Dan komt 'ie wel ietsjes later dan dinsdag hoor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:52 schreef Xenomaniac het volgende:
En wat denk je dat de loodgieter zegt?
See you dinsdag!![]()
Ik hoop dat ie sterft.
Dit klinkt meer als een walk-away-toiletquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:54 schreef BereNDD het volgende:
walk-in-toilet?
Nah, als je effe uitlegt hoe ik het op kan lossen, graag!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:18 schreef hugecooll het volgende:
Niet echt een loodgieterwaardig probleem lijkt me
Leg een steen in de stortbak voor de opening waar 't in de plee looptquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, als je effe uitlegt hoe ik het op kan lossen, graag!
Er zit geen kraantje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:26 schreef kikoooooo het volgende:
En draai gewoon het kraantje dicht. Dan kan hij ook niet doorlopen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, als je effe uitlegt hoe ik het op kan lossen, graag!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:56 schreef Xenomaniac het volgende:
O fuck, er zit wel een kraantje.
Dichtgedraaid.
Vuile gore kutzooiquote:Op zondag 26 juli 2009 15:40 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom gebeurt dit soort shittigheid altijd op zaterdag?
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:44 schreef Xenomaniac het volgende:
Kijk, dat Ole hier reageert maakt mijn dag wel wat beter ja.
Dat dacht die loodgieter ook. Die zat ook net met een pilsje in de tuin.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:40 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom gebeurt dit soort shittigheid altijd op zaterdag?
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:57 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat dacht die loodgieter ook. Die zat ook net met een pilsje in de tuin.
Dit is niet echt een loodgieter waardig probleem. TS, ga naar de bouwmarkt en haal een universele flotteur op en wissel die om met de kapotte flotteur. kan binnen 10 min. opgelost worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:52 schreef Xenomaniac het volgende:
En wat denk je dat de loodgieter zegt?
See you dinsdag!![]()
Ik hoop dat ie sterft.
oh oh, klinkt alsof iemand heeft geprobeerd z'n ruksokjes door te spoelenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
Wees blij.
Mijn WC is verstopt. Weet niet door wie.
Schijt al twee dagen in de vuilnisbak.
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:27 schreef triple_A het volgende:
[..]
oh oh, klinkt alsof iemand heeft geprobeerd z'n ruksokjes door te spoelen
Rubbertje vervangen? vervang dan het complete ding. Zo duur is dat niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:53 schreef Misstique het volgende:
Hier hetzelfde probleem, rubbertje moet vervangen worden en dat kan pas als de Gamma weer open is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |