In de auto?quote:
Gewoon voor op vakantie mijn laptop, psp, mobiel, mobiel van me vader en dergelijke op te laden...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:25 schreef Resistor het volgende:
Zo'n omvormertje van de Action is een herrieding
Maar gelukkig gebruik ik hem niet dagelijks, slechts 1x gebruikt (solderen, 40W soldeerbout is niet zo kritisch)
Maar een ander omvormertje wat we hier hebben is wel geluidloos, die gebruikt de behuizing als koeling.
Waar wil je hem voor gebruiken? vooor gevoelige apparatuur is een 'gemodificeerde sinus' niet geschikt, hier maakte de laptopadaptor een vreemd geluid en de lcd-televisie knipperde, maar voor andere dingen is het wel geschikt.
Voor een laptop kan je trouwens beter een laptopvoeding kopen, zoals de Hapé AV-65, dan hoeft de spanning maar 1x omgevormd te worden.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:49 schreef wwwer het volgende:
omvormers maken altijd geluid.... er zit een soort van ventilatortje in dat herrie maakt....
Je kan ze gewoon kopen bij de Halforts of zo.. of www.conrad.nl
Zijn niet zo heel duur.
Je hebt hele lichte en stapjes zwaarder.. een laptop hoeft niet op de zwaarste b.v. dus waar wil je het voor gebruiken. Let wel op dat je er 1 met 12v koopt en niet 24v want dan past die niet in je auto
Leg eens uit? waaromquote:Op zondag 26 juli 2009 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 1200W in m'n bus.
Volledig passief gekoeld.
daar zijn toch allemaal autoladers voor te koop?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Saninl het volgende:
Gewoon voor op vakantie mijn laptop, psp, mobiel, mobiel van me vader en dergelijke op te laden...
Als ik voor al die apparaten een nieuwe adapter moet kopen kan ik toch veel beter zo'n omvormer kopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef Cothen het volgende:
[..]
daar zijn toch allemaal autoladers voor te koop?
Lijkt me veel handiger dan 12V >240V omvormer.
5 amp bij hoeveel volt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:06 schreef gateway het volgende:
ligt eraan hoeveel watt je laptopvoeding nodig heeft, deze levert 100 watt.... mijn laptopvoeding zegt ,5 ampere uit het net te trekken, das 220 (eigenlijk 230) * 1,5 = 330 watt
Nu zal ie dit wel niet helemaal verbruiken, maar geen idee hoeveel dan wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |