Je vind hem wel smakelijk?quote:
Nou eet smakelijk dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef wyccie het volgende:
Nee, helemaal niet.![]()
Ik ga zo eten, ik heb best wel honger.
Hij is geen slechte voetballer maar dat is een plankje te hoog voor deze knul vrees ik. Dus ik denk niet dat je hem ooit zal kennen dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:47 schreef wyccie het volgende:
Dank je.
Ik ken eigenlijk geen (nieuwe) voetballers. Alleen bij EK's en WK's leer ik nieuwe namen erbij.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik niet zo erg.
Ik was net in de stad. Echt zo vreemd, ik ben al jaren niet meer op een vrije zaterdag de stad in geweest.
Gelijk met 6 kledingstukken thuisgekomen. Waarvan twee stuks van de kinderafdeling.![]()
Dat moet ik echt vaker doen, volgens mij is het ook goedkoper.
3 paar sokken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik niet zo erg.
Gelijk met 6 kledingstukken thuisgekomen.
Ja hoor maar je mag van mij ook wel een string dragen hoor....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:02 schreef wyccie het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet.
Sommige kinderen zijn groter/dikker dan ik. Tegenwoordig dragen kinderen ook al strings, dus dan mag ik kinderkleding dragen.
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
3 paar sokken?
[C4 mode On] PICS!!!! [/C4 mode off]quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.
Pyl boft maar weerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.
Volgens mij vind je dit soort aandacht heerlijk.....quote:
Spartaan Tong! Geen lelijke woorden zeggen hoor!quote:
Er liepen ook een heleboel mannen mee met de Vierdaagse in de hoop een levens- en wandelpartner te ontmoeten, zag ik op tvquote:
Voor tienermeisjes is dit leuk, ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij vind je dit soort aandacht heerlijk.....
Zag je dat bij de KRO? De man die een klimpartner zocht. Dat was wel een leuk stukje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Er liepen ook een heleboel mannen mee met de Vierdaagse in de hoop een levens- en wandelpartner te ontmoeten, zag ik op tv
Ik denk dat ieder mens wel een beetje geniet van dat soort aandacht ongeacht leeftijd, geslacht, geaardheid of geloofsovertuiging.quote:
Die heb ik idd ook gezien. Iets voor jou?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zag je dat bij de KRO? De man die een klimpartner zocht. Dat was wel een leuk stukje.
Ik zag dat Wyccie een nieuwe lover heeft gekregen op tv. Hij stond haar helemaal af te lebberen joh.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er liepen ook een heleboel mannen mee met de Vierdaagse in de hoop een levens- en wandelpartner te ontmoeten, zag ik op tv
Foutje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Spartaan Tong! Geen lelijke woorden zeggen hoor!
Er zijn genoeg mensen die zich daar heel ongemakkelijk bij voelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder mens wel een beetje geniet van dat soort aandacht ongeacht leeftijd, geslacht, geaardheid of geloofsovertuiging.
Ken je deze middenvelder/verdediger van Sparta niet?quote:
Nee joh, dat was Hans Kraaij jr.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zag dat Wyccie een nieuwe lover heeft gekregen op tv. Hij stond haar helemaal af te lebberen joh.....
Ligt er aan hoe het gebeurt. Als het te opdringerig gebeurd dan wel maar als het subtiel is meestal niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zich daar heel ongemakkelijk bij voelen.
Het is natuurlijk niet heel vervelend, maar hoe serieus kun je dit nou nemen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ieder mens wel een beetje geniet van dat soort aandacht ongeacht leeftijd, geslacht, geaardheid of geloofsovertuiging.
Hij is me iets te sportief. Ik ben lui, weet je wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heb ik idd ook gezien. Iets voor jou?
Oh ik dacht al ik ken hem ergens van..... Wat heeft die Wyccie een slechte smaak zeg....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, dat was Hans Kraaij jr.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ik dacht al ik ken hem ergens van..... Wat heeft die Wyccie een slechte smaak zeg....
Een paar maanden geleden was er een vrouw kwaad op mij omdat ze niet met me mee naar huis mocht. Ik had haar tijd verspild want ik had toch al zeker 5 minuten met haar staan pratenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet heel vervelend, maar hoe serieus kun je dit nou nemen?
En daarbij vind ik het niet bepaald voor een man pleiten die alleen maar zulke aandacht geeft.
Mannen die fluiten naar vrouwen, of hun nek omdraaienals er iemand langskomt vind ik ook erg sneu. Daar moet ik dan altijd om lachen als ik dat zie.
![]()
Je bent te kieskeurig, lijkt het.quote:[..]
Hij is me iets te sportief. Ik ben lui, weet je wel.
Lieverd dat zit gewoon in elke man dat kijken naar een mooie vrouw...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet heel vervelend, maar hoe serieus kun je dit nou nemen?
En daarbij vind ik het niet bepaald voor een man pleiten die alleen maar zulke aandacht geeft.
Mannen die fluiten naar vrouwen, of hun nek omdraaienals er iemand langskomt vind ik ook erg sneu. Daar moet ik dan altijd om lachen als ik dat zie.
![]()
Nou eerst Treinhomo, daarna Tong en Peaceman en nu Hans Kraay..... wat moet ik dan denken....quote:
Volgens mij speelt die weinig meer elkaar sinds z'n spleenheup.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Al was Tong dan wel weer een verbetering ten op zichte van Peace en TH .....
Nee zegt me niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ken je deze middenvelder/verdediger van Sparta niet?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar maanden geleden was er een vrouw kwaad op mij omdat ze niet met me mee naar huis mocht. Ik had haar tijd verspild want ik had toch al zeker 5 minuten met haar staan praten![]()
Jij anders ook.quote:Je bent te kieskeurig, lijkt het.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Lieverd dat zit gewoon in elke man dat kijken naar een mooie vrouw...
Die foto is misleidend. Obama hing daar toevallig de gentleman uit.quote:
Nee, dat is aardig van je.quote:Ik fluit nooit naar vrouwen maar ik flirt graag met verkoopsters en kassameisje door ze een complimentje te geven en soms een knipoogje... is dat ook cheap?
Nathan Rutjes heet hij. Een working class hero.quote:
Waar haal je dit toch vandaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou eerst Treinhomo, daarna Tong en Peaceman en nu Hans Kraay..... wat moet ik dan denken....
Als je als vrouw moest kiezen tussen een tong en een treinhomo zou ik het wel weten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Al was Tong dan wel weer een verbetering ten op zichte van Peace en TH .....
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Nathan Rutjes heet hij. Een working class hero.
Zaterdagavond in Amsterdam, vaste prik.quote:
Klopt, ik ben heel kieskeurig.quote:Jij anders ook.![]()
[..]
Ik mag mijn bronnen niet verraden.... toch Diaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |