TVP.quote:Alle actuele ontwikkelingen in Nederland zijn te volgen via diverse websites, waar alle Nederlandse podcasts te vinden en direct te beluisteren zijn. Ook voor Vlaanderen bestaan dergelijke overzichten. Internationale online podcastcommunities zijn onder andere Podcastalley, Odeo en Podnova. De Nederlandse zijn Podcastinfo, Podfeed, Podplaza en Gespod.
Podcasts kunnen ook automatisch gedownload worden op Mac of pc door middel van een toepassing, zoals Juice (voordien iPodder) en iTunes. Sinds versie 4.9 ondersteunt iTunes podcasting. In de music store van iTunes is een Podcastdirectory (lijst) geïntegreerd, waarin men podcasts kan zoeken en voorbeluisteren. Men kan zich van daaruit dan op de RSS-feeds van het podcastprogramma abonneren zodat telkens als er nieuwe afleveringen zijn deze automatisch naar de harde schijf worden gedownload. Vanuit iTunes kan men deze dan beluisteren of overzetten naar een mp3-speler.
Dank voor je info maar, als ik het goed begrijp ben je dan iets aan het beluisteren wat dus al oud isquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef JoMo0 het volgende:
Om podcasts te downloaden in iTunes heb je inderdaad internet nodig . Op je Mac/PC uiteraard. Daarna synchroniseer je ze met je iPod.
Volgens Wiki :
[..]
TVP.
Excuses voor de mensen die een andere iPod hebben (qua grootte in gigabite)quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef Piemol het volgende:
Poll: Welke iPod heb jij??iPod Classic 80GB iPod Classic 160GB iPod nano 4GB iPod nano 8GB iPod touch 8GB iPod touch 16GB iPod Shuffle 1GB Ik ga er (misschien) 1 kopen Ipod=kl%te,andere mp3 plyrs zijn beter!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook daarvoor excusesquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:12 schreef nietzman het volgende:
Ik mis "Ik heb een gerse oldskool iPod" in het lijstje.
Leuk werkje voor als je je de pleuris verveeldquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Steve-O het volgende:
160Gb Classic owner
Ben nu al een tijdje bezig om al mijn mp3 netjes te taggen en van covers te voorzien .Pleuris werk maar het resultaat is wel leuk in Coverflow .)
Prima apparaatjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb een 8gb en 4gb nano 3g besteld..
Zijn het een beetje fijne dingen? Geld waard?
Dat wireless internet vind ik ook wel fijn! Had m bij me in London en kon overal ff een mailtje naar huis sturen of kijken of een bepaald museum nog open was oid.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:28 schreef Piemol het volgende:
[..]
Prima apparaatjes
Waarom de 4 en de 8? alleen de 8 is al voldoende (?) wat moet je er met 2?!
Beter dan de touch, das nou net even teveel geld om alleen maar dat ene extratje , het aanraken van je schermpje....alsof dat belangrijk is, uiteindelijk gaat het om de muziek
Beter dan de classic, die zijn te groot,log en zwaar
Best wel ja heb zeker al 10 % gedaan in een uur of 8quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:47 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Leuk werkje voor als je je de pleuris verveeld
Een beetje telefoon heeft tegenwoordig ook Wireless (trouwens ook MP3 functie,maar dat doet er nu niet toequote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef Coam het volgende:
[..]
Dat wireless internet vind ik ook wel fijn! Had m bij me in London en kon overal ff een mailtje naar huis sturen of kijken of een bepaald museum nog open was oid.
heb je vaak onbeveiligde netwerkverbindingen dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef Coam het volgende:
[..]
Dat wireless internet vind ik ook wel fijn! Had m bij me in London en kon overal ff een mailtje naar huis sturen of kijken of een bepaald museum nog open was oid.
Oldskool iPod mini 4GB...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef Piemol het volgende:
Poll: Welke iPod heb jij??iPod Classic 80GB iPod Classic 160GB iPod nano 4GB iPod nano 8GB iPod touch 8GB iPod touch 16GB iPod Shuffle 1GB Ik ga er (misschien) 1 kopen Ipod=kl%te,andere mp3 plyrs zijn beter!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |