik vertrouwde de boel niet en heb maar een pizza besteld
Old school... Eerst hou verbranden en daar dan houtskool om heen...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:30 schreef Bushmaster het volgende:
Nee aanmaakblokjes dan, da's pas iets voor homo's
Wat voor barbecue's kom jij?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:32 schreef gers het volgende:
en nog een bbq klacht
vegetariërs die een speciale bbq willen waar geen vlees op ligt![]()
![]()
Gewoon kranten mag ookquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef kres het volgende:
[..]
Old school... Eerst hou verbranden en daar dan houtskool om heen...
Niks geen aanmaakblokjes.... Stink dingen
Hoe kan een tenger figuur nou goed een bbq aanstekenquote:
Geniaalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:25 schreef FoXje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso: Vegetariers horen niet op een bbqquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:32 schreef gers het volgende:
en nog een bbq klacht
vegetariërs die een speciale bbq willen waar geen vlees op ligt![]()
![]()
Kan jij dat wel?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan een tenger figuur nou goed een bbq aansteken. Alleen gespierde alpha-mannen kunnen dat!
Hell NO....quote:
Topquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GeniaalDie heeft mijn pa ook! Echt een chille bbq! Gaan we morgen ook gebruiken
![]()
Dat dus...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:32 schreef kres het volgende:
[..]
Lees je klacht nou ff.....
Wie is hier nou de homo?
Wie neemt hier de makkelijke uitweg..... ?
Wie weet hier nou niet hoe je old school bbq in de fik zet?
Wie heeft hier een of ander hulpmiddel nodig om een bbq in de fik te steken...?
Fail...Kutwoord
was een tr gezet, en was t er wel mee eens eigelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:43 schreef Fascination het volgende:
Hoezo "homo's"? Dat vond je wel lekker stoer klinken? Je hebt hiermee aangetoond dat je geestelijk onderontwikkeld bent.
Kwam dat TR van jou Fasquote:Leuk om te lezen voor mensen die homo zijn, die KLB-topics waarin homo als scheldwoord wordt gebruikt... Kan dat wat minder? (Vergelijk met vervangen door 'moslim', 'neger', etc.)
alweer aangepastquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:45 schreef Dagonet het volgende:
Barbecue lozers? Mensen die in het wild een barbecue lozen omdat ze er geen plek meer voor hebben? Is dat werkelijk een probleem in Nederland?
*kwijlt op zichzelf*quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:43 schreef Fascination het volgende:
Hoezo "homo's"? Dat vond je wel lekker stoer klinken? Je hebt hiermee aangetoond dat je geestelijk onderontwikkeld bent.
Whahahahaquote:Leuk om te lezen voor mensen die homo zijn, die KLB-topics waarin homo als scheldwoord wordt gebruikt... Kan dat wat minder? (Vergelijk met vervangen door 'moslim', 'neger', etc.)
Psst, schat, luister eens: dit is klb, gevuld met internethelden met bijbehorende e-penis.(uitzonderingen daargelaten).quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:43 schreef Fascination het volgende:
Juist wel... Liefst aan spies...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sowieso: Vegetariers horen niet op een bbq
opzouten, spamhoerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:25 schreef FoXje het volgende:
[ afbeelding ]
Is het niet geweldig mike?!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:37 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Never trust a skinny chef.Ben jij een chef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
Nee, hij's gewoon dik.quote:
Nee.quote:
Jij....Jij hebt een stuk jeugd gemist.quote:Op zondag 26 juli 2009 03:32 schreef Noin het volgende:
Ik gebruik de BBQ alleen als excuus om weer eens fikkie te kunnen stoken.
Lekker met de spiritus knoeien. De druppel op mijn vinger in de fik steken en dan uitwapperen, doet geen pijn. Dus daarna een grotere druppel en die ook in de fik steken. Uitwapperen no problem. Dan beetje spiritus in handpalm, goed uitsmeren over hele hand, en dan zo *whoef* is meteen uit. Doet geen pijn.
Net zo lang doorkloten tot ik mijn hand onder de koude kraan heb. (oh sorry, de lauwwarme kraan voor minimaal 10 minuten natuurlijk)
Dan op de kolen blazen, blazen en blazen tot ik er duizelig van word, of tot er zo'n kooltje spettert en ik van die gloeiende stukjes in mijn gezicht krijg. Dan blaas ik nog een keer want ja.. het fikt nog steeds niet goed genoeg en het vonkje kwam tegen mijn wenkbrauw, niks aan de hand dus.
Net zo lang door gaan tot ik een gloeiend stukje in mijn oog heb gehad en voor de spiegel sta om te kijken hoe erg het is. Tot nu toe alleen nog maar geschroeide hoornvlies gehad op het witte deel van mijn oog dus niet op de lens of zo
Kijk.. dat vlees achteraf is gewoon een soort toetje. Ik vind het gewoon gaaf als ik helemaal naar de rook stink en 3 keer goed ben weggekomen dat ik geen lichamelijk letsel aan de BBQ heb overgehouden. Dan is mijn zaterdag helemaal geslaagd.
Het is een wonder dat ik nog leef.quote:Op zondag 26 juli 2009 03:37 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jij....Jij hebt een stuk jeugd gemist.
quote:Op zondag 26 juli 2009 03:36 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Kut ts na het bbqen stop je zeker die trechter in je anus jij kunt niet bbqen omdat je zon pauper ding gebruikt zeker helemaal trots als heel familie tokkie komt oh en wat heb je tegen skottelbraaiers? Nee jij bbqd lekker overal in het bos en laat zomaar wat gloeiende kooltjes achter ik hoop dat je een bos in de fik steekt, er zelf in staat, verbrand totdat je bijna dood bent zodat ik door kan FOkken met een bbq homo vrij forum.
Zou eerder zeggen.... dat is nog's jeugd...quote:Op zondag 26 juli 2009 03:37 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jij....Jij hebt een stuk jeugd gemist.
heh? Dat stadium heeft iedereen toch doorstaan?lquote:Op zondag 26 juli 2009 09:31 schreef kres het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen.... dat is nog's jeugd...
Die heb je niet nodig als je een weber of ander bol BBQ hebt gewoon onder het onderste rooster aanmaakblokjes leggen aansteken rooster er op en dan de kolen lekker laten branden en een half uur later is hij prima op temperatuurquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:25 schreef FoXje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja... T is net zo makkelijk om die BBQ aan te steken, en terwijl je moet wachten tot t op gang komt even de snijvoorbereidingen enzo gaan doen.. Tafel dekken, spullen buiten zetten, dingen snijden, etc..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
Een barbecue aansteken is toch niet moeilijk? Laag kolen, wat aanmaakblokjes er tussen verstoppen en even wachten.
Alleen volgens mij is het vooral dat wachten wat mensen ongeduldig maakt, waardoor ze spiritus en andere bagger gaan gebruiken.
Dat kan elke vrouwquote:Op zondag 26 juli 2009 17:35 schreef gerartje het volgende:
grilplaat, makkelijk schoon, meteen warm en het kan op tafel staan dus hoef je niet steeds te lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |