quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:21 schreef kensei het volgende:Dus als de stroom een week uitvalt zal de maatschappij binnen een paar decennia weer wat socialer zijn, mooie redenatie

Edit:
Matige poging om een intellectuele tekst te schrijven TS. Het zal vast zo zijn dat de paupers uit jou omgeving zich door de media laten leven, tenminste als ze van jou niveau zijn ga ik daar vanuit. Had ik al gezegd dat je dom bent?
Het wereldbeeld van hogeropgeleiden wordt ook bepaald door de media.
Ik denk zelfs dat als je als buitenstaander de media van een land intensief bestudeert je na een aantal jaar meer van dat land weet dan de gemiddelde persoon die er geboren is.
Wat mij altijd tegenstaat aan discussies over de media is dat er niet zoiets bestaat als
DE media.
Er is een zeer grote diversiteit aan media die je allemaal goed op waarde moet schatten.
Als je dat kan dan kan je een goed beeld vormen en is er maar zeer beperkt sprake van mogelijke indoctrinatie.
Het verhaal over stroomuitval slaat niet zo zeer op nieuwsmedia maar meer op het gebruik van entertainments elektronica.
Dat klopt wel, er is vaak 9 maanden na stroomuitval een piek in geboorten.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.