Als je bij mij komt 4,25quote:
bestaat nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:19 schreef Fainttnt het volgende:
Hoe krijg ik internet op me ipod touch 8G versie 3
Ik heb wel gewoon internet en beneden zo'n Kastje staan ik weet door wat hij beveiligd is,
Ik neem aan dat je iPod touch versie 2 hebt met Firmware 3.0quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:19 schreef Fainttnt het volgende:
Hallo,
Ik weet niet of ik hier goed ben maar ik heb net een accountje aangemaakt en ben helemaal de weg kwijt.
Maar ik heb een vraagje :
Hoe krijg ik internet op me ipod touch 8G versie 3
Ja, de Gamma verkoopt het o.a. Was vorige week in de aanbieding.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:36 schreef Fainttnt het volgende:
Hoe kom ik dan aan Wifi??
kan je dat kopen ofzo?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, de Gamma verkoopt het o.a. Was vorige week in de aanbieding.
je moet alle gegevens van je netwerk hebben, ervanuitgaande dat je draadloos hewbt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef Fainttnt het volgende:
Ik heb net m'n ipod aangezet en heb trouwens ook al 100x gekeken bij instellingen heb zelfs als alle knopjes geprobeert
maar hij kan niks vinden en als ik een ander netwerk kies dan doet hij nog steeds niks en/of ik weet ook niet door wat hij beveiligd iis ^.~ waar kan ik dat trouwens zien?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Zwengel je iPod aan.
[ afbeelding ]
Klik op 'Instellingen'.
[ afbeelding ]
Klik op 'Wi-Fi'
[ afbeelding ]
Schuif dat witte ding naar rechts. Dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Dan kies je je netwerk. Ik neem aan dat je weet welk draadloos netwerk de jouwe is. Klop je code in en log in met je iPod en je kan het internet op.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Zwengel je iPod aan.
[ afbeelding ]
Klik op 'Instellingen'.
[ afbeelding ]
Klik op 'Wi-Fi'
[ afbeelding ]
Schuif dat witte ding naar rechts. Dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Dan kies je je netwerk. Ik neem aan dat je weet welk draadloos netwerk de jouwe is. Klop je code in en log in met je iPod en je kan het internet op.
Wifi = draadloos internet. Je hebt dus wifi.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:45 schreef Fainttnt het volgende:
[..]
Ik heb draadloos internet ja,
Ik weet niet of dit een probleem is maar 2 mensen in mijn huis hebben draadloos en 1tje maakt gebruik van de kabel.
Maar ik denk dat ik geen wifi heb,,
Hoeveel kost het om iets met wifi ofzo te hebben ???
En ik heb die handige tips van jou al gevolgd maar hij kan geen netwerken vinden.
Troll of Volendammer...............quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:45 schreef Fainttnt het volgende:
[..]
Ik heb draadloos internet ja,
Ik weet niet of dit een probleem is maar 2 mensen in mijn huis hebben draadloos en 1tje maakt gebruik van de kabel.
Maar ik denk dat ik geen wifi heb,,
Hoeveel kost het om iets met wifi ofzo te hebben ???
En ik heb die handige tips van jou al gevolgd maar hij kan geen netwerken vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |