Als er maar geen beats in zitten vind ik het prettigstquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef Michielos het volgende:
guess what. Om mijn goede bedoelingen toonbaar te maken (sceptisch zijn wil niet zeggen dat mijn bedoelingen slecht zijn), zal ik ook gaan mediteren op 29 juli 0:19 uur.Heb zojuist de site doorgekeken om te zien wat er van me verwacht wordt.
welke muziek raden jullie overigens aan (heb ik niet gelezen), ikzelf luister veel Enigma, ik vraag me af of dit geschikt is![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
Leuk![]()
Maar dan mediteer ik zo diep dat ik slaap
Aardige kans dat het bij mij ook het geval is hoor maar zo niet dan lijkt het me best cool en mocht ik in slaap vallen heb ik alleen maar beter contact met metafysieke wereld natuurlijk enkel weet ik er dan niets meer vanaf maar okquote:Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
Leuk![]()
Maar dan mediteer ik zo diep dat ik slaap
Dan ga jij de straat opruimen als je dat zinniger vind .quote:Op maandag 27 juli 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
Goed initiatief, al denk ik dat als iedereen ipv een uurtje mediteren buiten een uurtje de straat opruimt we er netto meer van zullen merken
Ligt er ook maar net aan. Al zal een tijdelijke dip van geweld niet echt opvallen helaas als er niet naar gekeken wordt.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
Goed initiatief, al denk ik dat als iedereen ipv een uurtje mediteren buiten een uurtje de straat opruimt we er netto meer van zullen merken
quote:There is an independent body of experimental evidence supporting the idea
that large groups of meditators practicing a single type of meditation
(Transcendental Meditation and advanced meditation practices) at a synchronized
time have been found to decrease violence, crimes, car accidents, hospital
admissions, alcohol consumption (Dillbeck, Landrith, & Orme-Johnson, 198 1;
Hagelin et al., 1999), war casualties (Orme-Johnson, et al., 1988), and improve
the stock market performance (Cavanaugh, Orme-Johnson, & Gelderloos,
1989). A time lag or carryover effect that diminishes over months has been
measured in studies evaluating the effect of group meditation on societal
indexes (Dillbeck, 1990; Dillbeck et al., 1987; Hagelin et al., 1999; Orme-
Johnson et al., 1988). The effects of these group meditations appear to involve
a distance factor, with the effect being greater in the vicinity of the meditation
groups (Hagelin et al., 1999). Similarly, RNG research has shown potential
distance effects with peak effects closer to the source of large global events as
measured by hemispheres, continents, country and region (Radin, 2001), but
further research is necessary because distance effects in research involving
intention typically have not been found when experimenting with individual
subjects (Radin, 1997; Jahn and Dunne, 1987). The use of both local RNGs as
well as distant RNGs with meditation groups would be necessary to conduct
a systematic study of the role of distance.
Niet zo vinnig, ook de straat opruimen is goed voor het wereldbeeld. Ieder zijn steentje, toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan ga jij de straat opruimen als je dat zinniger vind .
We hebben inderdaad ook schoonmakers nodig dus have fun.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet zo vinnig, ook de straat opruimen is goed voor het wereldbeeld. Ieder zijn steentje, toch?
Hoezo vinnig ? ik zeg toch dat als hij dat zinniger vind hij dat dan toch moet doen ipv een uur mediteren , tjonge .quote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet zo vinnig, ook de straat opruimen is goed voor het wereldbeeld. Ieder zijn steentje, toch?
Ik mediteer dan liever, of neem een uurtje gemoedsrust. Contrary to popular believe bij sommigen ben ik wel spiritueel ingesteldquote:Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
We hebben inderdaad ook schoonmakers nodig dus have fun..
Beter dan een schone stoep dusquote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef jogy het volgende:
alhoewel
[..]
http://www.scientificexploration.org/journal/jse_21_2_mason.pdf
De meditatie werkt nu alquote:Op maandag 27 juli 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter dan een schone stoep dus
Ik geloof ook wel dat het daadwerkelijk iets kan bewerkstelligen als we met zn allen die goede vibe de wereld insturen. Moeder aarde en zijn bewoners kan het goed gebruiken.
Het retro-casuale effect van de meditaite werkt inderdaad briljant.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:58 schreef Summers het volgende:
[..]
De meditatie werkt nu alspontaan bieden mensen aan de straat een uur lang op te ruimen .
Precies, ik ben jou, jij bent mij en we zijn allemaal bewuste energie die elkaar subjectief ervaren binnen deze illusionaire constructie van niet bestaande materie.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
Gezien de snaar-theorie is dat ook te verklaren, er is geen verleden/heden/toekomst, alles is 1
Ik ook niet! Maar als je het hardop zegt klinkt het wel bizar als je ziet hoe de rest van de wereld erover denkt en hoe ze handelen zegmaarquote:
Ja, maarja, soms, heeeel soms, moet je denken :quote:Op maandag 27 juli 2009 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar als je het hardop zegt klinkt het wel bizar als je ziet hoe de rest van de wereld erover denkt en hoe ze handelen zegmaar
Really ? Wie dan ?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:58 schreef Summers het volgende:
[..]
De meditatie werkt nu alspontaan bieden mensen aan de straat een uur lang op te ruimen .
Ik doe wel mee als het een schappelijke europeese tijd isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:42 schreef Summers het volgende:
Als ik de testimonials lees , kan het best heftig worden ... ik ga een herinnering in mijn tel doen !!
Als ik voor 2 uur slaap doordeweeks is dat vroegquote:
Niet als je normaal om 2200 uur naar bed gaatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef Summers het volgende:
29 juli 0.19 ken net !
dan is het laat iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet als je normaal om 2200 uur naar bed gaat
Ik vraag me af of er op die datum ook echt wat 'goeds' gebeurde in de wereld (op persoonlijke voordelen na). Statistisch gezien; dat er minder doden zijn gevallen of iets in die trend. Of is dat het doel niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef jogy het volgende:
17 juli 2007 is er een wereldwijd meditatie uur geweest met als doel positieve intentie/energie de wereld in te sturen en aardig wat mensen deden mee. Nu is het tijd voor de tweede keer om de positieve intentie/energie weer vrij te laten en het te laten werken voor ons.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:09 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er op dat datum ook echt wat 'goeds' gebeurde in de wereld (op persoonlijke voordelen na). Statistiek gezien dat er minder doden zijn gevallen of iets in die trend. Of is dat het doel niet?
Nou ja, als 0.01% van de mensen dan thuis zat te mediteren konden die op dat ogenblik in ieder geval geen verkeersongeluk krijgenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:09 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er op dat datum ook echt wat 'goeds' gebeurde in de wereld (op persoonlijke voordelen na). Statistiek gezien dat er minder doden zijn gevallen of iets in die trend. Of is dat het doel niet?
En zelfs meer dan datquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, als 0.01% van de mensen dan thuis zat te mediteren konden die op dat ogenblik in ieder geval geen verkeersongeluk krijgen
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef jogy het volgende:
alhoewel
[..]
http://www.scientificexploration.org/journal/jse_21_2_mason.pdf
Ghehe, inderdaad, er veranderd veel in twee jaar, ik hou in ieder geval aan dat een wereldwijde meditatie in ieder geval geen kwaad kan aangezien ik er de intentie aan geef waar het voor bedoeld is dus het kan 'sturen' en ten tweede mediteer ik veelsteweinig dus als ik er iets 'speciaals'van kan maken hou ik het misschien wel volquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef Boswachtertje het volgende:
mmzz wat is nou precies de reden dat dit nog een keer zal gaan plaatsvinden? Moet zeggen dat ik nu een stuk skeptischer ben dan voorheen. Het idee dat als we met zijn allen gaan zitten, er wel komen... er zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar niet de volledige waarheid m.i.
En als ik nu terugkijk naar de vorige keer.. een mooi verhaal maar wat is er nou eigenlijk wezenlijk gebeurd? Ben een stuk terughoudender..
Vind het trouwens maar een vreemd logo
http://www.firethegrid.com/eng09/FTG2-for-animation-mini.gif
lol wat er in 2 jaar al niet kan veranderen :p fire the grid 1
Desondanks isnatuurlijk belangrijk in deze tijden
quote:Deze energie is voor ons beschikbaar op 28 juli 2009 om 19:19 Rio de Janeiro tijd ofwel op woensdag 29 juli 2009 om 1:19 Middeleuropese Tijd. Woensdag zal ze de hele dag beschikbaar zijn, maar de volledige afstemming voor het beste gebruik van deze energie zal op de aangegeven tijd zijn en één uur duren.
Die heeft het fout blijkbaar. De tijd op rio http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=213quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef sir_Tachyon het volgende:
Maar wat is het nou: 00:19 of 01:19.
Topic-titel zegt: 00:19 maar op de nederlandse vertaling staat:
[..]
Een 666 logo!quote:
Stonehenge versie van het getal π !quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een 666 logo!![]()
Wat die 3 stenen in die formatie betekenen... geen idee. Iemand wel een suggestie?
Aha, pi dusquote:
Fire the Grid?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Aha, pi dusIk ben erg slecht in wiskunde, maar wat zou 666 samen met pi en een ster in een logo kunnen betekenen?
Dat wat simpele zielen een logo wilden ontwerpen met een aantal dingen erin die 'spiritueel' of 'mystiek' aandoen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Aha, pi dusIk ben erg slecht in wiskunde, maar wat zou 666 met pi en een ster in een logo kunnen betekenen?
Nee, daar zit altijd een diepere gedachte achter, zeker als het om een logo gaat die op zichzelf al voor een spiritueel event staat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat wat simpele zielen een logo wilden ontwerpen met een aantal dingen erin die 'spiritueel' of 'mystiek' aandoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |