Je vind hem wel smakelijk?quote:
Nou eet smakelijk dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef wyccie het volgende:
Nee, helemaal niet.![]()
Ik ga zo eten, ik heb best wel honger.
Hij is geen slechte voetballer maar dat is een plankje te hoog voor deze knul vrees ik. Dus ik denk niet dat je hem ooit zal kennen dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:47 schreef wyccie het volgende:
Dank je.
Ik ken eigenlijk geen (nieuwe) voetballers. Alleen bij EK's en WK's leer ik nieuwe namen erbij.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik niet zo erg.
Ik was net in de stad. Echt zo vreemd, ik ben al jaren niet meer op een vrije zaterdag de stad in geweest.
Gelijk met 6 kledingstukken thuisgekomen. Waarvan twee stuks van de kinderafdeling.![]()
Dat moet ik echt vaker doen, volgens mij is het ook goedkoper.
3 paar sokken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik niet zo erg.
Gelijk met 6 kledingstukken thuisgekomen.
Ja hoor maar je mag van mij ook wel een string dragen hoor....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:02 schreef wyccie het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet.
Sommige kinderen zijn groter/dikker dan ik. Tegenwoordig dragen kinderen ook al strings, dus dan mag ik kinderkleding dragen.
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
3 paar sokken?
[C4 mode On] PICS!!!! [/C4 mode off]quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.
Pyl boft maar weerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.
Volgens mij vind je dit soort aandacht heerlijk.....quote:
Spartaan Tong! Geen lelijke woorden zeggen hoor!quote:
Er liepen ook een heleboel mannen mee met de Vierdaagse in de hoop een levens- en wandelpartner te ontmoeten, zag ik op tvquote:
Voor tienermeisjes is dit leuk, ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij vind je dit soort aandacht heerlijk.....
Zag je dat bij de KRO? De man die een klimpartner zocht. Dat was wel een leuk stukje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Er liepen ook een heleboel mannen mee met de Vierdaagse in de hoop een levens- en wandelpartner te ontmoeten, zag ik op tv
Ik denk dat ieder mens wel een beetje geniet van dat soort aandacht ongeacht leeftijd, geslacht, geaardheid of geloofsovertuiging.quote:
Die heb ik idd ook gezien. Iets voor jou?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zag je dat bij de KRO? De man die een klimpartner zocht. Dat was wel een leuk stukje.
Ik zag dat Wyccie een nieuwe lover heeft gekregen op tv. Hij stond haar helemaal af te lebberen joh.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er liepen ook een heleboel mannen mee met de Vierdaagse in de hoop een levens- en wandelpartner te ontmoeten, zag ik op tv
Foutje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Spartaan Tong! Geen lelijke woorden zeggen hoor!
Er zijn genoeg mensen die zich daar heel ongemakkelijk bij voelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder mens wel een beetje geniet van dat soort aandacht ongeacht leeftijd, geslacht, geaardheid of geloofsovertuiging.
Ken je deze middenvelder/verdediger van Sparta niet?quote:
Nee joh, dat was Hans Kraaij jr.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zag dat Wyccie een nieuwe lover heeft gekregen op tv. Hij stond haar helemaal af te lebberen joh.....
Ligt er aan hoe het gebeurt. Als het te opdringerig gebeurd dan wel maar als het subtiel is meestal niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zich daar heel ongemakkelijk bij voelen.
Het is natuurlijk niet heel vervelend, maar hoe serieus kun je dit nou nemen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ieder mens wel een beetje geniet van dat soort aandacht ongeacht leeftijd, geslacht, geaardheid of geloofsovertuiging.
Hij is me iets te sportief. Ik ben lui, weet je wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heb ik idd ook gezien. Iets voor jou?
Oh ik dacht al ik ken hem ergens van..... Wat heeft die Wyccie een slechte smaak zeg....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, dat was Hans Kraaij jr.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ik dacht al ik ken hem ergens van..... Wat heeft die Wyccie een slechte smaak zeg....
Een paar maanden geleden was er een vrouw kwaad op mij omdat ze niet met me mee naar huis mocht. Ik had haar tijd verspild want ik had toch al zeker 5 minuten met haar staan pratenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet heel vervelend, maar hoe serieus kun je dit nou nemen?
En daarbij vind ik het niet bepaald voor een man pleiten die alleen maar zulke aandacht geeft.
Mannen die fluiten naar vrouwen, of hun nek omdraaienals er iemand langskomt vind ik ook erg sneu. Daar moet ik dan altijd om lachen als ik dat zie.
![]()
Je bent te kieskeurig, lijkt het.quote:[..]
Hij is me iets te sportief. Ik ben lui, weet je wel.
Lieverd dat zit gewoon in elke man dat kijken naar een mooie vrouw...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet heel vervelend, maar hoe serieus kun je dit nou nemen?
En daarbij vind ik het niet bepaald voor een man pleiten die alleen maar zulke aandacht geeft.
Mannen die fluiten naar vrouwen, of hun nek omdraaienals er iemand langskomt vind ik ook erg sneu. Daar moet ik dan altijd om lachen als ik dat zie.
![]()
Nou eerst Treinhomo, daarna Tong en Peaceman en nu Hans Kraay..... wat moet ik dan denken....quote:
Volgens mij speelt die weinig meer elkaar sinds z'n spleenheup.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Al was Tong dan wel weer een verbetering ten op zichte van Peace en TH .....
Nee zegt me niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ken je deze middenvelder/verdediger van Sparta niet?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar maanden geleden was er een vrouw kwaad op mij omdat ze niet met me mee naar huis mocht. Ik had haar tijd verspild want ik had toch al zeker 5 minuten met haar staan praten![]()
Jij anders ook.quote:Je bent te kieskeurig, lijkt het.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Lieverd dat zit gewoon in elke man dat kijken naar een mooie vrouw...
Die foto is misleidend. Obama hing daar toevallig de gentleman uit.quote:
Nee, dat is aardig van je.quote:Ik fluit nooit naar vrouwen maar ik flirt graag met verkoopsters en kassameisje door ze een complimentje te geven en soms een knipoogje... is dat ook cheap?
Nathan Rutjes heet hij. Een working class hero.quote:
Waar haal je dit toch vandaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou eerst Treinhomo, daarna Tong en Peaceman en nu Hans Kraay..... wat moet ik dan denken....
Als je als vrouw moest kiezen tussen een tong en een treinhomo zou ik het wel weten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Al was Tong dan wel weer een verbetering ten op zichte van Peace en TH .....
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Nathan Rutjes heet hij. Een working class hero.
Zaterdagavond in Amsterdam, vaste prik.quote:
Klopt, ik ben heel kieskeurig.quote:Jij anders ook.![]()
[..]
Ik mag mijn bronnen niet verraden.... toch Diaan?quote:
Puur op naam weet je als vrouw al waar het plezier te halen valt die nacht!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je als vrouw moest kiezen tussen een tong en een treinhomo zou ik het wel weten.
Goed zo.quote:
Als Diaan terugkomt van vakantie zal ik eens een hartig woordje met haar spreken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag mijn bronnen niet verraden.... toch Diaan?
Bij een platvis?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Puur op naam weet je als vrouw al waar het plezier te halen valt die nacht!
Meissie alle mannen kijken wel een beetje... maar dat wil nog niet zeggen dat wij ook maar gelijk ze leuker vinden. Vrouwen kijken toch ook wel eens bewonderend naar andere mannen?quote:
Yeah right......maar hij doet niks fout hoor.... je mag best wel een beetje kijken....quote:Die foto is misleidend. Obama hing daar toevallig de gentleman uit.
Dus ik ben wel een beetje een heer?quote:Nee, dat is aardig van je.
Is toch de zoon van Gream Rutjes die advocaat is ? Da's niet echt een working class heroe. Of heb ik het fout ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nathan Rutjes heet hij. Een working class hero.
Heb je het filmpje erbij niet gezien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Yeah right......maar hij doet niks fout hoor.... je mag best wel een beetje kijken....
Dat weet ik niet. Houd je deuren open? Sta je op voor ouderen, invaliden en zwangeren?quote:Dus ik ben wel een beetje een heer?
Nee geen familie volgens mij. Nee Rutjes en van Bueren (glazenwasser!) zijn de working class hero's van Sparta. Allebei laat ontdekt en gewoon een normale baan gehad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch de zoon van Gream Rutjes die advocaat is ? Da's niet echt een working class heroe. Of heb ik het fout ?
Ja maar wij mannen kunnen dat 'goed' verbergen denken wij.... alleen hebben de vrouwen dat meestal door.... Alleen jij kennelijk niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het filmpje erbij niet gezien?
Ik houd voor mijn vriendinnetjes of meiden die ik leuk vind altijd de deur open. Ik sta ook wel eens op voor ouderen en zwangeren. Niet altijd voor invalide. Die hebben vaak al een eigen stoel bij zich...quote:Dat weet ik niet. Houd je deuren open? Sta je op voor ouderen, invaliden en zwangeren?
Bij mijn andere club naast Ajax, FC den Bosch hadden we Gerard Aichorn de postbode. Net als ons Berryquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee geen familie volgens mij. Nee Rutjes en van Bueren (glazenwasser!) zijn de working class hero's van Sparta. Allebei laat ontdekt en gewoon een normale baan gehad.
Ik heb altijd wel sympathie voor die gewone jongens. Zo'n Cristiano Ronaldo is natuurlijk vele malen leukere voetballer maar deze jongens stropen hun mouwen op en gooien de beuk erin als het moet!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mijn andere club naast Ajax, FC den Bosch hadden we Gerard Aichorn de postbode. Net als ons Berry
Martin Drenth is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel sympathie voor die gewone jongens. Zo'n Cristiano Ronaldo is natuurlijk vele malen leukere voetballer maar deze jongens stropen hun mouwen op en gooien de beuk erin als het moet!
Cristiano Ronaldo komt uit een gebroken gezin. Zijn vader was volgens mij vuilnisman.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel sympathie voor die gewone jongens. Zo'n Cristiano Ronaldo is natuurlijk vele malen leukere voetballer maar deze jongens stropen hun mouwen op en gooien de beuk erin als het moet!
Ook zo'n knul idd. Harris Huizingh, GertJan Verbeek, John Metgod enzo hadden dat ook allemaal.quote:
Geen probleem als jij graag kijkt, maar je hoeft jezelf niet te verdedigen door te stellen dat iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar wij mannen kunnen dat 'goed' verbergen denken wij.... alleen hebben de vrouwen dat meestal door.... Alleen jij kennelijk niet.![]()
Ja maar hij is toch alles behalve een working class hero? Hij heeft de flair aan zijn reet hangen gewoon. Heel anders dan een van Aerle of een van Tiggelen...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo komt uit een gebroken gezin. Zijn vader was volgens mij vuilnisman.
Hij heeft toch ook zo'n heel gay mannentasje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar hij is toch alles behalve een working class hero?
Okay dus ik ben een oppervlakkige vent.... ook goed....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen probleem als jij graag kijkt, maar je hoeft jezelf niet te verdedigen door te stellen dat iedereen dat doet.
Sommige mannen kan het echt niks schelen hoe iemand eruit ziet.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook zo'n heel gay mannentasje?
Pyl staat het liefst bij de Haterse molen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet zeker dat de meeste mensen graag naar andere mooie mensen kijken man of vrouw.....
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl staat het liefst bij de Haterse molen.
Ja maar ik ken hem niet.....quote:
Een oppervlakkige mislukte kickbokser die graag naar vrouwen kijkt en flirt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Jonger en eerder dood nog. Z'n belangrijkste rol lijkt op jou
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een oppervlakkige mislukte kickbokser die graag naar vrouwen kijkt en flirt?
Moet ie zijn excuses maken omdat ie geen slidings nodig heeft ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar hij is toch alles behalve een working class hero? Hij heeft de flair aan zijn reet hangen gewoon. Heel anders dan een van Aerle of een van Tiggelen...
Drat... dus mijn levensverhaal is al verfilmd.......quote:
Nee natuurlijk niet. Maar hij is gewoon van een ander level dan de working class hero. Hij is een artiest. Iemand die op klasse en techniek tegenstanders zoek speelt. Maar mannen als van Aerle en consorten zijn jongens waar je je verwant mee voelt omdat ze herkenbaar zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ie zijn excuses maken omdat ie geen slidings nodig heeft ?
Meer dan eens en ook nog eens een televisieserie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat... dus mijn levensverhaal is al verfilmd.......
Working Class Hero heeft niks met standing te maken maar meer met mentaliteit.... Je hebt werkpaarden en sierpaarden. Maradona was een sierpaard.... Andere jongens waren er om voor hem het vuile werk op te knappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef tong80 het volgende:
Maradeona komt uit de grtootste sloppenwijk van Buenos Airs
Ik heb dat soms. Met Berry bijvoorbeeld. Maar over het algemeen ga ik voor de voetbalsterren. Voor Erik Gerets ga ik niet naar het stadion. Voor Enzo Scifo wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar hij is gewoon van een ander level dan de working class hero. Hij is een artiest. Iemand die op klasse en techniek tegenstanders zoek speelt. Maar mannen als van Aerle en consorten zijn jongens waar je je verwant mee voelt omdat ze herkenbaar zijn.
Nee klopt. Een Cristiano Ronaldo of een Kaka trekt meer publiek dan Makalele of Essien maar die zijn net zo belangrijk voor een ploeg omdat zij de bal gaan halen voor die gasten. Kuyt en Nedved vind ik ook twee working class heroes maar wel met heel veel voetbalkwaliteiten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb dat soms. Met Berry bijvoorbeeld. Maar over het algemeen ga ik voor de voetbalsterren. Voor Erik Gerets ga ik niet naar het stadion. Voor Enzo Scifo wel.
Coen van Vrijberghe de Coningh!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer is aan de Bolderweg in Almere gestorven.
Correctquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Coen van Vrijberghe de Coningh!
Kennelijk al bedenk ik me nu dat de Flodders aan de Netelweg woonde.....quote:
Het studio-complex van FFF stond aan de Bolderweg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kennelijk al bedenk ik me nu dat de Flodders aan de Netelweg woonde.....
Ja dat Almere deed bellen rinkelen....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het studio-complex van FFF stond aan de Bolderweg.
Lijkt me vreselijk om daar te moeten sterven, nou ja.... leven in Almere is misschien nog erger.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat Almere deed bellen rinkelen....
Diemen Zuid is mogelijk nog erger......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om daar te moeten sterven, nou ja.... leven in Almere is misschien nog erger.
Doe maar wel want ik heb honger.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wie ze is, maar ik zal het voor jullie niet verpesten.![]()
Overigens weet ik alleen haar naam uit Buffy.
Maar je hebt zo'n lekker hapje op je monitor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Doe maar wel want ik heb honger.....
Is dat jouw type?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je hebt zo'n lekker hapje op je monitor.![]()
Cordelia.
Ik sprak voor Andy natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat jouw type?
Ach valt wel mee in vergelijking met kassameisje of het meisje uit de sportschool.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je hebt zo'n lekker hapje op je monitor.![]()
Cordelia.
Ik meen dat ook gelezen te hebben.... Dat was geloof ik door Tokay en Wickedangel gestart.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het gerucht gelezen dat jij lesbisch zou zijn.
Volgens mij had ik het zelf verzonnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik meen dat ook gelezen te hebben.... Dat was geloof ik door Tokay en Wickedangel gestart.....
Oh dan hadden zij het van jou gehoord zeker....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het zelf verzonnen.
Het blijven de van Bastens Cruijjffs en Zidanes die het verschil maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee klopt. Een Cristiano Ronaldo of een Kaka trekt meer publiek dan Makalele of Essien maar die zijn net zo belangrijk voor een ploeg omdat zij de bal gaan halen voor die gasten. Kuyt en Nedved vind ik ook twee working class heroes maar wel met heel veel voetbalkwaliteiten.
Ik ben ook even wegquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al uitgegeten maar ben zometeen ook even weg
Jij en Andy verzinnen heel wat af.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij had ik het zelf verzonnen.
Zwarte vrouwen die Bianca hetenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij en Andy verzinnen heel wat af.
Charisma Carpenter... ik vind dat altijd zo stom, namen die iets betekenen. Wat nou als het kind helemaal geen charisma heeft? Wat nou als Dick later echt heel dik wordt? De dochter van Cher heet Chastity.
Whehe, zo had ik die naam nog nooit bekeken.quote:
Ah, gelukkig. Ik zal wachten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben later weer terug, denk ik.
je mag alleen stemmen in de categorieën die je wil.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ken de mensen van de AKQ helemaal niet. En ik vind awards eigenlijk maar niks.
Maar áls ik zou stemmen, zal dat natuurlijk voor jou zijn.
Hehe, vriendjespolitiek. Daar doe ik niet aan mee, hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
je mag alleen stemmen in de categorieën die je wil.....
Dus het is wel eerlijk dat iemand die aantoonbaar beter is verliest door vriendjespolitiek?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, vriendjespolitiek. Daar doe ik niet aan mee, hoor.
Ik geef je een virtueel Oscarpluimpje. Is dat ook genoeg?
Laat maar hoor.... Het maakt me ook niet uit joh. Ik hoopte alleen dat jij wel zo lief was om op mij te stemmen. Aangezien de rest in AKQ/AKQ SC niet op de hoogte is van mijn prestaties in FMT....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:17 schreef wyccie het volgende:
Sorry, Andy. Ik vind die nominatietopics gewoon niet zo erg leuk.![]()
Vraag dan in de SC of ze willen stemmen, daar heb je meer aan dan 1 nominatie van mij.
Ik ben ook wel lief, maar ik stem alleen hier in dit topic.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Laat maar hoor.... Het maakt me ook niet uit joh. Ik hoopte alleen dat jij wel zo lief was om op mij te stemmen. Aangezien de rest in AKQ/AKQ SC niet op de hoogte is van mijn prestaties in FMT....
quote:
Ik ga niet lopen lobbyen bij mensen die mijn prestaties niet kennen.....dat staat triest vind ik. Van de week werd een grapje over het feit dat ik de sportiefste user ben in AKQ/AKQ SC ook al verkeerd opgevat..... dachten ze ook dat ik het Tong niet gunde..... Zoals ik al zei het is niet belangrijk maar ik vind het wel opvallend dat ik in AKQ de meeste film en tv-vragen beantwoord maar dat kennelijk niet opvalt.... Ik verander mijn usersnaam denk ik.......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel lief, maar ik stem alleen hier in dit topic.
Oscaraward: Andy
![]()
Geef ze in de AKQSC dan een linkje van het FMT-topic.
Ah ben je dan jarig?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog 165 posts en dan heb ik een feestje
Oh sorry.... moet ik die strippercake weer afboeken?quote:
Ik heb mijn 360000ste post gemistquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog 165 posts en dan heb ik een feestje
Dat in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh sorry.... moet ik die strippercake weer afboeken?
Hangt er een beetje vanaf wie het doet en hoe je het doet. Voor jou is het best terecht vind ik. Maar ik snap je wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga niet lopen lobbyen bij mensen die mijn prestaties niet kennen.....dat staat triest vind ik.
Maar Tong sport zelf toch niet? Jij juist heel veel.quote:
Van de week werd een grapje over het feit dat ik de sportiefste user ben in AKQ/AKQ SC ook al verkeerd opgevat..... dachten ze ook dat ik het Tong niet gunde.....
Wel gek inderdaad. Toen ik daar nog meespeelde had ik vaak de filmvragen goed, dat viel toen wel op. En hier de acteurs/actrices ook. En jij weet nog veel meer.quote:Zoals ik al zei het is niet belangrijk maar ik vind het wel opvallend dat ik in AKQ de meeste film en tv-vragen beantwoord maar dat kennelijk niet opvalt.... Ik verander mijn usersnaam denk ik.......
Tong80 was een veelbelovende scorende middenvelder, hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
Maar Tong sport zelf toch niet? Jij juist heel veel.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik je niet gewaarschuwd had, had je de 350.000 ook gemist
Ik heb tot mijn veertigste gevoetbald hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
Maar Tong sport zelf toch niet? Jij juist heel veel.![]()
[..]
Hoe oud ben je nu ook al weer? Dat mag ik toch wel vragen, hè?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik heb tot mijn veertigste gevoetbald hoor.
Ik denk dat ik te kort mee doe. Ik ben best een onderscheidende poster maar ik ben niet opvallend genoeg vrees ik. Ook in FTR viel ik niet op.... Zelfs niet na deze topprestatie: Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XXXI weet je nog? Ik denk dat ik mijn usersname pakkend gekozen heb.... de anonimiteit staat mij het bestquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wie het doet en hoe je het doet. Voor jou is het best terecht vind ik. Maar ik snap je wel.
Maar Tong weet veel van sport. Ik ook wel maar niet van alle sporten.quote:Maar Tong sport zelf toch niet? Jij juist heel veel.![]()
Ach ik ben mr_anonimous...... ik pak het punt en ze vergeten me weer...quote:Wel gek inderdaad. Toen ik daar nog meespeelde had ik vaak de filmvragen goed, dat viel toen wel op. En hier de acteurs/actrices ook. En jij weet nog veel meer.
Ik denk dat ik dan mot krijg met iemand die hier ook wel vaak post.quote:Je moet er gewoon voor zorgen dat er in de AKQ meer filmvragen gesteld worden.
46.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu ook al weer? Dat mag ik toch wel vragen, hè?
Jij bent de betere voetballer van ons twee maar wie wint er met boksen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
46.
Heb 40 jaar gevoetbald. Zat ook op tafefeltennisen en basketbal.
Wat ik al post netquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent de betere voetballer van ons twee maar wie wint er met boksen?
Dank je wel!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
Voor mij is de grootste sportman allertijden trouwens Mohammed Ali.
Zou zelf nooit de ring in durfen stappen.
Dus eerbied voor jou.
Dat soort dingen vallen mij ook niet op, want ik vind die ranglijstjes helemaal niet zo belangrijk. Ik vind het gewoon leuk om mee te doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook in FTR viel ik niet op.... Zelfs niet na deze topprestatie: Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XXXI weet je nog? Ik denk dat ik mijn usersname pakkend gekozen heb.... de anonimiteit staat mij het best![]()
Nog maals bedank!quote:
Ik denk dat pyl van '59 is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef wyccie het volgende:
Hoe oud zou pyl nou in werkelijkheid zijn?
Mij ook niet. Maar als het awardstijd is dan valt het mij wel op dat ik eigenlijk niet opval.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat soort dingen vallen mij ook niet op, want ik vind die ranglijstjes helemaal niet zo belangrijk. Ik vind het gewoon leuk om mee te doen.
Ik had misschien wat meer tijd dan jij?quote:Maar je hebt wel mooi even ruim tien keer zo veel punten als ik.![]()
Dat weet Pyl zelf niet eens....quote:Hoe oud zou pyl nou in werkelijkheid zijn?
Ga je je nu ook bekeren?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat ik verliefd ben op kassameisje.... waarschijnlijk wisten jullie het al eerder dan ik het wou toegeven maar ik wou het jullie toch niet onthouden!
Nooit. Ik ga haar gewoon uitvragen...en zij zegt dan vriendelijk nee. En dan moet ik een ander meisje zoeken.quote:
Ik ben blij dat ik het weer ben. Nu ben ik mijn ex vergeten!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer verliefd geweest. Eigenlijk vind ik dat wel prima
Een gevalletje vrouw van?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat mevrouw doet voor haar broodwinning.
Goh, dat was nog niet duidelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat ik verliefd ben op kassameisje.... waarschijnlijk wisten jullie het al eerder dan ik het wou toegeven maar ik wou het jullie toch niet onthouden!
Nou mooi toch dat ik het toch even vertelde!quote:
Hehe, ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Chastity? Dochter van Cher? Binnenkort een vent?
Verbouwingen zitten daar wel in de familie.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Chastity? Dochter van Cher? Binnenkort een vent?
Ik had haar nooit herkend, maar ik was aan het bijlezen en volgens mij noemde je haar eerder al.quote:
Ze heeft nog steeds geen vriendje.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is het met je na je huzarenstukje?
Wyccie heeft het druk met haar andere slowslet-topics en jij met het zoeken naar een nieuw plaatje. Ik dacht jullie even van dienst te zijnquote:
Ik ga zo een nieuw plaatje zoeken, ben even een rondje aan het maken.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie heeft het druk met haar andere slowslet-topics en jij met het zoeken naar een nieuw plaatje. Ik dacht jullie even van dienst te zijn
Mijn eerste naamtopic en dan ook nog waarin ik haar de liefde verklaar.... ik vrees dat ik nu een enorme nerd ben.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
AKQ SC # 675 Waar Andy verliefd is op het kassameisje!
Ach, Wickedangel is al tijden verliefd op een vakkenvuller. Zij begrijpt het dus wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn eerste naamtopic en dan ook nog waarin ik haar de liefde verklaar.... ik vrees dat ik nu een enorme nerd ben.
Het zou allemaal veel minder erg zijn als iemand anders dat topic had geopend... maar je hebt het zelf gedaanquote:Op zondag 26 juli 2009 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn eerste naamtopic en dan ook nog waarin ik haar de liefde verklaar.... ik vrees dat ik nu een enorme nerd ben.
Ik dacht laat ik het maar beschaafd doen.....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zou allemaal veel minder erg zijn als iemand anders dat topic had geopend... maar je hebt het zelf gedaan
Miranda Otto... gister zo lief in Danny Deckchairquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het maar beschaafd doen.....
Een weesjequote:Op zondag 26 juli 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, deze mevrouw kan zelf wel wat.
Jaaaaquote:Op zondag 26 juli 2009 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Miranda Otto...
Helaas niet gezien.quote:gister zo lief in Danny Deckchair
De film is niet bijster spectaculair maar hun vormen zo'n lief stel dat hij mij toch pakte... Maar ik ben verliefd dus dat zal wel meespelen....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JaaaaIk ken haar van Dead Letter Office, dat was zo'n lieve film.
[..]
Helaas niet gezien.
Na na na na na.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken maar één panfluiter en dat is George Zamfir.
Ja beetje kitscherige muziek maakt hij maar wel mooi.quote:
Ja. Beetje kitscherig, maar wel mooi. Volgens Andyquote:
Lenny is echt een schatje, maar hij varieert al twintig jaar of zo op hetzelfde.quote:
En sinds hij gestopt is met blowen is het niet echt denderend meer.....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lenny is echt een schatje, maar hij varieert al twintig jaar of zo op hetzelfde.
Hij doet ook wel het betere stuntwerkquote:Op zondag 26 juli 2009 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja beetje kitscherige muziek maakt hij maar wel mooi.
Let Love Rule is het laatste album dat ik op LP gekocht heb. (ik was heel laat aan de cd)quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lenny is echt een schatje, maar hij varieert al twintig jaar of zo op hetzelfde.
Geweldig nummer.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:57 schreef mr_anonimous het volgende:
En sinds hij gestopt is met blowen is het niet echt denderend meer.....
Uit de glory days:
Ik kan bijna normaal lopen. Wel met wat pijn, maar dat went.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is het met je na je huzarenstukje?
Hier!quote:
Ik ook. Een van de laatste elpees was Results was Liza Minnelli met de Pet Shop Boys en die heb ik laatst gedownload.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Let Love Rule is het laatste album dat ik op LP gekocht heb. (ik was heel laat aan de cd)
Jij als je muziek van Liza Minelli draait....quote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook. Een van de laatste elpees was Results was Liza Minnelli met de Pet Shop Boys en die heb ik laatst gedownload.
Wie was er nu later, wie heeft er gewonnen?
Gelukkig. Je moet vijftig kilometer per dag lopen om zo'n kruisje te krijgen, hè? Dat wist ik niet, dat hoorde ik vanavond.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
Ik kan bijna normaal lopen. Wel met wat pijn, maar dat went.
Maat 32 nu?quote:Hier!
Ik was niet aan het sletten, ik was mijn kleren aan het passen.
Jaaaaaaaaaquote:Andrew Ridgley?
Beide albums zijn van 1989quote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Wie was er nu later, wie heeft er gewonnen?
Ik ben gewoon gek op de Pet Shop Boys, al ben ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog verloren. Het is gewoon een PSB-album, al zingt Liza.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij als je muziek van Liza Minelli draait....
40 toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig. Je moet vijftig kilometer per dag lopen om zo'n kruisje te krijgen, hè? Dat wist ik niet, dat hoorde ik vanavond.
40 toch?quote:[..]
Maat 32 nu?
Okay die vind ik iets minder erg...quote:Op zondag 26 juli 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek op de Pet Shop Boys, al ben ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog verloren. Het is gewoon een PSB-album, al zingt Liza.
Vrouwen mogen 40 lopen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig. Je moet vijftig kilometer per dag lopen om zo'n kruisje te krijgen, hè? Dat wist ik niet, dat hoorde ik vanavond.
Kindermaten.quote:Maat 32 nu?
CD wat is dat? Ik had tot vorige week nog bandjes.... en nu mp3.....quote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vrouwen mogen 40 lopen.
[..]
Kindermaten.
Ik ben trouwens nog veel later aan de cd gegaan. 1996 pas. Ik win!![]()
Dat is nog idioot veel. Waar dacht je onderweg aan terwijl je liep? (Misschien een rare vraag, maar dat vraag ik me altijd af.)quote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef wyccie het volgende:
Vrouwen mogen 40 lopen.
Inderdaad!quote:Ik ben trouwens nog veel later aan de cd gegaan. 1996 pas. Ik win!![]()
Daarvoor moest je het nog met je My first little Sony doen?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens nog veel later aan de cd gegaan. 1996 pas. Ik win!![]()
Verkoopt sony kutten?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Nee toch? Sony is helemaal kut. Ik wil nooit meer iets van Sony in huis.
Uuuuhhh.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Waar dacht je onderweg aan terwijl je liep? (Misschien een rare vraag, maar dat vraag ik me altijd af.)
Nee, mijn zusje had er wel 1. Maar daarvoor luisterde ik helemaal niet naar muziek.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarvoor moest je het nog met je My first little Sony doen?
Mocht dat het geval zijn, dan zullen die ook wel niet deugen.quote:
En naar Hans Kraay toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uuuuhhh.![]()
Ik denk gewoon nergens aan en ik kijk een beetje om me heen, en naar de grond.
Ik heb een tv en een cd-speler van Sony. Vooral over de cd-speler ben ik erg tevreden.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Nee toch? Sony is helemaal kut. Ik wil nooit meer iets van Sony in huis.
Je denkt niet: wat zal ik vanavond eten, ik ga een liedje zingen, ik krijg een blaar op mijn rechterhiel, ben ik er alquote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef wyccie het volgende:
Uuuuhhh.![]()
Ik denk gewoon nergens aan en ik kijk een beetje om me heen, en naar de grond.
Waarom niet?quote:Nee, mijn zusje had er wel 1. Maar daarvoor luisterde ik helemaal niet naar muziek.
Oh dat soort dingetjes.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Je denkt niet: wat zal ik vanavond eten, ik ga een liedje zingen, ik krijg een blaar op mijn rechterhiel, ben ik er al
Ik vond het niet interessant?quote:Waarom niet?
Ik kan heel goed nadenken als ik loop maar ik kan ook heel goed niet-nadenken als ik loopquote:Op zondag 26 juli 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt niet: wat zal ik vanavond eten, ik ga een liedje zingen, ik krijg een blaar op mijn rechterhiel, ben ik er al
Ik heb er slechte ervaringen mee, Philips is het wat mij betreft helemaal.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een tv en een cd-speler van Sony. Vooral over de cd-speler ben ik erg tevreden.
Ik heb nog wel eens heimwee naar zo'n mooi pick-upjequote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
Oh dat soort dingetjes.
Nee, nee, ja, ja.
Vooral: Auw![]()
Wat gek.quote:Ik vond het niet interessant?
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Hij komt me erg bekend voor. Schrijver
De wat duurdere cd-spelers zijn goed en concurrerend geprijsd ivm echte toppers. Ik heb alleen (heel oude) speakers van Philips, zo goed maken ze ze daar niet meer. De versterker is trouwens het belangrijkste, dat is een NAD.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er slechte ervaringen mee, Philips is het wat mij betreft helemaal.
Singletjes draaienquote:[..]
Ik heb nog wel eens heimwee naar zo'n mooi pick-upje
Je kunt beter niet nadenken eigenlijk.quote:
Ben er gewoon niet mee opgegroeid.quote:Wat gek.
Ik vind het prachtig, al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Met dat 'Wie ben ik'?
Elke vijf minuten opstaanquote:
Ja. Heeft het daarmee te maken?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je het oudste kind, zeker?
Praktische dingen, dat is idd wel logisch.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:27 schreef wyccie het volgende:
Je kunt beter niet nadenken eigenlijk.
Verder bedenk ik dus wat mijn plan voor die dag is: wanneer pauze, wel of niet onderweg blaar behandelen, schone sokken, aan welke kant inhalen etc.
Ik bedoelde eigenlijk meer onbewust dan bewust.quote:
Ik heb wel geprobeerd over iets na te denken waar ik mee zat, maar het is niet zo dat je daar tijdens het lopen beter over kunt nadenken dan thuis.
Achter het stuur ben ik een beetje in trance, ik let heel erg op de weg en kijk niet naar andere dingen, omgeving en zo valt me nooit op. Maar huiswaarts evalueer ik onbedoeld nog wel de werkdag.quote:En waar denk jij dan over als je aan het rijden bent?
Dat kan natuurlijk.quote:Ben er gewoon niet mee opgegroeid.
Dat denk ik. Bij mij was er geen ontkomen aan met twee oudere broers en een zus. Ik luisterde dus al vanaf m'n 6e naar de Rolling Stones, Pink Floyd, Zappa etc. Op zolder had mijn oudste broer een biljart(je) en een bandrecorder staan. Dan ging ik met hem biljarten en draaide hij Armand met Ben ik te Min en Gerrit Dekzeil, en een nummer dat ging over Pedro, een pijlsnelle vogel, fladderend boven het luie volk.quote:
Ik ben Gerrit en ik steel als de raven, ben een boef in de ogen der bravenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gerrit Dekzeil
Dat is vrij laat. Toen was je ongeveer even oud als toen wyccie haar eerste cd kocht.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben Gerrit en ik steel als de raven, ben een boef in de ogen der braven![]()
Je theorie gaat niet op, Scrutinizer. Ik ben ook de oudste en ik was 12 of 13 of zo toen ik singletjes ging kopen en muziekblaadjes ging lezen.
Dat gaat dus zo onbewust dat ik niet goed weet waar ik aan denk.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meer onbewust dan bewust.
En mijn ouders luisterden dus ook niet naar muziek.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij was er geen ontkomen aan met twee oudere broers en een zus. Ik luisterde dus al vanaf m'n 6e naar de Rolling Stones, Pink Floyd, Zappa etc. Op zolder had mijn oudste broer een biljart(je) en een bandrecorder staan. Dan ging ik met hem biljarten en draaide hij Armand met Ben ik te Min en Gerrit Dekzeil, en een nummer dat ging over Pedro, een pijlsnelle vogel, fladderend boven het luie volk.
Story of the Hurricane heb ook leren kennen via die bandrecorder.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan ging ik met hem biljarten en draaide hij Armand met Ben ik te Min en Gerrit Dekzeil, en een nummer dat ging over Pedro, een pijlsnelle vogel, fladderend boven het luie volk.
Niet in mijn tijdquote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is vrij laat.
Het is te laat om dat helemaal te gaan uitrekenenquote:Toen was je ongeveer even oud als toen wyccie haar eerste cd kocht.
Ik heb wel een goed idee.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:44 schreef wyccie het volgende:
En jullie weten ook helemaal niet hoe oud ik ben.
Zonder hint?quote:Ik ga slapen. Moe moe moe.
En toch zit je fout.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb wel een goed idee.
Die heb ik al gegeven.quote:Zonder hint?
Mijn ouders luisterden in die tijd naar Vive la France elpees. Julien Clerc en Gilbert Becaud en zeau.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef wyccie het volgende:
En mijn ouders luisterden dus ook niet naar muziek.
De mooiste Nederlandstalige uit die tijd vond ikquote:Al die klassiekers zoals Ben ik te min ken ik dus niet.
En jij hebt niet eens van die dingetjes die op andere dingetjes passen, Philipsquote:Op zondag 26 juli 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, daar staan we dan met ons goeie gedrag.
Wás mijn pc maar van Philips, dan klopte de boel vast wel!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij hebt niet eens van die dingetjes die op andere dingetjes passen, Philips![]()
Eerlijk gezegd had ik er niet aan gedacht, totdat jij het zeiquote:jij zit gewoon te wachten tot je weer mag semi-bikkelen
Koop toch gewoon een Mac, dan ben je van alle gezeur af.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wás mijn pc maar van Philips, dan klopte de boel vast wel!![]()
Voordat ik nieuwe dingen ga kopen, moeten oude dingen stukgaan (afkloppen). Ik ken niemand met een Mac, dus ik heb geen idee hoe (on)handig dat verder is.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Koop toch gewoon een Mac, dan ben je van alle gezeur af.
Ik ben net zo. M'n koelkast wil ook maar niet stukquote:Op zondag 26 juli 2009 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voordat ik nieuwe dingen ga kopen, moeten oude dingen stukgaan (afkloppen).
Tja, dan moet je programma's als Word kopen, dat is een nadeel.quote:Ik ken niemand met een Mac, dus ik heb geen idee hoe (on)handig dat verder is.
Wat is er over 18 uur?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha scrut
Dooie boel hier..... Ruim 18 uur voor big moment.....
Voor het geval dat: zijn er nog andere supermarkten dichtbij?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan gaat Andy zich voor lul zetten in de lokale supermarkt.....
Op zijn minst 5 ....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor het geval dat: zijn er nog andere supermarkten dichtbij?
Ja genoeg kansen om een andere leuke kassameid te ontmoeten..quote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet toch een geruststelling zijn.
De dames van de Dirk zijn natuurlijk niet zo mooi als die van de AH.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja genoeg kansen om een andere leuke kassameid te ontmoeten..
Dirk heet hier Bas van der Heyde en daar zitten ook leuke meisjes. Maar mijne werkt niet bij bas of albert....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De dames van de Dirk zijn natuurlijk niet zo mooi als die van de AH.
De Hoogvliet?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dirk heet hier Bas van der Heyde en daar zitten ook leuke meisjes. Maar mijne werkt niet bij bas of albert....
Waar wel zeg ik niet....
Ik beroep me vanaf nu op mijn zwijgrecht.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |