abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:28:49 #1
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71312474
Uitgegeven: 25 juli 2009 12:55
Laatst gewijzigd: 25 juli 2009 12:55

ROTTERDAM - De politie had het vrijdag zwaar te verduren in Rotterdam. Bij twee verschillende incidenten kregen agenten klappen, schoppen of werden zij uitgescholden. Dat heeft een woordvoerder zaterdag bekendgemaakt.
Het eerste incident gebeurde 's middags op de Van Duylhof. Agenten wilden daar een 21-jarige man arresteren die een auto zou hebben vernield.

De verdachte stompte een van hen echter in het gezicht. De politieman raakte gewond aan zijn neus en had twee tanden door zijn lip.

Ondanks zijn verzet werd de man aangehouden. De politie nam bovendien een hakbijl in beslag die hij tijdens de vernieling zou hebben gebruikt.

Drie meisjes

Die avond kregen drie meisjes (15 en 16 jaar oud) het in een een cafetaria aan de Van Lennepstraat aan de stok met de eigenaar over wisselgeld. Ze zouden de man hebben bedreigd en zijn vrouw hebben geprobeerd te slaan.

Een van hen zou toegesnelde politieagenten bovendien hebben uitgescholden en een van hen tegen zijn been hebben geschopt. Het drietal is aangehouden.

İ ANP

ts:
waarom het volgende bericht niet van: "politie tasert hele groep achterlijke zakkenwassers en ordinaire kuthoeren neer?"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:39:43 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_71312762
Wat wil je nu? Dat ik respect op ga brengen voor jan deflitsnazi?

Die tasets zouden verboden moeten worden. Daar vallen redelijk wat doden mee
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:40:31 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71312777
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat wil je nu? Dat ik respect op ga brengen voor jan deflitsnazi?

Die tasets zouden verboden moeten worden. Daar vallen redelijk wat doden mee
beter dan kogels. daar vallen nog meer doden bij. "halt. of ik schiet!"
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:47:52 #4
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_71312938
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

beter dan kogels. daar vallen nog meer doden bij. "halt. of ik schiet!"
Want ruzie over wisselgeld is wel een kogel waard natuurlijk. Gewoon een jaartje huisarrest 's avonds en de rekening voor het politieoptreden.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:49:59 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71312990
Een klap op de neus bij arrestatie, een schop tegen de schenen bij het sussen van een ruzie. Nee, lijkt me niet dat dat op gaat houden nee.
pi_71313088
Dit soort dingen gebeurden vroeger ook.
pi_71313202
En voor zoalshetis. De politie wil je echt niet zoveel macht geven. Geloof me.

Genoeg voorbeelden, ook in Europa, waar teveel macht van de politie vrijwel altijd tot leidt.

Hoewel de bovenste mannen wel wat beter aangepakt hadden kunnen worden inderdaad.
Maar ook hier geldt, we waren er niet bij.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:59:21 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71313204
Politie aangevallen door 3 meisjes
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71313543
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:28 schreef zoalshetis het volgende:
Uitgegeven: 25 juli 2009 12:55
Laatst gewijzigd: 25 juli 2009 12:55

ROTTERDAM - De politie had het vrijdag zwaar te verduren in Rotterdam. Bij twee verschillende incidenten kregen agenten klappen, schoppen of werden zij uitgescholden. Dat heeft een woordvoerder zaterdag bekendgemaakt.
Het eerste incident gebeurde 's middags op de Van Duylhof. Agenten wilden daar een 21-jarige man arresteren die een auto zou hebben vernield.

De verdachte stompte een van hen echter in het gezicht. De politieman raakte gewond aan zijn neus en had twee tanden door zijn lip.

Ondanks zijn verzet werd de man aangehouden. De politie nam bovendien een hakbijl in beslag die hij tijdens de vernieling zou hebben gebruikt.

Drie meisjes

Die avond kregen drie meisjes (15 en 16 jaar oud) het in een een cafetaria aan de Van Lennepstraat aan de stok met de eigenaar over wisselgeld. Ze zouden de man hebben bedreigd en zijn vrouw hebben geprobeerd te slaan.

Een van hen zou toegesnelde politieagenten bovendien hebben uitgescholden en een van hen tegen zijn been hebben geschopt. Het drietal is aangehouden.

İ ANP

ts:
waarom het volgende bericht niet van: "politie tasert hele groep achterlijke zakkenwassers en ordinaire kuthoeren neer?"
De politie zou wat mij betreft een voorbeeld mogen nemen aan uitsmijters. Gedeeltelijk dan. Het ontzag voor politieagenten is tegenwoordig nauwelijks meer aanwezig. Voor een uitsmijter ben je bang en haal je het vaak wel uit je hoofd iets te flikken. Bij de politie weet je tegenwoordig te goed dat je met veel wel wegkomt. Er zijn 3 tot 5 politieagenten nodig om iemand in een politieauto te krijgen en het enige wat hij er aan overhoudt is een pijnlijk armpje door de boeien. Zolang er geen politiehonden in de buurt zijn moet het gek lopen wil je gewond raken door toedoen van de politie.

Laat al die politievrouwtjes door de stad huppelen op plekken waar nauwelijks dreiging is en zorg er voor dat de politie bij uitgaansgebieden enkel bestaat uit grote mannen. Een paar ferme tikken met een gummiknuppel en je laat het de volgende keer wel uit je hoofd om geen respect te hebben voor de politie.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:49:24 #11
262650 kitao
prikplaatje
pi_71314451
De politie moet ook haar werk kunnen doen , een agent is per definitie geen pispaaltje.
Dergelijke nutteloze agressie heeft geen enkele zin en slaat slechts terug op jezelf. Niemand wil de volgende dag zijn auto zo tegenkomen ; dan vraag je ook : waar was de politie, (zonder tasers dan)?

foto:wto,montreal,2003
megalomaniac
pi_71317912
Het is dringend tijd voor zwaardere straffen en voor het gebruik van meer geweld. Op het gebruik van geweld bij een aanhouding mag wat mij betreft een minimumstraf worden ingesteld.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:44:54 #13
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71317998
Het uitsmijter voorbeeld vind ik wel goed eigenlijk, als je wat flikt dan weet je dat je klappen krijgt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71318985
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:44 schreef Hukkie het volgende:
Het uitsmijter voorbeeld vind ik wel goed eigenlijk, als je wat flikt dan weet je dat je klappen krijgt.
Inderdaad, de politie mag af en toe wel eens een klap uitdelen (maar alleen als de situatie er écht om vraagt), in plaats van dat laffe getrek om iemand in de politieauto te krijgen .
Cool story, Hansel.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:39:15 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71319561
op hun paard mogen ze aardige klappen uitdelen. waarom niet ter voet?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:47:18 #16
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_71319806
Leuk beroep; je laten afbekken en slaan voor een hongerloontje. Ik zie echt het probleem niet van politie die harder mag optreden ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_71319851
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:02 schreef jimjim1983 het volgende:
dit gaat helemaal nergens over
Er stribbelen wat mensen tegen tijdens een arrestatie. Ja, dat hoort er nou eenmaal bij. Wat een jankbericht.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:49:42 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71319877
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 17:47 schreef elcastel het volgende:
Leuk beroep; je laten afbekken en slaan voor een hongerloontje. Ik zie echt het probleem niet van politie die harder mag optreden ?
ik ook niet. daarnaast zijn sommigen bang om op te treden omdat ze anders in hun vrije tijd aan huis problemen krijgen en nog wat dienders die op de weg gezet worden om hun geld-uit-de-zakquota te halen ...

nederland moet vandaag nog stoppen met het verdienen door politie. we betalen al het hele apparaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')