Puur en alleen om het feit dat jij Lockon Stratos heet, laat ik je er voor deze keer ongeschonden mee wegkomen.quote:
Ik had dat gisteren ook gelezen inderdaad. Belachelijk inderdaad, maar goed er zal wel minstens 400 miljoen uitgegeven zijn aan allerlei advies bureautjes, vergaderingen, en administratie kosten. En de rest is gewoon weg geswaffeld door een lokale ambtenaar die zonodig dat ene merk horloge moest hebben of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:03 schreef m0m0 het volgende:
Echt het maakt niet uit wat voor taak je ze opgeeft. Maar verneuken en/of niet op tijd afkrijgen doen ze toch!!
Wie van jullie heeft gehoord van de C2000? In 2003 had ie er al moeten zijn, maar pas in 2007 is ie dan eindelijk landelijk ingevoerd. En nu, anno 2009, zijn er nog steeds fucking veel problemen mee!!
En dit terwijl de kosten al zijn opgelopen tot (hou je vast!!) half miljard euro!!!! Half miljard?!?! Wtff!! Hoe kan je dit nou in godsnaam aan het volk verkopen zonder dat er mensen de laan uit worden gestuurd!!!
We hebben het hier over walkie talkies!! Je weet wel, die je bij de Intertoys kan kopen voor een tientje!! Hoe kan je hiermee zo godgruwelijk de fout in gaan?
Damn, er moeten koppen rollen!! Bloed willen we zien!! Weg met die incompetente projectleiders!!![]()
JAH!! GEERT ZOU ZE RECHTSTREEKS VAN DE BART SMIT HEBBEN GEHAALD OM ZO HET VOLK TE VERTELLEN DAT IE EEN HALFMILJARD HEEFT BESPAARD.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:06 schreef gabberklaas het volgende:
DAAROM MOET JE OP GEERT STEMMEN!!!!! DIE GOOIT AL DIE PARASIETEN ER WEL UIT!!!!!!!!!!
Het is jou verder ook niet kwalijk te nemen dat je dingen in de grote mensenwereld niet snapt. Het is je wel kwalijk te nemen dat je mij lastig moet vallen met zo'n topic. Doe dat niet meer, okay?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:03 schreef m0m0 het volgende:
We hebben het hier over walkie talkies!! Je weet wel, die je bij de Intertoys kan kopen voor een tientje!! Hoe kan je hiermee zo godgruwelijk de fout in gaan?
Gundam 00quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:07 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Puur en alleen om het feit dat jij Lockon Stratos heet, laat ik je er voor deze keer ongeschonden mee wegkomen.
Moet toegeven dat ik het een beetje dood heb gerelativeerd naar speelgoed om het net wat dramatischer te maken. Maar dat neemt mijn punt niet weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:09 schreef vanhal het volgende:
[..]
Het is jou verder ook niet kwalijk te nemen dat je dingen in de grote mensenwereld niet snapt. Het is je wel kwalijk te nemen dat je mij lastig moet vallen met zo'n topic. Doe dat niet meer, okay?
Gozert, THIS IS YOUR WAKE UP CALL!! Schuif je gordijnen weg, open je ramen. Blaas al het wietlucht uit je kamer. Sluit je VLC uit en trek je ogen weg van die anime shit!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:11 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Gundam 00
[Maar wat is c2000?]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:17 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Gozert, THIS IS YOUR WAKE UP CALL!! Schuif je gordijnen weg, open je ramen. Blaas al het wietlucht uit je kamer. Sluit je VLC uit en trek je ogen weg van die anime shit!
En koop gvd een krant!
Ze hebben nogal last van storingen binnenhuis, wat nogal een probleem veroorzaakt bij brandweerlieden die in nood zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:
[..]kranten lezen anno 2009
Tevens spijt het mij dat ik geen hulpdienstenfanboy ben en dus niet weet dat dit over een bijzondere geile belangrijke nieuwe walkie talkie gaat
SORRY OK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |