Ook datquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar de macht van sommige religieuze leiders ligt in het feit hoe dom ze hun achterban houden.....
Hoe minder goed de achterban het geloof begrijpt hoe grote hun macht.
Ach ik steek ook wel eens wat op van South Park.... en dit had ik uit die aflevering over de Mormonen geleerd...quote:
doe maar, kan zijn dat ie weg is omdat eerst een ander antwoord werd gaccordeerdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
fijn, een antwoord werpen en wegrennen, nog animo voor een nieuwe vraag?
Gebeurt veel de laatste tijd... mensen die scoren en hem smeren of mensen die een vraag stellen en daarna niet meer antwoorden..... heel irritant....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
fijn, een antwoord werpen en wegrennen, nog animo voor een nieuwe vraag?
puntje sowieso intrekken, maar het blijft irritantquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gebeurt veel de laatste tijd... mensen die scoren en hem smeren of mensen die een vraag stellen en daarna niet meer antwoorden..... heel irritant....
Nee, het is groter, ongeveer 8 cm hoog schat ikquote:
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....quote:
ik ging er vanuit dat qonmann dat bedoelde, nee dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....
ik neem aan dat als het dat was dat TM het wel goedgerekend zou hebben ..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....
Komt in de buurt, eigenlijk zit je er zelfs maar 1 letter van afquote:
bougie sleutel ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Dopsleutel?
Oh een schoenleest?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
het heeft met schoenen te maken en zie m'n reactie op ofyles' antwoord
qonmann +1quote:
Als het veld daar om vraagt, ik heb een stel met 6 stalen noppen voor drassige baggerveldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |