Waarom zou mijn moeder bi jmij thusi komen om oude kranten weg te gooien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
De postbode is te lui om het af te geven
En dan gooit je moeder er ouwe kranten op en ben jij je pakje kwijt
Dus de werkwijze jouw (luie) postbode is de standaard voor TNT?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat krijg je heul niet, heb ik nog NOOIT gehad en ik heb al in de 50 pakjes ontvangen.
Ik las buitenlandersquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom heb je een tuin die toegangelijk is voor buitenstaanders uberhaupt?
Je mag pas vanaf je 18e bij TNT werken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Man, nogmaals, ik heb 6 jaar bij PTT/TPG/TNT gewerkt. En jij komt mij even vertellen dat je geen briefje krijgt als je niet hoeft te tekenen. Als je thuis bent krijg je geen briefje inderdaad, maar anders krijg je toch echt een briefje als het bij ej buren ligt of als ze morgen weer terug komen, of als je het moet afhalen op het postkantoor. Hoe kom je daar anders ooit achter
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:42 schreef gerryke het volgende:
Ook ik heb een leuke ervaring met TNT post.
Heel de dag thuis, geen belletje maar wel een keurig briefje in de bus.
Dan maar even bellen!
Na ja even, je word van de muur naar het kastje gestuurd...en ze vinden het allemaal vervelend...en honderden excuses maar er kan niks geregeld worden.
Doet de bel het wel mevrouw!!!
Het voorstel om het pakketje dan maar zelf ergens op te gaan halen..Nou mevrouw dat is toch echt niet mogelijk!!
Dat je er een speciale vrije dag voor hebt genomen en je met lege handen naar je kleinkind zijn verjaardag moet nog niet eens meegenomen![]()
vrijdag 31 juli rond 16.00 uur heb ik melding gemaakt van een klacht, hier zou een spoedklacht van gemaakt worden. Er is mij toegezegd dat er binnen 4 uur contact met ons zou worden opgenomen.
Gaan kijken wat ze kunnen gaan doen, misschien dat ze het zaterdag nog kunnen leveren zodat ik toch niet met lege handen sta!
Tot heden hebben we NIETS vernomen. Wederom een grote teleurstelling en slechte ervaring met TNT
Wettelijk is het verplicht om je aan je mondelinge afspraken te houden, ook bij hun is dit geldig!
Leuk reclamestukje voor internet
Dus geen fiets voor mijn kleinzoon vandaag
Whehehehe want criminelen blijven alleen in een eigen achterbuurt om criminele activiteiten uit te voerenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:08 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in een turkenflat of één of andere pauperbuurt..
Er zijn ook nog plekken in Nederland waar men, zoals ik (mijn ouders dan)heb, vrijstaande huizen bezit met een grote tuin aan de ene kant grenst aan een meer en aan de andere kant aan de weg; zonder dat er een hek van 2 meter omheen hoeft te staan omdat anders de kleding van je waslijn geript wordt..
Niet dat ze daar wat aan hebben, maat XXL Muscle Shirts,, spieren jeweetss!
Toen ik er ging werken mocht het vanaf 16 (op de fiets). Toen gingen de meeste pakketjes nog met de gewone postbode mee. Tegenwoordig gaat alles (op aangetekende brieven na) met de pakketbezorger. Daar moet je inderdaad 18 voor zijn omdat je een rijbewijs nodig hebt. Ik heb er gewerkt vanaf 16 tot 22, en dat is 6 jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:14 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf je 18e bij TNT werken?
op 17 jarige leeftijd tot nu toe (23jarige) werk je dus? Hmm, er staat wel dat je gewerkt hebt..
"" Man, nogmaals, ik heb 6 jaar bij PTT/TPG/TNT gewerkt. ""
Niet zo handig, een cadeautje pas één dag voor de verjaardag laten bezorgen. Maar verder inderdaad vervelend dat je de bel niet hebt gehoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:42 schreef gerryke het volgende:
Ook ik heb een leuke ervaring met TNT post.
Heel de dag thuis, geen belletje maar wel een keurig briefje in de bus.
Dan maar even bellen!
Na ja even, je word van de muur naar het kastje gestuurd...en ze vinden het allemaal vervelend...en honderden excuses maar er kan niks geregeld worden.
Doet de bel het wel mevrouw!!!
Het voorstel om het pakketje dan maar zelf ergens op te gaan halen..Nou mevrouw dat is toch echt niet mogelijk!!
Dat je er een speciale vrije dag voor hebt genomen en je met lege handen naar je kleinkind zijn verjaardag moet nog niet eens meegenomen![]()
vrijdag 31 juli rond 16.00 uur heb ik melding gemaakt van een klacht, hier zou een spoedklacht van gemaakt worden. Er is mij toegezegd dat er binnen 4 uur contact met ons zou worden opgenomen.
Gaan kijken wat ze kunnen gaan doen, misschien dat ze het zaterdag nog kunnen leveren zodat ik toch niet met lege handen sta!
Tot heden hebben we NIETS vernomen. Wederom een grote teleurstelling en slechte ervaring met TNT
Wettelijk is het verplicht om je aan je mondelinge afspraken te houden, ook bij hun is dit geldig!
Leuk reclamestukje voor internet
Dus geen fiets voor mijn kleinzoon vandaag
dat dus en niets anders....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niet zo handig, een cadeautje pas één dag voor de verjaardag laten bezorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |