Dit komt het meest in de buurt. Het is een juridisch advies zonder wettelijke gronden maar geschoeid op religieuze gronden. Het hoeft ook niet als vonnis te worden opgevat en is ook niet bindend. Helaas dat sommige het begrip verkeerd interpreteren en misbruiken zoals in het geval van Rushdie.quote:
I second thatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
wat yankee zegt is dan beter..met alle vorige antwoorden die al gegeven zijn
Daar zijn alle gelovigen toch goed in?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Helaas dat sommige het begrip verkeerd interpreteren
Ik ben het eens. Maar denk dat mr_anonimous die post nog niet gelezen had omdat 'ie bezig was met typenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
Al gefixed. Ik had hem nog niet gezien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
Nee, maar de macht van sommige religieuze leiders ligt in het feit hoe dom ze hun achterban houden.....quote:
Ook datquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar de macht van sommige religieuze leiders ligt in het feit hoe dom ze hun achterban houden.....
Hoe minder goed de achterban het geloof begrijpt hoe grote hun macht.
Ach ik steek ook wel eens wat op van South Park.... en dit had ik uit die aflevering over de Mormonen geleerd...quote:
doe maar, kan zijn dat ie weg is omdat eerst een ander antwoord werd gaccordeerdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
fijn, een antwoord werpen en wegrennen, nog animo voor een nieuwe vraag?
Gebeurt veel de laatste tijd... mensen die scoren en hem smeren of mensen die een vraag stellen en daarna niet meer antwoorden..... heel irritant....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
fijn, een antwoord werpen en wegrennen, nog animo voor een nieuwe vraag?
puntje sowieso intrekken, maar het blijft irritantquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gebeurt veel de laatste tijd... mensen die scoren en hem smeren of mensen die een vraag stellen en daarna niet meer antwoorden..... heel irritant....
Nee, het is groter, ongeveer 8 cm hoog schat ikquote:
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....quote:
ik ging er vanuit dat qonmann dat bedoelde, nee dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....
ik neem aan dat als het dat was dat TM het wel goedgerekend zou hebben ..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....
Komt in de buurt, eigenlijk zit je er zelfs maar 1 letter van afquote:
bougie sleutel ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Dopsleutel?
Oh een schoenleest?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
het heeft met schoenen te maken en zie m'n reactie op ofyles' antwoord
qonmann +1quote:
Als het veld daar om vraagt, ik heb een stel met 6 stalen noppen voor drassige baggerveldenquote:
Yepquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
zeilen
Ik speel atlijd op vaste noppen eigenlijk... maar wij spelen ook meestal op kunstgrasvelden.... niet echt vervelend maar toch wel anders.... Onlangs mijn Adipure schoenen kapot geschopt... ze zijn al opgestuurd naar Duitsland voor technisch onderzoek... waren pas 6 maanden oud....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als het veld daar om vraagt, ik heb een stel met 6 stalen noppen voor drassige baggervelden
[ afbeelding ]
maar meestal speel ik gewoon op deze:
[ afbeelding ]
Bolletjes trui?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
wat wint deze man als hij morgen over de streep komt in parijs?
[ afbeelding ]
mr_anonimous +1quote:
Won ooit goud. De man had een beter lot verdiend dan dat er een slecht onderhouden Boeing naar hem vernoemd werd....quote:
Welkom terug !quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:01 schreef tomtomaat het volgende:
Roemenie, Ukaine, Hongarije Rusland en Tjechie?
Had je niet tot na de AKQ-awards verkiezingen kunnen weblijven? Ik heb je namelijk genomineerd voor degene die opeens niet meer in de AKQ komenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dank je, paar weken vakantie gehad...
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:07 schreef starla het volgende:
[..]
Had je niet tot na de AKQ-awards verkiezingen kunnen weblijven? Ik heb je namelijk genomineerd voor degene die opeens niet meer in de AKQ komen
Good to have you back son.
vraag of Laffer of Cynix al je posts in dit topic deleten.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
sorry, wanneer ik dat geweten had, dan was ik nog een paar weekjes weggebleven....
yepquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
Dan zal Griekenland er ook wel aan grenzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |