abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55931940
Hier verder...

Hoe werkt Pod cast trouwens? moet je daar internet voor hebben?
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_55932101
Om podcasts te downloaden in iTunes heb je inderdaad internet nodig . Op je Mac/PC uiteraard. Daarna synchroniseer je ze met je iPod.

Volgens Wiki :
quote:
Alle actuele ontwikkelingen in Nederland zijn te volgen via diverse websites, waar alle Nederlandse podcasts te vinden en direct te beluisteren zijn. Ook voor Vlaanderen bestaan dergelijke overzichten. Internationale online podcastcommunities zijn onder andere Podcastalley, Odeo en Podnova. De Nederlandse zijn Podcastinfo, Podfeed, Podplaza en Gespod.
Podcasts kunnen ook automatisch gedownload worden op Mac of pc door middel van een toepassing, zoals Juice (voordien iPodder) en iTunes. Sinds versie 4.9 ondersteunt iTunes podcasting. In de music store van iTunes is een Podcastdirectory (lijst) geïntegreerd, waarin men podcasts kan zoeken en voorbeluisteren. Men kan zich van daaruit dan op de RSS-feeds van het podcastprogramma abonneren zodat telkens als er nieuwe afleveringen zijn deze automatisch naar de harde schijf worden gedownload. Vanuit iTunes kan men deze dan beluisteren of overzetten naar een mp3-speler.
TVP.
pi_55932430
pi_55932712
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef JoMo0 het volgende:
Om podcasts te downloaden in iTunes heb je inderdaad internet nodig . Op je Mac/PC uiteraard. Daarna synchroniseer je ze met je iPod.

Volgens Wiki :
[..]

TVP.
Dank voor je info maar, als ik het goed begrijp ben je dan iets aan het beluisteren wat dus al oud is

Bijvoorbeeld een radioprogramma , download je, en dan upload je op je iPod en luister je dan weken later af , op die manier?

Het is toch alleen handig als je dit dan kan streamen , live? of niet? wat is dan het verschil tussen mp3 en een gedownloade sessie (podcast) ?
pi_55932792
tvp
pi_55932803
quote:
Excuses voor de mensen die een andere iPod hebben (qua grootte in gigabite)
Ik was de optie " mijn iPod / opslagruimte staat er niet bij, kutn00b!! " vergeten
pi_55932825
Ik mis "Ik heb een gerse oldskool iPod" in het lijstje.
Ik ga naar huis.
pi_55932914
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:12 schreef nietzman het volgende:
Ik mis "Ik heb een gerse oldskool iPod" in het lijstje.
Ook daarvoor excuses

(iemand nieuwe poll maken? dit topique gaat zeker 2 maanden mee, veel mensen die stemmen, lijkt me wel zo handig... misschien kan een modje een poll maken/ deze verwijderen en iemand anders een nieuwe maken? )
pi_55932925
160Gb Classic owner

Ben nu al een tijdje bezig om al mijn mp3 netjes te taggen en van covers te voorzien .Pleuris werk maar het resultaat is wel leuk in Coverflow .)
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 10 januari 2008 @ 20:21:13 #10
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_55933064
Nano 8GB (rood) en een oranje Shuffle
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_55935476
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Steve-O het volgende:
160Gb Classic owner

Ben nu al een tijdje bezig om al mijn mp3 netjes te taggen en van covers te voorzien .Pleuris werk maar het resultaat is wel leuk in Coverflow .)
Leuk werkje voor als je je de pleuris verveeld
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_55937104
Gisteren een iPod Nano 8GB gekocht met Nike Plus adapter. Misschien motiveert dit mij om meer te gaan duurlopen en want aan conditie te doen.. Alleen moet ik een week wachten op de sportband...

Ik ben meer een sprinter.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_55937983
Ik heb een 8gb en 4gb nano 3g besteld..

Zijn het een beetje fijne dingen? Geld waard?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_55944469
Woensdag nieuwe oordoppies besteld, gister lagen ze op de mat Dát is nog eens service

Nu alleen nog een afspraak maken met ups om de oude te komen ophalen ( )
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:45:48 #15
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_55945166
tvp
pi_55962439
morgen krijg ik me Ipod Touch 8 gb binnen

Ik moet de hele dag werken
pi_55963893
Ik moet morgenvroeg met de hond uit, maar het kan best zo zijn dat ik morgenavond nog een biertje ga drinken
pi_55967728
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb een 8gb en 4gb nano 3g besteld..

Zijn het een beetje fijne dingen? Geld waard?
Prima apparaatjes

Waarom de 4 en de 8? alleen de 8 is al voldoende (?) wat moet je er met 2?!

Beter dan de touch, das nou net even teveel geld om alleen maar dat ene extratje , het aanraken van je schermpje....alsof dat belangrijk is, uiteindelijk gaat het om de muziek

Beter dan de classic, die zijn te groot,log en zwaar
pi_55968624
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 08:28 schreef Piemol het volgende:

[..]

Prima apparaatjes

Waarom de 4 en de 8? alleen de 8 is al voldoende (?) wat moet je er met 2?!

Beter dan de touch, das nou net even teveel geld om alleen maar dat ene extratje , het aanraken van je schermpje....alsof dat belangrijk is, uiteindelijk gaat het om de muziek

Beter dan de classic, die zijn te groot,log en zwaar
Dat wireless internet vind ik ook wel fijn! Had m bij me in London en kon overal ff een mailtje naar huis sturen of kijken of een bepaald museum nog open was oid.
pi_55969252
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:47 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Leuk werkje voor als je je de pleuris verveeld
Best wel ja heb zeker al 10 % gedaan in een uur of 8 Loop alleen te kutten met dubbel(tripple) cd's coverflow doet hier een beetje moeilijk over .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_55969770
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef Coam het volgende:

[..]

Dat wireless internet vind ik ook wel fijn! Had m bij me in London en kon overal ff een mailtje naar huis sturen of kijken of een bepaald museum nog open was oid.
Een beetje telefoon heeft tegenwoordig ook Wireless (trouwens ook MP3 functie,maar dat doet er nu niet toe )

Daarnaast is de Touch ook groot en log wat anno 2007 best wel " " is , doet me denken aan het meesjouwen van een disk/walkman
pi_55970037
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef Coam het volgende:

[..]

heb je vaak onbeveiligde netwerkverbindingen dan?
pi_55996260
Ik ben ook in het bezit van een iPod, een zwarte iPod Classic 80 gb.
Heel leuk dat ik hem heb gekregen maar ik gebruik hem dus echt helemaal niet.
Zit er aan te denken om hem te verkopen, maar wat kun je voor zo'n ding vragen?
Ik kom op internet nogal wisselende prijzen tegen.
pi_56000641
Ik heb een film geconverteerd naar mp4 formaat voor me Ipod Touch. Maar nu pakt hij de NL ondertiteling niet. Hoe kan dat? Algemeen probleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')