quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:04 schreef ThaOMG het volgende:
Ik zat dus vanmorgen beetje te rukken enzo
Ik heb al blaren op mijn handenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:06 schreef Anyana het volgende:
Roald je bent echt kansloos waarom maak je een topic over mij op FOK, ga rukken
Toch nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:09 schreef Anyana het volgende:
[..]
Dan kom ik ff een paar ribben uitslaan zodat je jezelf kan pijpen
Nah, ik ken 'm hoor, ik besta echtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
TS zit beetje met z'n kloon hier net te doen alsof hij vrouwen/meisjes kent![]()
Ze blockt je toch wel weer, maar je hebt dan in ieder geval FoK!-roem en mijn respect.quote:
quote:
Dat is straattaal voor mooi meisje.quote:
Eig heb ik geen picsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze blockt je toch wel weer, maar je hebt dan in ieder geval FoK!-roem en mijn respect.
Gewoon nemen, ze heeft toch wel wat mooie struikjes rond d'r huis neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:32 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Eig heb ik geen pics, maar ik zal wel proberen wat pics van dr te krijgen
Het jury-panel is zich reeds aan het vormen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chimeids op FOK! bestaan niet, ze moeten namelijk ook nog als lekker gekwalificeerd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |