Nou leg mij maar eens uit dan wat ik mis, alfamannetjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt er als vrouw dan ook geen enkele sjoege van hoe dat soort zaken werken. Met alle respect verder
Die islamitische rechtbanken mogen daar alleen civiel recht zelf afhandelen, dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Als ze dan toch Islamitische rechtbanken hebben, wat is daar dan de straf op zoiets? Worden er ledematen verwijdert? Huid afgepeld? Gevierendeeld? Wat?
Dat bedoel ik dus: je snapt er op voorhand al geen reet van en dus verval je maar in dit soort uitspraken. Want wat jou betreft is iedere man die gelooft in dergelijke zelfredzaamheid meteen een alfa/gangster/whatever wannabe. Zegt meer over jouw meisjesachtige wereldbeeld dan over mij hoor, dus het is je volledig vergeven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou leg mij maar eens uit dan wat ik mis, alfamannetje
En uitspraken mogen niet strijdig zijn met de Britse wet. Al is dit natuurlijk wel een hellend vlak.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die islamitische rechtbanken mogen daar alleen civiel recht zelf afhandelen, dacht ik.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus: je snapt er op voorhand al geen reet van en dus verval je maar in dit soort uitspraken. Want wat jou betreft is iedere man die gelooft in dergelijke zelfredzaamheid meteen een alfa/gangster/whatever wannabe. Zegt meer over jouw meisjesachtige wereldbeeld dan over mij hoor, dus het is je volledig vergeven.
Je spreekt jezelf tegen. Een gerechtelijke uitspraak ( zoals het heet trouwens) lost het probleem niet op maar er zal toch geen vergelding volgen? Wat is die uitspraak dan?quote:OT:
Jij gelooft dat dit soort zaken tegen te gaan zijn door een rechterlijke uitspraak, maar de onderliggende gedachte is overduidelijk dat men dit makkelijk kan flikken omdat er toch geen vergelding zal volgen.
Hihihi gek meisje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Het enige wat je kunt doen, helaas, is op de korte termijn mogelijk slachtoffers bescherming bieden en op de lange termijn de achterlijke gedachte van "eer" die aan vrouwelijke familieleden hangt aan te pakken.
Precies. Er was dus die uitspraak die een vrouw verplichtte tot seks ook als ze geen zin had. Terwijl verkrachting binnen het huwelijk in UK gewoon een misdrijf is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En uitspraken mogen niet strijdig zijn met de Britse wet. Al is dit natuurlijk wel een hellend vlak.
Coma.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:13 schreef Fries het volgende:
De fcuk! Ik vind cola al zuur! Wat moet die gozer lijden, zeg!
Ik heb een heel leuke moslim collega, mag zij blijvenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:35 schreef SadKingBilly het volgende:
moslimsallemaal een enkeltje woestijn naar keuze en dan de grenzen potdicht. Laat ze elkaar maar afmaken in het midden-oosten.
Fout. Het Arabische woord islam betekent letterlijk overgave (aan God) of onderwerping en wijst op het fundamentele, religieuze principe dat een aanhanger van de islam (moslim) zich overgeeft aan Gods wil en wetten.quote:
Over welk volk heb je het? Nederlanders kunnen ook moslim zijn, dus ben je indirect je eigen volk aan het bashen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:56 schreef fratsman het volgende:
Het blijft fijn vredelievend volk. (met 9 van de 10 keer een kronkel in de kop. )
Je zou toch denken dat het eerder andersom is, dus dat islamitische rechtbanken niet zijn toegestaan en men daarom het recht in eigen hand neemt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:45 schreef DennisMoore het volgende:
Eerst in de UK islamitische rechtbanken enzo toestaan, en daarna raar opkijken als men denkt het 'recht' in eigen hand te kunnen nemen.
Alleen moslims? Of überhaupt alle niet-westerse allochtonen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:35 schreef SadKingBilly het volgende:
En dan nóg mag ik de islam geen achterlijke cultuur noemen? Doe me een lol, zeg
Werkelijk ongelofelijk dat er nog steeds blinde gekken zijn die ontkennen dat moslims absoluut niet thuis horen in een beschaafde wereld. Tot het te laat is en ze hun ware aard laten zien (wat al steeds meer gebeurd)
moslimsallemaal een enkeltje woestijn naar keuze en dan de grenzen potdicht. Laat ze elkaar maar afmaken in het midden-oosten.
Zodeknetter, waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:35 schreef SadKingBilly het volgende:
En dan nóg mag ik de islam geen achterlijke cultuur noemen? Doe me een lol, zeg
Werkelijk ongelofelijk dat er nog steeds blinde gekken zijn die ontkennen dat moslims absoluut niet thuis horen in een beschaafde wereld. Tot het te laat is en ze hun ware aard laten zien (wat al steeds meer gebeurd)
Dat is jouw manier van sympathie tonen met de slachtoffers? Door hun familie en vrienden uit te roeien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het wordt tijd dat er weer een nieuwe kruistocht komt. Soms moet je gewoon te vuur en te zwaard weer even laten zien wie de baas is.
At your service!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Gelukkig hebben we de online Islam-Helpdesk om ons te informeren over de moslimwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |