Denk het nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
btw, ik ga van 3-8 t/m 28-8 op vakantie. Kunnen we wat regelen
Ik hoop het. D heeft al genoeg te verduren gehad. Met 38 weken is het beebje ook klaar genoeg om te komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Denk het nietWij hebben zelf het gevoel dat de kleine dame 2 weken te vroeg gaat komen, maar de tijd zal het leren.
Stuur nummer maar, dan sms ik jou welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop het. D heeft al genoeg te verduren gehad. Met 38 weken is het beebje ook klaar genoeg om te komen.
als iemand van het ehv of jijzelf juup mij dan via de sms even zou willen verwittigen zou ik erg blij zijn
Tja fijn was anders. Op zich is de zwangerschap tot 2 weken terug best redelijk gegaan (op extreme vermoeidheid, pijn in de SI gewrichten, extreem snel en veel zweten 's nachts, slecht tot vaak niet kunnen slapen (mede door de pijn) na), maar sinds een aantal weken is het gewoon niet leuk meer want al die klachten zijn een factor 10 verergerd. Maar goed het eind is in zicht en hopelijk gaat het daarna al snel wat beter met DuchessX.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop het. D heeft al genoeg te verduren gehad. Met 38 weken is het beebje ook klaar genoeg om te komen.
Baas boven baasquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:55 schreef amaranta het volgende:
zouden er ook liedjes over papa juup zijn??
wel over mamma maria
Die muziek was wel in Nederland te verkrijgen en te horen, ik ken het nummer nog wel iigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef amaranta het volgende:
Of was deze muziek niet in Nederland?
Romina Power en AL Bano.
Ik meen zelfs dat deze mensne nog in het nieuws zijn geweest omdat hun dochter is/was ontvoerd....
maar je zet het wel op internet sufkopquote:Lente 1986 leerde ik Ylenia kennen. Zij was de oudste dochter van Albano Carrisi & Romina Power. Ik was één van de drie backing vocals van Albano & Romina, een toentertijd wereldberoemd zangduo/echtpaar. Wij gingen op wereldtournee en zouden augustus 1986, een maand lang Rusland aandoen. Ylenia, toen 15 jaar, was een verschrikkelijk lieve en gevoelige ziel. Een dagdroomstertje, die eigenlijk niets had met de harde Showbizz-scene van haar beroemde ouders. (Haar Amerikaanse grootouders waren acteur Tyrone Power en actrice Linda Christian.)
Die Rusland zomertournee ’86 werd Ylenia min of meer gedwongen tot 4e backing vocal. (Onze vaste groep bestond al uit drie meiden, mijzelf inclusief.) Ylenia kon niet zingen, bewoog zich heel onhandig op het podium, maar had altijd de mooiste, duurste jurken aan (ook gedwongen), wat haarniet in dank werd afgenomen door de andere meiden. Ik had zo met Ylenia te doen. Ik begreep haar als geen ander, omdat ook ik als artieste te overgevoelig was voor de plastic-fantastic van de Showbizz. Elke keer, als we dat immense podium opgingen (Olympisch Stadion, St. Petersburg en Moskou een maand lang, elke avond 30.000 koppig publiek) zag ik een doodongelukkig kind van 15 jaar, die het liefste door dat podium wilde zakken, vooral als ze (ook gedwongen) haar solostuk moest doen. Toen had ik al een voorschouw, dat haar leven niet gelukkig zou verlopen. Hoe waar zou ook dat weer blijken.
Januari ’94 werd de wereld opgeschrikt dat Ylenia Carrisi spoorloos verdwenen was. Ze verbleef op dat moment in New Orleans in een hotel aan de Mississippi. Sinds die tijd zijn er wereldwijd allerlei verklaringen en theorieën over haar verdwijning. Bijvoorbeeld, ze zou in de Mississippi zijn gesprongen en zelfmoord hebben gepleegd. Ze zou een slachtoffer zijn geworden van rituele voodoo, zwarte en rode magie sekten rondom New Orleans en gevangen gehouden worden. Of een slachtoffer van de Siciliaanse Maffia en Calabrese Ndrangeta ?!!
Moeder Romina Power gelooft dat ze nog leeft. Oma Linda Cristian gelooft dat ze nog leeft, ergens ondergedoken in Australië en samenleeft met een gitarist van David Bowie.
Vader Albano Carrisi heeft oktober 2006 een persverklaring afgelegd, dat hij gelooft dat Ylenia inderdaad door drugs, zelfmoord heeft gepleegd, Verder zijn sinds haar verdwijning een heel leger rechercheurs, privé-detectives, journalisten, helderzienden, etc. op haar pad gezet en sommigen zoeken nog steeds. Ook hier in Nederland werd in het programma Tineke en de Paranormale Wereld naar Ylenia “gezocht” door bekende mediums. Alles, tot nu toe, zonder bewezen resultaat. Wat mijzelf betreft ”voelde” ik tot 1997 dat Ylenia nog in leven was en dat er inderdaad ritueel misbruik (voodoo) van haar werd gemaakt, met overigens in beginsel, haar naïeve goedkeuring. In het jaar ’97 “zag” ik haar om een uur of vijf s’ochtends bij mijn bed staan. Ik vroeg haar of zij nog leefde of al was overgegaan. Zij antwoordde mij: “Neen, ik leef nu niet meer in de aardse wereld en wil jij Maureen, doorgeven aan mijn ouders dat het goed met mij gaat en dat ik eindelijk gelukkig ben.”Ik heb deze “boodschap” tot nu toe, jaar 2007, niet aan Albano of Romina doorgegeven, omdat ik nog redelijk wat moeite heb met doorgeven van boodschappen van “gene zijde”, aan de ene kant uit respect voor de nabestaanden en aan de andere kant, omdat je er als medium ook faliekant naast kunt zitten.
Ja maar dat weten jullie al, dus dat hoef ik niet te vertellenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
sla je niks over deb?
morgen beebeekjoe?
Mij ook gaarne.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:23 schreef febster het volgende:
TVP...
Zou de gastheer of dame mij even het adres van morgen kunnen PM'en, tnx.
Ben niet terug. Heb wifi in mijn hotel.quote:
veel plezier daar nogquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben niet terug. Heb wifi in mijn hotel.Maar ik denk dat ik zo maar eens ga slapen, het is hier zo'n beetje Levi bedtijd.
Dikke knuf voor iedereen. En misschien dat ik morgen nog ff online kom. Zit te wachten op een mailtje van mijn broer, beebje wordt een van deze dagen verwacht.
1 X, precies voldoendequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:52 schreef FUFR het volgende:
Hoe vaak heb je de flessewarmer al getest juup?
maar soms gaan dingen spontaan kapotquote:
kom smiddags online levi, dan zetten we de webcam aan!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben niet terug. Heb wifi in mijn hotel.Maar ik denk dat ik zo maar eens ga slapen, het is hier zo'n beetje Levi bedtijd.
Dikke knuf voor iedereen. En misschien dat ik morgen nog ff online kom. Zit te wachten op een mailtje van mijn broer, beebje wordt een van deze dagen verwacht.
Neuhj 1 X testen is voldoende, mocht het defect raken dan los ik dat wel weer op.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar soms gaan dingen spontaan kapot
ik zou het nog een keer checken
maar vanwaar de controle en opruimwoede?
is er al ontsluiting waar ik vanaf moet weten?
wacht effe met bevallen tot na de 21e,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj 1 X testen is voldoende, mocht het defect raken dan los ik dat wel weer op.
Het einde van de zwangerschap nadert (nog 31 dagen tot de uitgerekende datum), dus alles moet gewoon klaar zijn vandaar de opruim en testwoede
en voor mijn apparatuurquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:29 schreef Juup© het volgende:
Hoop dat het morgen mooi weer is voor de BBQ
jaaaah en dan moeten het nog wraps worden...op een of andere manier.quote:
Kraamkadoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
wacht effe met bevallen tot na de 21e,
dan zijn wij trug van verkansie
kraamkado ligt al klaar, je weets
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaaaah en dan moeten het nog wraps worden...op een of andere manier.
das een kadootje dat je geeft als iemand bevalt. meestal kinderkleding voor het kind, iets voor mama of een tegoedbon voor papa van You&Mequote:
Dat snap ik, maar jij kent ons niet eens? Ik ben verrast.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
das een kadootje dat je geeft als iemand bevalt. meestal kinderkleding voor het kind, iets voor mama of een tegoedbon voor papa van You&Me
nou dat helpt niet, de mijne is wakker en doet er geen flikker aan!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik begin er honger van te krijgen, zo meteen de vrouw maar eens wakker maken denk ik.
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou dat helpt niet, de mijne is wakker en doet er geen flikker aan!
die zit te yahtzee-en
volgens mij heeft ze gelijkquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:45 schreef amaranta het volgende:
beetje brak maar mijn ouders hebben geen goede cam en ik heb er geen op mn foon
Stoerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:59 schreef r8ality het volgende:
Lol. Ik kom ergens aanrijden en krijg geen voorrang. Zeg maar, als ik iets gas had bijgegeven had ik em in zijn zijflank geramd. Dus ik jas mijn auto erachteraan, ga hem inhalen, gaat ie gas bijgeven. Ik rem hem alsnog eruit voor de plantenbak, want hij durfde toch niet met zijn tweeen door het obstakel. Gaat ie achter me aanrijden
. Rijd ik daarna mijn doodlopende hofje in, naait ie eruit
.
Is moeilijk, fouten toegeven.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik maak net op het pleintje toch wat mee, ik had het moeten filmen.
Eva net op dr driewieler kwam ergens aanrijden en kreeg geen voorrang. Zeg maar, als ze iets harder had getrapt had ze hem in zijn zij flank geramd. Dus zij jast haar driewieler erachteraan, gaat hem inhalen, gaat ie harder trappen op zijn driewieler. Ze remt hem alsnog eruit voor de glijbaan, want hij durfde toch niet met zijn tweeen onder het obstakel door. Gaat ie achter haar aanrijden
. Rijdt ze daarna een doodlopend hofje in, naait ie eruit
.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik maak net op het pleintje toch wat mee, ik had het moeten filmen.
Eva net op dr driewieler kwam ergens aanrijden en kreeg geen voorrang. Zeg maar, als ze iets harder had getrapt had ze hem in zijn zij flank geramd. Dus zij jast haar driewieler erachteraan, gaat hem inhalen, gaat ie harder trappen op zijn driewieler. Ze remt hem alsnog eruit voor de glijbaan, want hij durfde toch niet met zijn tweeen onder het obstakel door. Gaat ie achter haar aanrijden
. Rijdt ze daarna een doodlopend hofje in, naait ie eruit
.
sneu figuur dat je bentquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:59 schreef r8ality het volgende:
Lol. Ik kom ergens aanrijden en krijg geen voorrang. Zeg maar, als ik iets gas had bijgegeven had ik em in zijn zijflank geramd. Dus ik jas mijn auto erachteraan, ga hem inhalen, gaat ie gas bijgeven. Ik rem hem alsnog eruit voor de plantenbak, want hij durfde toch niet met zijn tweeen door het obstakel. Gaat ie achter me aanrijden
. Rijd ik daarna mijn doodlopende hofje in, naait ie eruit
.
Is moeilijk, fouten toegeven.
We ontmoeten elkaar nog wel Juupquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:32 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik morgen niet naar de BBQ kan komenIk had FLUFR en febbie graag willen ontmoeten.
welkom in de wondere wereld van fufr.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jij kent ons niet eens? Ik ben verrast.
quote:Op zondag 26 juli 2009 02:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld van fufr.
Hoop ik ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:52 schreef amaranta het volgende:ik hoop dat mijn maag vanmiddag gewoon doet
Vooral als 'ie allemaal op de IC terecht komt..quote:Op zondag 26 juli 2009 11:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik moet ff melden dat itunes echt kut is.Ow en veren die van f1 auto's afschieten op het hoofd van je favo coureur is ook kut.
tot 2 uurquote:Op zondag 26 juli 2009 11:11 schreef FUFR het volgende:
Vanaf 3 uur deb
Nee, die anderequote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:27 schreef ColtZ40 het volgende:
-moppie- post:
moggu allemaal!
Wat is het lekker weer![]()
![]()
al honger?
het zou sad zijn als je dat al wistquote:Op zondag 26 juli 2009 11:33 schreef bleiblei het volgende:
Ik weet overigens niet hoeveel bier ik ga drinken vandaag.
in dat geval, na de dood van merlijn is de film afgeloopst!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik kan me er niet eens toe zetten om die film te kijken. Niet mijn ding
bang dat you helemaal los gaat, a la mardi gras?quote:
Ga nog even naar de winkel?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoop ik ook.Ben vergeten roosvice te kopen
Ja, ik moet nog etenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:27 schreef ColtZ40 het volgende:
-moppie- post:
moggu allemaal!
Wat is het lekker weer![]()
![]()
al honger?
of een goeie shell pomp...quote:
hey boerke, dus je komt nietquote:
Ik ga met de autoquote:Op zondag 26 juli 2009 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
bang dat you helemaal los gaat, a la mardi gras?
ik ook, veel te ver vur de fietsquote:
Hoe lang doe je ongeveer over 3,9km met de fietsquote:
kwartierquote:Op zondag 26 juli 2009 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe lang doe je ongeveer over 3,9km met de fiets? In een normaal tempo.
vanaf jou kan het maximaal maar 20 minuten fietsen zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe lang doe je ongeveer over 3,9km met de fiets? In een normaal tempo.
* teiltje meeneemtquote:
ik ken niemand met un gille kivverquote:Op zondag 26 juli 2009 12:06 schreef FUFR het volgende:
ook goede berichtgeving in het ED: 2 gasten hebben vannacht een boom gekust, zetten ze merk en kleur online...fijn als je nog niets wist als vrienden of familie..
Er komen niet veel kevers in het geel voor in eindhoven...
Via UPS danquote:Op zondag 26 juli 2009 12:19 schreef bleiblei het volgende:
Als er mensen nog pakketjes zouden moeten ontvangen, succes met wachten.
kutopyromaan die je dr bentquote:Op zondag 26 juli 2009 12:19 schreef bleiblei het volgende:
ja das balen danquote:Op zondag 26 juli 2009 12:19 schreef bleiblei het volgende:
Die is mooi rond de boom gevouwen.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:06 schreef FUFR het volgende:
ook goede berichtgeving in het ED: 2 gasten hebben vannacht een boom gekust, zetten ze merk en kleur online...fijn als je nog niets wist als vrienden of familie..
Er komen niet veel kevers in het geel voor in eindhoven...
INU!!!!!!!!!!!!!!!! Reserve onderdelen voor de nog aan te schaffen keverquote:Op zondag 26 juli 2009 12:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die is mooi rond de boom gevouwen.
[ afbeelding ]
zo te zien zijn er hooguit nog een paar wielen te verkopen.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
INU!!!!!!!!!!!!!!!! Reserve onderdelen voor de nog aan te schaffen kever
Wowquote:Op zondag 26 juli 2009 12:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die is mooi rond de boom gevouwen.
[ afbeelding ]
De boom wel...quote:
ben ik...maar niemand heeft mijn hulp nodigquote:Op zondag 26 juli 2009 13:05 schreef bleiblei het volgende:
Godver.
Hetgene wat ik controleer vandaag loopt gigantisch traag en diegene die standby heeft, ligt 10 meter diep in het water.
Als je standby dienst hebt, zorg er dan iig. voor dat je ook echt standby bent!
weg, samen met zijn geloofwaardigheid als commentator...wat een zeverhannes is dat geworden zegquote:Op zondag 26 juli 2009 13:10 schreef bleiblei het volgende:
En waar zijn de kg's van Olav Mol gebleven.
en dat hoofd! Dude, what happened?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:10 schreef bleiblei het volgende:
En waar zijn de kg's van Olav Mol gebleven.
quote:
dat had ik beter niet kunnen doen iddquote:
Ik vroeg het ook niet aan jouquote:
Uiterlijk over een half uur.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet aan jou
Nee ik was in de veronderstelling dat jij nog thuis zat ivm je werkding...
hoe laat gaan jullie??
BBQ is ontploft....RIP aan de worstjesquote:Op zondag 26 juli 2009 22:06 schreef Juup© het volgende:
Stil hier. Allemaal voedselvergiftiging opgelopen daar in Veldhoven?
Jullie ook bedankt, was zeker gezellig!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:20 schreef ColtZ40 het volgende:
He, weer helemaal alleen. Iedereen weg en enigszinds opgeruimd! De rest is voor morgen!
Was gezellig, allemaal bedankt!
we mochten niet weg van moppiequote:Op zondag 26 juli 2009 22:06 schreef Juup© het volgende:
Stil hier. Allemaal voedselvergiftiging opgelopen daar in Veldhoven?
mooi, kun je meteen de dropwodka opmakenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Van mij ook niet!![]()
We zijn nu untouched aan het luisteren.
die is al 4x voorbij gekomen vandaagquote:
beetje pech heb je ook Arnol Cox nu op je pcquote:
Hopelijk kunnen wij dan ook als wij dan ook mogen komen.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:51 schreef bleiblei het volgende:
moggol! was tof gisteren! doen we nog een keer.
moe van de wijns?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:00 schreef -moppie- het volgende:
Was inderdaad leuk! Ben alleen moe nu
vanavond even inhalen dan is het morgen weer helemaal okayquote:Op maandag 27 juli 2009 09:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wijn en tekort geslapen.![]()
Eigen schuld dikke bult
Ik ken dat, ik word zo rond 4 uur actief... Als ik bijna naar huis ga dusquote:Op maandag 27 juli 2009 09:23 schreef -moppie- het volgende:
mijn probleem is altijd dat ik overdag dan moe ben maar zodra ik thuis kom is het ineens verdwenen en lukt dat op tijd naar bed gaan dus echt niet!
ik ken het, lag er vannacht ook weer pas om half 3 in.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:23 schreef -moppie- het volgende:
mijn probleem is altijd dat ik overdag dan moe ben maar zodra ik thuis kom is het ineens verdwenen en lukt dat op tijd naar bed gaan dus echt niet!
marmotquote:Op maandag 27 juli 2009 09:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ken dat, ik word zo rond 4 uur actief... Als ik bijna naar huis ga dus.
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:31 schreef -moppie- het volgende:
Colt was op de bank in slaap gevallen tot 4.30 uur en volgens mij ligt ie nu weer in bed!
Goedemorgen, slaapt Eefke nog?quote:
Hij wilde koffie, ja ik kom echt naar beneden.quote:
Arme Remiquote:Op maandag 27 juli 2009 09:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij wilde koffie, ja ik kom echt naar beneden.
Zit ik daar met 2 mokken en geen Colt te bekennen.
Fritskequote:Op maandag 27 juli 2009 09:50 schreef FUFR het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_voor_honden__.html
We weten wel voor wie
koude koffie!quote:
moest jullie senseo niet op reis? de mijne wel..quote:
De reis senseo staat in de schuur.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
moest jullie senseo niet op reis? de mijne wel..
de onze is al enkele weken bij philips, die willen ze natuurlijk in de vakantie teruggeven...quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:12 schreef ColtZ40 het volgende:
*dropshot inschenkt
Dit is een kopie van uw reactie op een advertentie van: Reinaquote:Op maandag 27 juli 2009 10:23 schreef FUFR het volgende:
Zeer oude WC trekker inclusief ketting. De lengte van de wc trekker is 16,5 cm. De trekker is helemaal gaaf. Het is vermoedelijk een wc trekker uit de jaren 1910 / 1920. Bieden onder de gevraagde prijs heeft geen zin. De prijs is exclusief verzendkosten a ¤6,20 maar ophalen mag ook.
En dan geen prijs genoemd hebben: Fail
ik vind alles meer dan 10 euro dikke onzin. zeker omdat de werkelijke leeftijd van het ding onduidelijk is en je vooraf niet kunt zien hoeveel bacterien er nog aan zitten.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dit is een kopie van uw reactie op een advertentie van: Reina
--------------------------------------------------------------------------------
Bellen is sneller: beantwoord de vraag van Zoethout door nu te bellen naar: 06-48
--------------------------------------------------------------------------------
Euh Harrie,
Wat is de gevraagde prijs?
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Zoethout
Tel: 06-4
E-mailadres: r@gmail.com
Advertentie: WC trekker porselein
Reactie.......quote:Op maandag 27 juli 2009 10:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind alles meer dan 10 euro dikke onzin. zeker omdat de werkelijke leeftijd van het ding onduidelijk is en je vooraf niet kunt zien hoeveel bacterien er nog aan zitten.
ik zou er een ander, meer ludiek handvat aan maken..quote:Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
Tsja, zo verkoop je natuurlijk nooit iets.
25 euroquote:Op maandag 27 juli 2009 11:21 schreef bleiblei het volgende:
Aan de andere kant, die tering rozetjes vrij/bezet (die bij jullie verkeerd om zit) zijn ook minimaal 40 euro
.
ik ben ook Remi, ik moet nu eens echt werkenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:44 schreef -moppie- het volgende:
Rustig hier zeg.
quote:
Is dat stiekem niet altijd bij een BBQ?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Weten we voor de volgende keer dat we maar voor 7 personen moeten bestellen als we 11 man/vrouw zijn.
hoe laat?quote:
middag, reeds...quote:
monopoly for kids doen wij ook wel eens, maar ook dat verlies ik van dr, net als pesten.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:59 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat ik zo maar weer naar bed ga...
twas vroeg vanmorgen, had een speeldate met de zoon van een collega
we hebben monopoly voor kids gedaan!![]()
daarna ouders naar station gebracht....en nu wil ik rusten
en straks pffertjs
dis heul geen vlaamse reusquote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoéén ja![]()
[ afbeelding ]
Die beesten worden 5 a 6kg
ik stopte met lezen na "vlees"quote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien.
Enne, tis wel officieel gezien een vlees/bontkonijn.
Does niet zo wijs met je msn smiliesquote:Op maandag 27 juli 2009 14:11 schreef amaranta het volgende:
ja die konijnen die niet van vlees zijn zijn zo raar altijd
:S
Waarom zou mijn WERKGEVER daar een antwoord op hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef amaranta het volgende:inderdaad op fok.
En het grappige is dat ik nooit op msn zit.
Ja, je betaalt ook hypotheek tijdens de oorlog, maar bekijk anders je voorwaarden even of vraag het aan je WERKGEVER
he bijdehandjequote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef -moppie- het volgende:
Wat is er aan de hand Artic?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:11 schreef amaranta het volgende:
ja die konijnen die niet van vlees zijn zijn zo raar altijd
:S
Waarom moest je er dan naartoe?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Saai, maar er zijn dingen die nou eenmaal geregeld moeten worden.
Redelijke prijzen ook nog.quote:De fabrikant hanteert een adviesprijs van 250 dollar voor de 1TB-versie en 190 dollar voor het 750GB-exemplaar.
Nope. Hadden een gesprek met iemand anders daarquote:Op maandag 27 juli 2009 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom moest je er dan naartoe?
Niet voor een echo oid dus
Alle bezoeken in het ziekenhuis zijn saai vind ik, en dan van die typemiepen daar die het ponsplaatje niet goed lezen en voor de zoveelste keer de achternaam van DuchessX verkeerd spellen c.q. uitspreken en als ik ze daar op wijs dat ze schaapachtig lachen en het dan doodleuk nog verkeerd willen opschrijvenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:48 schreef -moppie- het volgende:
oh een niksmetbabytemakenziekenhuisbezoek![]()
die zijn saai
ze zwaait naar mequote:
ja sorry hoor, maar wat wil je met zo'n naam met 2 SS'en en een X er achterquote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alle bezoeken in het ziekenhuis zijn saai vind ik, en dan van die typemiepen daar die het ponsplaatje niet goed lezen en voor de zoveelste keer de achternaam van DuchessX verkeerd spellen c.q. uitspreken en als ik ze daar op wijs dat ze schaapachtig lachen en het dan doodleuk nog verkeerd willen opschrijven
niet dat ik weet???quote:Op maandag 27 juli 2009 17:18 schreef amaranta het volgende:
Doet jouw werkgever niet in hypotheken dan??? BB????
issie in de buurt dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef FUFR het volgende:
HH mededeels: nieuwe fles dropwodka in de maak..
met R. in de buurt is zo'n fles niet veilig
dan vind ik het knap dat ze haar voornaam iig wel goed schrijvenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alle bezoeken in het ziekenhuis zijn saai vind ik, en dan van die typemiepen daar die het ponsplaatje niet goed lezen en voor de zoveelste keer de achternaam van DuchessX verkeerd spellen c.q. uitspreken en als ik ze daar op wijs dat ze schaapachtig lachen en het dan doodleuk nog verkeerd willen opschrijven
migraine jaquote:
je mag het wel een dagje hebben van mequote:Op maandag 27 juli 2009 17:43 schreef amaranta het volgende:
Niet zo aangebrand Artic.
Lijkt wel of je PMS hebt.
dealquote:Op maandag 27 juli 2009 17:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
als jij dan al mijn klachten overneemt dan ruil ik wel
zoe uit haar klasquote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef amaranta het volgende:
Wie wie wie??
ge wit het nie he, ik neem gewoon geen risicoquote:
pics please, voor en het bradenquote:
heb je nog een recept nodig?quote:
ze doen nu monopoly, na het pesten en een of ander ander onduidelijk spel.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:28 schreef amaranta het volgende:
leuk, lekker ravotten met zoe
haal dan gewoon een spuitje, dat helpt.quote:
eh als R8 dit gerepareerd heeft, dit zijn geen originele golf ty-wrapsquote:Op maandag 27 juli 2009 18:32 schreef ColtZ40 het volgende:
Thanks Reaal!![]()
[ afbeelding ]
Ik idd beugeltjes nodig....
schijnbaar weet je niet waar je over praat...quote:Op maandag 27 juli 2009 18:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
haal dan gewoon een spuitje, dat helpt.
of pure zuurstof
Ik gedaan, wel orgineel.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh als R8 dit gerepareerd heeft, dit zijn geen originele golf ty-wraps![]()
das iemietatie!
eens kijken, 5 jaar bij neuroloog gelopen, 4 jaar immigran gespoten en een fles zuurstof in de aanslag gehad. Nee dan weet ik niet waarover ik praatquote:Op maandag 27 juli 2009 18:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schijnbaar weet je niet waar je over praat...
ineens veel zuurstof in je hersenen triggert juist een migraine aanval
bij clusterhoofpijn werkt zuurstof goed inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:46 schreef FUFR het volgende:
AANVALSBEHANDELING CLUSTERHOOFDPIJN (das een migraine soort)
Voor de behandeling van individuele aanvallen kan gebruik gemaakt worden van de volgende mogelijkheden:
Het inademen van 100% zuurstof.
Imigran per auto-injector.
cluster hoofdpijn is een van de 13 soorten migraine schat..quote:Op maandag 27 juli 2009 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij clusterhoofpijn werkt zuurstof goed inderdaad.
Bij migraine niet.
behalve de hoofdpijn hebben clusterhoofdpijn en migraine niks met elkaar te maken...
aangenaam artic, pas 20 jaar migraine patiënt (circa 5 aanvallen per jaar).
dank maria,zoiets dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef amaranta het volgende:
Dat zegt hij volgens mij nergens Artic. Hij gaf je een tip, bijvoorbeeld spuiten of zuurstof.
Waarop jij antwoorde dat het niet hielp, waarop hij vervolgens jou probeerde uit te leggen waarom hijj die tip gaf.
Ik lees nergens dat hij onbegrip voor je heeft. Ik krijg juist de indruk dat hij heel goed weet wat je doormaakt en hij je alleen maar wil helpen.
Maar....wie ben ik.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |